Start Strona klubowa Kalendarz imprez Sklep Porsche Polska
Nazwa użytkownika Hasło Zapamiętaj mnie Zarejestruj

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]





Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 18 ] 
Autor Wiadomość
Offline
PostNapisane: 31.05.2007, 10:34 

Dołączył: 17.03.2007
Posty: 4089
powinien być już w Waszych skrzynkach emailowych. Jeśli ktoś nie dostał, to proszę o email na adres pcpnews(at)porscheclub.pl
pozdr.
jacekm


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 31.05.2007, 11:45 

Dołączył: 13.03.2007
Posty: 826
Dostałem i uważam, że jest świetnie zrobiony - GRATULACJE ! :)


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 31.05.2007, 13:49 
Avatar użytkownika

Dołączył: 8.03.2007
Posty: 3354
Lokalizacja: sercem i ciałem - poznań
Nr klubowicza: 075
:thumbup: :thumbup: :thumbup:




_________________

Classic Porsche 911/964 Carrera 2


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 31.05.2007, 19:24 
Avatar użytkownika

Dołączył: 10.03.2007
Posty: 1003
Lokalizacja: Gdynia
Nr klubowicza: 095
Bardzo fajny jest ten Newsletter i przyjemnie takie coś się otrzymuja (w zalewie sieciowych innych śmieci).

Mi osobiście najbardziej podoba sie ta informacja :

Ostatni taki Porsche ?

W Internecie coraz częściej znaleźć można plotki i nieoficjalne doniesienia, że obecne modele, bazujące na silnikach sześciocylindrowych to raczej ostatnie z serii. Kolejnych, nowych modeli z Porsche spodziewać się już można z silnikami ośmiocylindrowymi. Czy to plotka, czy prawda – przekonamy się pewnie już niedługo.


Podobnie BMW teraz postąpiło - nowa m3 z silnikiem V8 :twisted:
Myślę , że to duży krok naprzód i "Performance" nowych prosiaków to będzie petarda .....




_________________

jest: 991 GT3, 718 T

było: 996 carrera 4s ; 996 turbo ; 997 turbo
-------------------------------------------------------
Puchar PCP 2013 (997 turbo)
mariusz


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 31.05.2007, 22:46 

Dołączył: 13.03.2007
Posty: 826
myślę, że w V6 osiągnęli już prawie wszystko, dlatego powstaną V8 ... oczywiście jeśli to nie tylko plotki...


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 31.05.2007, 22:56 

Dołączył: 8.03.2007
Posty: 287
Lokalizacja: Baranow
Nr klubowicza: 108
Ja nie dostalem, a emaila podawalem wczesniej :evil:


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 1.06.2007, 5:45 

Dołączył: 17.03.2007
Posty: 4089
zauważyłem już wcześniej, że czasami serwery przetrzymują pocztę nawet kilka dni (wczoraj np. Onet poprzysyłał mi trochę spamu z 23 maja !!). Damian, mam Twój email na wp.pl, z końcówką 84 w nazwie. jeśli coś się zmieniło, to daj znać na PW. pozdr. jacekm


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 1.06.2007, 7:24 

Dołączył: 4.05.2007
Posty: 479
Newsletter jest SUPER.
Jak wysłałem do działu PLAY (telefonia komórkowa) również byli pod wrażeniem.......no i zaczynamy współprace od imprezy Dzień Dziecka.
Dlatego wielkie podziękowania dla zespołu Newsletter


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 1.06.2007, 15:55 
Członek Honorowy

Dołączył: 9.03.2007
Posty: 937
Barzo sie ciesze ze mamy w koncu cos takiego !!! Z przyjemnością otwiera sie takiego maila :) Jeszcze raz bardzo dziekujemy


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 1.06.2007, 17:59 

Dołączył: 8.03.2007
Posty: 1327
Lokalizacja: My-ce
Nr klubowicza: 039
Blumen napisał(a):
myślę, że w V6 osiągnęli już prawie wszystko, dlatego powstaną V8 ... oczywiście jeśli to nie tylko plotki...


Niosłoby to gigantyczne konsekwencje!!Aczkolwiek ja osobiście już kilka lat temu coś takiego prorokowałem :wink:

Mianowicie aktualny Boxer 6 , jest bliski kresu swoich możliwości a konkurencja robi coraz mocniejsze silniki po prostu zwiększając ich pojemność.Natomiast inżynierowie Porsche dokonują cudów aby ,upchnąć już w tej chwili te 3,6 lub 3,8 litra za tylną osią.
Im większy silnik tym bardziej niewyważone staje się auto a ponadto coraz mniej miejsca w komorze silnika :idea:
Być może dałoby się jeszcze upchnąć tam 4,0 i nawet obniżyć jego wagę ale tak czy siak to ślepa uliczka.

