Dziękuję koledzy, chodzilo mi o obie wersje. Mam "zwykłego" ale niewykluczone, że jak uda się w niedużych pieniądzach zrobić upgrade to pójdę w tą stronę;) Moje tarcze z przodu są prawie nówka, za to z tyłu mam już tylko 20mm...
Dołączył: 8.07.2007 Posty: 5077 Lokalizacja: Rawa Mazowiecka/Warszawa
Nr klubowicza: 193
Przejście na Skowe hamulce nie jest niestety takie proste jak wymiana samych tarcz. Ktoś wymyślił żeby szczęki hamulcowe były inne w 986 2,5 i 2,7 niż w całej reszcie Porsche i trzeba wymieniać całe zwrotnice z piastami.
Jak do tej pory nie miałem okazji sprawdzić czy są za słabe czy dostateczne, ale jak wiadomo za dobrych hamulców nie ma i zawsze warto hamować lepiej.... Pomysł (teoretyczny i w planach jak na razie) jest taki, żeby zmienić na S-owe o ile zmiana polegać będzie jedynie na wymianie zacisków wraz z kompletem tarcz i klocków. Jeśli zmiana jest "grubsza" i dodatkowo wymieniać należy piasty to nie porwę się na taka operację - jednak chęć jest i będę zgłębiał temat od strony technicznej na pewno:)
Nie możesz rozpoczynać nowych wątków Nie możesz odpowiadać w wątkach Nie możesz edytować swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz dodawać załączników