Start Strona klubowa Kalendarz imprez Sklep Porsche Polska
Nazwa użytkownika Hasło Zapamiętaj mnie Zarejestruj

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]





Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 43 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3  Następna strona
Autor Wiadomość
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 27.05.2014, 22:34 

Dołączył: 30.10.2008
Posty: 1066
BT napisał(a):
Moze coś go ukasilo..? :wink:


Ale stolik na pokrywie silnika wygląda na bardzo praktyczny :)


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 28.05.2014, 5:43 

Dołączył: 12.05.2014
Posty: 12
Marion napisał(a):
Teraz pytania:

- czy 993 czy 964?
- gdzie ją kupić?
- ile powinna kosztować?


Kilka lat temu miałem podobny dylemat. Zawsze chciałem mieć auto bez dachu i coraz częściej myślałem o zamianie swojego 964 C2 na 993 cabrio lub Targe.

Tak się (nie)szęśliwie złożyło, że gdy zostawiłem auto u mechanika na okresową regulacje zaworów ten zamiast mi je tylko ustawić, totalnie wszystko rozregulował (łomot z głowic taki że zęby bolały).
Chcąc nie chcąc, musiał mi dać jakieś auto na czas naprawy. Gość specjalizuje sie w naprawie wiatrakow no i zawsze ma na placu kilka na sprzedaż.
Był sierpień, piekna pogoda więc nie zastanawiając sie długo poprosiłem o białe 964 cabrio jako "loaner". Jeżdziłem tym przez prawie 3 tygodnie.
Już po pierwszym tygodniu moje zauroczenie kabrioletem zaczeło sie zmieniać się we frustracje.
Po dwóch tygodniach miałem juz trochę dość wiatru we włosach, zaś na koniec już wcale dachu nie otwierałem.

Tak oto mój 964 otrzymał nowy rozrząd na koszt warsztatu, a ja zostałem całkowicie wyleczony z miłości do kabrioletów.
Dzis z perspektywy czasu twierdze, że jazda cabrio to super spawa ale w tylko małych ilościach i tylko przy idealnej pogodzie.

964 wrótce zmieniłem na obecne 993 C2S .
Powiem tylko tyle, oba samochody (964 C2 i 993 C2S) są bardzo podobne pod względem prowadzenia ale ze wskazaniem na 964,
i to mimo przestarzałego tylnego zawieszenia i wąskich opon 16-tek.
Różnica w mocy silnika (250 vs 282 KM) wygląda na sporą na papierze ale przy normalnej jeżdzie jest praktycznie nie zauważalna.
Szeroki tył w 993 prezentuje sie jednak troche lepiej... :D


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 28.05.2014, 9:29 
Avatar użytkownika

Dołączył: 8.03.2007
Posty: 3354
Lokalizacja: sercem i ciałem - poznań
Nr klubowicza: 075
potwierdzam kabrioletem rzadko się jeżdzi z odkrytym dachem...ale sama możliwość - tej możliwości jest fajna i fajnie ją mieć :wink:
- polecałbym 964 w turboluku - przepiękny ,,tyłeczek" i klasyczny przód :wink:




_________________

Classic Porsche 911/964 Carrera 2


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 28.05.2014, 11:26 
Członek Zarządu PCP
Avatar użytkownika

Dołączył: 10.09.2009
Posty: 4972
Lokalizacja: Warszawa/Poznań
Nr klubowicza: 281
Turbolook w 964 cabrio wyprodukowano tylko 700 sztuk więc trudno będzie znaleźć i cena będzie adekwatna do unikatowości :-(
Ale piękny jest, to też moje marzenie na przesiadkę z 944 Cabrio :-)
Pozdrawiam serdecznie
Mata




_________________

jest: 356C '65, 912 '66, 914-6 '70, 996 Millennium '00, 126p S ’78, R129 500SL ’92

było: 914-4 ’73, 914-4 CanAm '74, 924 '79, 944 '84, 944S2 cabrio '90, 968 cabrio '92, 986S '00, 996.2 targa '03

Michał
IG: mr.mata912


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 28.05.2014, 13:09 
Avatar użytkownika

Dołączył: 8.03.2007
Posty: 3354
Lokalizacja: sercem i ciałem - poznań
Nr klubowicza: 075
Mata napisał(a):
Turbolook w 964 cabrio wyprodukowano tylko 700 sztuk więc trudno będzie znaleźć i cena będzie adekwatna do unikatowości :-(
Ale piękny jest, ....
Mata

...no i cena raczej będzie rosnąc co zakup czyni bardzo dobra lokatą w przeciwieństwie do utraty wartości nowych samochodów




_________________

Classic Porsche 911/964 Carrera 2


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 28.05.2014, 15:20 
Członek Zarządu PCP
Avatar użytkownika

Dołączył: 10.09.2009
Posty: 4972
Lokalizacja: Warszawa/Poznań
Nr klubowicza: 281
Rychu
100% racja, zapomniałem dodać tej uwagi w swoim poście :-)
Jak z każdym klasycznym, im mniejsza liczba egzemplarzy tym lepsza prognoza cenowa tylko czasem pojawia się już cenowa bariera wejścia :-(
Na 964 turbolooka cabrio w dobrym stanie poniżej 50k € nie ma już dziś raczej żadnych szans...
Pozdrawiam serdecznie
Mata




_________________

jest: 356C '65, 912 '66, 914-6 '70, 996 Millennium '00, 126p S ’78, R129 500SL ’92

było: 914-4 ’73, 914-4 CanAm '74, 924 '79, 944 '84, 944S2 cabrio '90, 968 cabrio '92, 986S '00, 996.2 targa '03

Michał
IG: mr.mata912


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 28.05.2014, 18:37 

Dołączył: 12.05.2014
Posty: 12
Mata napisał(a):
Turbolook w 964 cabrio wyprodukowano tylko 700 sztuk więc trudno będzie znaleźć i cena będzie adekwatna do unikatowości


700 sztuk to nie taki znów unikat :wink:
964 Turbolook Speedster zostało wyprodukowane w ilości 15 egzemplarzy.
Obecna cena to (grubo) ponad € 150 tys.