Tak czy owak V 8 może się zmieścić albo centralnie albo z przodu (układ trasaxale).Oznaczałoby to jednak właściwie koniec modelu
"911"




_________________

968 - out
912
996 - out


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 1.06.2007, 19:49 

Dołączył: 10.03.2007
Posty: 365
Lokalizacja: Konstancin
Nr klubowicza: 111
No koniec świata! :? I to piszą prawdziwi fani Porsche? :oops: A gdzie wiara w możliwości Weissach? Schyłek 911 prognozowano już z nadejściem 928 i co? Tyle lat i dało się... Wiary, więcej wiary! Patrząc na to co robią jeszcze w innych silnikach (DFI) nie wróżę szybkiego końca 911! A to, że inni przesiadają się na np. v8 to tylko słabo świadczy o ich możliwościach


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 1.06.2007, 20:36 

Dołączył: 8.03.2007
Posty: 1327
Lokalizacja: My-ce
Nr klubowicza: 039
No ale niestety taka jest prawda.
Będzie to wyzwanie dla Porsche ,utrzymać 911 na topie i zostawić jej założenia koncepcyjne.
Główni konkurenci jak np. BMW M3 ,Audi S4 czy nowe S5 idą na skróty.
Nowe modele mają silnik 4,0 i 4,2 włąśnie V8 .
Po raz pierwszy będą mieć nie tylko wyższą moc ale i niestety co naturalne znacznie wyższy moment obrotowy :idea:
Nowe M3 ma mieć w serii 400 KM a sam silnik jest lżejszy niż poprzedni.
Nowe M3 CSL ma mieć aż 450 KM.

Receptą byłaby na to np. redukcja wagi , Mozę nowa 911 będzie z aluminium?
Model 911 w serii na ten rok ma już mieć 355 KM więc pierwsza riposta już jest!




_________________

968 - out
912
996 - out


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 1.06.2007, 21:52 
Avatar użytkownika

Dołączył: 8.03.2007
Posty: 1963
Lokalizacja: 3City
Nr klubowicza: 094
M3 nowa to cos okolo 425 ps. Jesli chodzi o moc 911 to wielu tunerow zachodnich ma w ofercie 996 Gt3 z powiekszona pojemnosci skokowa do 4,0 i 450 ps.
Mysle, ze 911 ma swoje zalety, chociazby trakcja. Przedzial miedzy 400-450 ps z taka trakca na tylna osi jest nie do ruszenia dla konkurencji nawet jakby mieli 600 ps.

No i nie zapominajcie o cacku 997 GT2 525 ps, 1485 kg.




_________________

in: Rally,Mezgers
Nobody is born a legende, you race to become one.

Pucharek PCP 2007,2008,2009,2010,2023r.
Carting Cup PCP 2015r.
----------------------------------------------------
Futuresolar OZE, fotowoltaika, pompy ciepla.
https://futureoze.pl/


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 2.06.2007, 0:00 

Dołączył: 25.03.2007
Posty: 253
tez nie dostalem nic :cry:


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 5.06.2007, 11:11 

Dołączył: 20.03.2007
Posty: 457
tez nie dostałem :evil:


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 5.06.2007, 16:13 

Dołączył: 17.03.2007
Posty: 2024
Co do boxera w 911 nie wuważam żeby był to schyłek, nawet Porsche oferuje kuracje wzmacnmiajacą do 911 Carrera S/4S. Napisaliście że nowe Audi mają silniki V8 i to jest przyszlosc, z pewnością zaciekawi was artykuł w nowym Auto Świecie gdzie zamieszczono porównanie Audi R8 z Porsche 911 Carrera 4S. Zdjęcia wrzucam poniżej. Miłego czytania :)
http://patrz.pl?194521
http://patrz.pl?194523
http://patrz.pl?194526
http://patrz.pl?194528


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 5.06.2007, 17:28 

Dołączył: 8.03.2007
Posty: 1327
Lokalizacja: My-ce
Nr klubowicza: 039
No niestety ten artykuł tylko potwierdza moje obawy!
"Audi jest na każdym odcinku toru wyrażnie szybsze od Carrery"
Nigdy dotąd ,praktycznie żadne Audi w wersji ulicznej nawet niezbliżało się do podstawowych wersji 911 tki :idea:
Podobnie zresztą BMW M3.

Chodzi mi o to ,że Audi R 8 ,ma silnik o pojemności "tylko" 4,2 litra.
Niema najmniejszych przeszkód aby miało np. 4,4 potem 4,8 ;litra itd.
poziom techniki wyrównuje się i choćby inżynierowe Porsche stawali na głowie to niestety poprzez ograniczoną wielkość Boxera wcześniej czy póżniej przegrają walkę .
No chyba że podstawowa 911 będzie miała np. Turbo :twisted: , uciekanie w obroty spowodowałoby zawężenie kręgu odbiorców.Myślę ,że większość kupujących 911 to jednak stateczne osoby i wątpię aby chciały kręcić silnik do 8000 czy 9000 obrotów.




_________________

968 - out
912
996 - out


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 5.06.2007, 22:18 

Dołączył: 12.03.2007
Posty: 178
jurek968 napisał(a):
Myślę ,że większość kupujących 911 to jednak stateczne osoby i wątpię aby chciały kręcić silnik do 8000 czy 9000 obrotów.


To chyba cokolwiek ryzykowne stwierdzenie :wink:


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 18 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]




Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Ostatnie posty forum PCP








Przyklejone




English information
Ostatnie posty publicznego forum