Start Strona klubowa Kalendarz imprez Sklep Porsche Polska
Nazwa użytkownika Hasło Zapamiętaj mnie Zarejestruj

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]





Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 15 ] 
Autor Wiadomość
Offline
PostNapisane: 19.11.2015, 15:10 

Dołączył: 13.10.2014
Posty: 146
Szanowni koledzy, czy ktoś przerabiał ten temat?

Samochód przypłyną z USA . W bagażniku ma jeden VIN a na wklejce drugi. Końcówka się zgadza ale przednie 6 liter jest innych. Jak do tego podchodzą diagności?
Obrazek Obrazek
Zobacz całą galerię | Aukcjoner.pl - darmowe galerie na Allegro

Z góry dziękuje za podpowiedzi, bo lekko zgłupiałem:(


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 19.11.2015, 15:33 
Członek Honorowy
Avatar użytkownika

Dołączył: 10.03.2007
Posty: 3887
Lokalizacja: Warszawa
Nr klubowicza: 029
Pytanie czy samochód był robiony na rynek USA.
Miałem samochód, europejski, który wraz z właścicielem spędził kilka lat w Stanach i tam został opatrzony naklejką z ich numerem. Dlagnostę w zasadzie interesował jedynie ten numer który jest w bagażniku i zgodnośc tego z papierami.




_________________

były: 911 - T'73, S'77, SC'81, turbo look'84,
targa'88,
Boxster - 98
------------------
996 - 01


Góra
 Zobacz profil YIM  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 19.11.2015, 15:57 

Dołączył: 19.03.2007
Posty: 1122
nabity jest zawsze vin eu Wp0ZZZ i tak dalej
w usa jest nadawany ichni vin Wp0AA i tak dalej

auto cli i rejestruje się na taki vin jak w dowodzie rej czyli usa

tak jest po prostu i tyle


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 19.11.2015, 16:04 

Dołączył: 13.10.2014
Posty: 146
Kacper, a w/g CIebie nie będzie żadnych problemów z diagnostą?? Bo rozmawiałem z jednym to mi jakies bzdury zaczął opowiadać


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 19.11.2015, 16:57 
Członek Zarządu PCP
Avatar użytkownika

Dołączył: 12.03.2008
Posty: 9164
Lokalizacja: Gdynia/Warszawa
Nr klubowicza: 189
Ale one się różnią przecież tylko czterema znakami, reszta jest dokładnie taka sama. Tak było swego czasu. Mój ex 964 też miał dwa VINy, w dokumentach był europejski. Po prostu w fabryce nabijali "z urzędu" VIN zaczynający się od WP0ZZZ. Najprościej chyba zorganizować kwit z Porsche, który potwierdzi co trzeba.
Na szczęście się opamiętali i jakoś wkrótce po 1990 roku z tego zrezygnowali.

Aa, nie myl G Modelu z 930. 930 to tylko i wyłącznie turbo.




_________________

Witek
będzie: chyba 718
było: 964 '91, 944 '85, 924 '85, 996 '02, 997S '09

http://www.komunikado.pl agencja public relations


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 19.11.2015, 17:07 
Avatar użytkownika

Dołączył: 3.03.2009
Posty: 2257
Lokalizacja: Piotrków Tryb
Nr klubowicza: 288
Diagności mają /powinni mieć / wytyczne odnoście tej różnicy w VIN
U mnie za pierwszym razem mieli wątpliwości a teraz już no problem
Policja też powinna wiedzieć o tym.U mnie dowodzie nr usa




_________________

-http://classic911.pl


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 19.11.2015, 22:55 
Avatar użytkownika

Dołączył: 8.07.2007
Posty: 5062
Lokalizacja: Rawa Mazowiecka/Warszawa
Nr klubowicza: 193
Tak jak koledzy piszą. Są dwa numery i tak było od fabryki.
Najważniejsze że są te same seryjne numery, rejestrujesz
na VIN z dowodu.




