Start Strona klubowa Kalendarz imprez Sklep Porsche Polska
Nazwa użytkownika Hasło Zapamiętaj mnie Zarejestruj

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]





Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 12 ] 
Autor Wiadomość
Offline
PostNapisane: 20.04.2012, 10:17 

Dołączył: 3.09.2007
Posty: 911
Tytułem krótkiego wstępu:
pijąc dzisiejszą kawę przy włączonym tv i Pr 2 wsłuchuję się siłą rzeczy w to co mówią , i tak :dziennikarka tvp2 (nie znam nazwiska) do zaproszonych gości – kobiet , pyta się jak będą znosić czy zachowywać się podczas Euro – cyt." czy będziecie Panie krzyczeć Legia ! , Legia !... ? ‘’ , po czym kolega po fachu (dziennikarz , którego też nazwiska nie pamiętam ) w oburzony sposób mówi – cyt. „ to mistrzostwa Europy i Legia nie gra! , gra reprezentacja Polski …” , ona (prowadząca program dziennikarka ) próbowała się wytłumaczyć pogrążając się jeszcze bardziej mówiąc – „ nie wiem nie znam się na tym „ – tu kolega jeszcze raz powtarza przerywając jej wywód , że to Polska i jej reprezentacja gra , ona wypala wchodząc znowu w słowo – cyt. „ a Wisła też nie gra ? „ … , szybka zmiana tematu i za chwilę następny zonk !-
na kolejne pytanie jakim dyscyplinom sportu kibicują Panie , pada odpowiedź jednej z zaproszonych gości , notabene Pani psycholog – cyt. „ ja lubię sport (dyscyplinę) , gdzie tam takie dziurki i kulki tam pchają (obrazowo pokazując uderzenie kijem w bilę ) – inteligentny dziennikarz oświeca gości , że to zapewne o Snooker chodzi – i tu byłoby wszystko w porządku , po raz kolejny zapunktował – ten przynajmniej ma jakieś podstawowe wiadomości , (myślę sobie) dalej śmiejąc się z zaistniałej sytuacji :)))
po krótkiej chwili ten zaś dziennikarz prostuje swoją wypowiedź – „to jednak chyba nie snooker bo tam nie ma dziurek , tam się jakoś kulki przestawia „ – tu już nie wytrzymałem … spadłem z fotela :)))
musiałem z kimś się tym podzielić

program był tuż przed 9:30

Życząc miłego dnia pozdrawiam :)


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł: