Start Strona klubowa Kalendarz imprez Sklep Porsche Polska
Nazwa użytkownika Hasło Zapamiętaj mnie Zarejestruj

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]





Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 5 ] 
Autor Wiadomość
Offline
PostNapisane: 11.03.2016, 12:44 

Dołączył: 18.09.2015
Posty: 62
Ostatnio przeglądam allegro a tam:
http://allegro.pl/millers-oils-petrol-p ... 86555.html

Ktoś stosował ? Jakieś efekty były po zalaniu 98 + dodatek ?

Właśnie zamówiłem, jak przyjedzie to zaleję i przetestuję i opiszę czy coś się zmieniło.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 11.03.2016, 12:49 

Dołączył: 17.03.2007
Posty: 4089
a po co ?


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 11.03.2016, 12:52 

Dołączył: 3.12.2013
Posty: 270
Zastosowałem w Z4 E89 w połączeniu z benzyną 95 (jeden jedyny raz musiałem zatankować 95, bo w okolicy nie było stacji z 98). Nie zauważyłem żadnej różnicy ani na plus, ani na minus.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 11.03.2016, 14:44 

Dołączył: 18.03.2015
Posty: 328
Ja cały czas jeżdżę z dodatkami. Dotyczy/dotyczyło to zarówno benzyny, jaki i diesla. Nie mogę zbyt wiele napisać, ponieważ nie mogę :lol: , ale weźcie pod uwagę fakt, iż obecnie paliwa na stacjach są bardzo "suche" i nie smarują elementów układu paliwowego, jak kiedyś. Wiem coś o tym, ponieważ od roku 2003 pracuję w branży petrochemicznej i biopaliwowej.

Do przeczyszczenia :D wtrysków benzynowych i ogólnie smarowania, etc. lepszy od Millersa jest:

1. Flashlube Injector Cleaner: http://www.flashlube.com/pl/products/injector-cleaner.html
oraz
2. Bishops Original: http://www.bishops-original.pl/?p=90

Teść mój ma firmę transportową i do momentu zastosowania dodatków do ON przynajmniej 2 razy w m-cu któraś z ciężarówek miała awarię pompy paliwowej oraz wtryskiwaczy, a w przypadku nowej wówczas floty koszty były zawrotne (i na nic się zdała gwarancja, winne było tankowane paliwo). Później każdy samochód miał zalewany do ON dodatek w postaci oleju do silników 2-suwowych Liqui Moly art. 1052 i od tego momentu nie było ani jednej awarii układu paliwowego. W DE każdy taksówkarz dodaje LM1052 do ON.

To jest oczywiście przykład ON, które daje się we znaki silnikom z pompami CR, ale silnik benzynowy na suchym paliwie też lekko nie ma

Także Panowie, kto nie smaruje nie jedzie - nawet na benzynie :D


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 11.03.2016, 20:18 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył: 11.01.2011
Posty: 3043
Lokalizacja: Warszawa
Nr klubowicza: 258
mart2014 napisał(a):
a po co ?


+1




_________________

Bartek

997.1 GT3
964 C2
958 3.0d
996 turbo X50 [był]
964 C4 [był]


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 5 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]




Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Ostatnie posty forum PCP








Przyklejone




English information
Ostatnie posty publicznego forum