_________________

924 '83 LM8U - Tor Poznań 2:04,992


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 20.11.2015, 0:18 

Dołączył: 4.02.2011
Posty: 68
http://classic911.pl/index.php?option=c ... Itemid=107
cyt...
"Porsche Polska znając problem po udokumentowaniu własności pojazdu wystawia zaświadczenie wyjaśniające zaistniałą różnicę"


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 20.11.2015, 0:30 
Członek Honorowy

Dołączył: 9.03.2007
Posty: 937
kacper napisał(a):
nabity jest zawsze vin eu Wp0ZZZ i tak dalej
w usa jest nadawany ichni vin Wp0AA i tak dalej

auto cli i rejestruje się na taki vin jak w dowodzie rej czyli usa

tak jest po prostu i tyle


nie tak do konca.... przerabualem ten temat nieraz. wez dobrego rzeczoznawce niech opisze temat i bedziesz mial nr jak z nadwozia a nie jak z naklejki czy malej tabliczki z pod szyby usa.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 20.11.2015, 0:46 
Członek Honorowy
Avatar użytkownika

Dołączył: 10.03.2007
Posty: 3887
Lokalizacja: Warszawa
Nr klubowicza: 029
Jak widzisz temat znany.
Czas na załatwienie sprawy z diagnostą bo to on jest decydentem :lol:
Staraj się w polskich papierach mieć numer wybity w bagażniku.




_________________

były: 911 - T'73, S'77, SC'81, turbo look'84,
targa'88,
Boxster - 98
------------------
996 - 01


Góra
 Zobacz profil YIM  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 20.11.2015, 8:15 

Dołączył: 19.03.2007
Posty: 1122
KOMANCZ napisał(a):
kacper napisał(a):
nabity jest zawsze vin eu Wp0ZZZ i tak dalej
w usa jest nadawany ichni vin Wp0AA i tak dalej

auto cli i rejestruje się na taki vin jak w dowodzie rej czyli usa

tak jest po prostu i tyle


nie tak do konca.... przerabualem ten temat nieraz. wez dobrego rzeczoznawce niech opisze temat i bedziesz mial nr jak z nadwozia a nie jak z naklejki czy malej tabliczki z pod szyby usa.


spoko może się i da
tylko po co? kombinować, tracić czas i w ogóle
z tego co wiem do zarejestrowania potrzebny jest dowód rej a jaki w nim vin widnieje?

dodatkowo naklejka jest zarazem tabliczką znamionową - nie mając jej koleś naklepie ci numeratorami zastępczą i jebutnymi nitami ci przynituje w komorze bagażnika

wg mnie nie ma co piany być tylko rejestrować i jeździć i już


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 21.11.2015, 13:02 

Dołączył: 13.10.2014
Posty: 146
Probelm w tym że diagnosta twierdzi ze samochód nie ma prawa miec dwóch Vin-ów

I klapa


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 21.11.2015, 14:37 

Dołączył: 19.03.2007
Posty: 1122
Zmień diagnostę


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 22.11.2015, 0:06 
Członek Zarządu PCP
Avatar użytkownika

Dołączył: 10.09.2009
Posty: 4972
Lokalizacja: Warszawa/Poznań
Nr klubowicza: 281
arek1976 napisał(a):
Probelm w tym że diagnosta twierdzi ze samochód nie ma prawa miec dwóch Vin-ów

I klapa


Ojj, diagnosta podstawowej wiedzy jak widać nie posiada...
Tak jak Kacper radzi zmień stację i zarazem diagnostę. Może następny będzie bardziej wyedukowany?




_________________

jest: 356C '65, 912 '66, 914-6 '70, 996 Millennium '00, 126p S ’78, R129 500SL ’92

było: 914-4 ’73, 914-4 CanAm '74, 924 '79, 944 '84, 944S2 cabrio '90, 968 cabrio '92, 986S '00, 996.2 targa '03

Michał
IG: mr.mata912


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 22.11.2015, 11:44 

Dołączył: 13.10.2014
Posty: 146
załatwiam opinie rzeczoznawcy, zmieniam diagnostę, a o wyniku poinformuję...trzymajcie kciuki:)


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 15 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]




Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Ostatnie posty forum PCP








Przyklejone




English information
Ostatnie posty publicznego forum