Obrazek


Obrazek 


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 28.05.2014, 19:55 
Avatar użytkownika

Dołączył: 3.03.2009
Posty: 2258
Lokalizacja: Piotrków Tryb
Nr klubowicza: 288
http://www.ebay.com/itm/Porsche-911-911 ... ars_Trucks
Ładne i czerwone
964 cabrio turbo look zrobiono 702 szt a speedstera tl 20 :D :wink:




_________________

-http://classic911.pl


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 28.05.2014, 19:56 

Dołączył: 30.10.2008
Posty: 1066
Sporo Speedsterów to przeróbki cabrio - te 15, oryginalnych sztuk, są raczej grubo poza zasięgiem...


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 28.05.2014, 20:54 

Dołączył: 11.12.2011
Posty: 761
Ja tam swojego Speedstera już jakiś czas mam... biały, całkiem nieźle się prezentuje. Stan jak z salonu... :lol: :lol:

http://fotoo.pl//out.php?i=808164_zdj-cie.jpg


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 28.05.2014, 22:27 

Dołączył: 10.04.2008
Posty: 1897
Jeżeli nie przeraża Cię kompletacja nieco inna od europejskiej - spróbuj poszukać w USA - tam jest tego najwięcej, w dobrych cenach i co ważne z przejrzystą historią.
Np. tutaj


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 30.05.2014, 10:25 

Dołączył: 17.06.2009
Posty: 1644
Cabrio fajne na bzykanie sie po mieście i okolicach ale na dłuższe trasy jak dla mnie za głośne.
Osobiście juz bym cabrio nie kupił.
Poza tym przy upałach bez dachu jest gorąco jak cholera. To było dla mnie duze zaskoczenie ;-)


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 30.05.2014, 10:30 
Członek Zarządu PCP
Avatar użytkownika

Dołączył: 12.03.2008
Posty: 9164
Lokalizacja: Gdynia/Warszawa
Nr klubowicza: 189
I dlatego klima w kabriolecie jest NIEZBĘDNA :)




_________________

Witek
będzie: chyba 718
było: 964 '91, 944 '85, 924 '85, 996 '02, 997S '09

http://www.komunikado.pl agencja public relations


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 30.05.2014, 10:56 

Dołączył: 11.12.2011
Posty: 761
Cabriolet jest super, tylko trzeba wiedzieć że nie każda temperatura jest idealna :wink: W duże upały wogóle nie zrzucam dachu, za to wieczorem w te upalne dni... bajka :wink:

Klima to podstawa, a oprócz tego wentylowane fotele jak się da to również super sprawa. Niestety dostępne dopiero od 997.2


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 30.05.2014, 11:52 

Dołączył: 16.12.2011
Posty: 825
Ja od czasu zakupu Boxika też stałem się fanem aut bez dachu :) Ale ja mam długoletnie tradycje motocyklowe ... :)


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 30.05.2014, 17:59 
Avatar użytkownika

Dołączył: 3.03.2009
Posty: 2258
Lokalizacja: Piotrków Tryb
Nr klubowicza: 288
Klasyki nas zasypują -wg moich info przybyły w klubie 2szt 964 :D




_________________

-http://classic911.pl


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 30.05.2014, 18:07 

Dołączył: 12.08.2012
Posty: 560
1 to jeszcze oficjalnie nie przybyła:) Jak przybędzie i koła dotkną polskiej ziemi to i na forum się pojawi:)


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 30.05.2014, 18:39 
Avatar użytkownika

Dołączył: 3.03.2009
Posty: 2258
Lokalizacja: Piotrków Tryb
Nr klubowicza: 288
2 już jest ale czeka go metamorfoza :D




_________________

-http://classic911.pl


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 20.04.2015, 13:10 
Członek Zarządu PCP
Avatar użytkownika

Dołączył: 12.03.2008
Posty: 9164
Lokalizacja: Gdynia/Warszawa
Nr klubowicza: 189
Tu masz ładne auto. Ale cena... ;)
http://suchen.mobile.de/auto-inserat/po ... ommend_DES
Są "aż" trzy białe kabriolety z Tipem. Pozostałe dwa są z USA, ale ja bym ich nie skreślał. Zwłaszcza że jeden jest 2x tańszy :)




_________________

Witek
będzie: chyba 718
było: 964 '91, 944 '85, 924 '85, 996 '02, 997S '09

http://www.komunikado.pl agencja public relations


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 20.04.2015, 18:31 

Dołączył: 2.08.2014
Posty: 99
Nie ma już takich aut (jak w pierwszym poscie) w codziennie niskich cenach.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 43 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]




Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Ostatnie posty forum PCP








Przyklejone




English information
Ostatnie posty publicznego forum