Start Strona klubowa Kalendarz imprez Sklep Porsche Polska
Nazwa użytkownika Hasło Zapamiętaj mnie Zarejestruj

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]





Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 24 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona
Autor Wiadomość
Offline
PostNapisane: 16.02.2012, 8:47 

Dołączył: 11.02.2011
Posty: 372
do porsche 996?Różnica w cenie średniej półki to nawet 500zł więc zgłupiałem i teraz nie wiem co zamontować.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 16.02.2012, 12:18 

Dołączył: 7.11.2011
Posty: 157
Ja ostatnio zmieniałem w 986 na Zimmermanna tarcze, a klocki ATE

Działa bez zastrzeżeń.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 16.02.2012, 17:53 

Dołączył: 11.02.2011
Posty: 372
dzięki,zamówię od silenta :wink:


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 9.04.2012, 12:08 

Dołączył: 4.05.2011
Posty: 647
Sorry, ze sie wstrzelam w temat.
Ale czy drobne pekniecia w tarczach tuż obok nawiercen kwalifikują je do natychmiastowej wymiany? :roll:


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 9.04.2012, 13:16 

Dołączył: 30.03.2007
Posty: 2300
serwis Porsche twierdzi że pęknięcie powyżej 5mm od krawędzi otworu kwalifikuje tarczę do wymiany


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 9.04.2012, 13:19 

Dołączył: 4.05.2011
Posty: 647
Dzięki, idę mierzyć, ale na oko jest jak nic 5 mm.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 9.04.2012, 14:35 

Dołączył: 5.01.2008
Posty: 2133
Lokalizacja: Warszawa
Nr klubowicza: 170
Klocki textar, takie montuja seryjnie w zporsche, w IC kosztuja 1/3 ceny....
Tarcze bym bral ori lub ATE, ale te drugie lubia sie krzywic....




_________________

Było 997.1 TT - 563 KM
Jest: 991.2 TTS - 585 KM na razie :)


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 9.04.2012, 17:57 

Dołączył: 4.05.2011
Posty: 647
A tarcze zimermann?


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 9.04.2012, 18:01 

Dołączył: 5.01.2008
Posty: 2133
Lokalizacja: Warszawa
Nr klubowicza: 170
Ogolnie dobre, ale ciezko dostepne, nie wszedzie je maja....




_________________

Było 997.1 TT - 563 KM
Jest: 991.2 TTS - 585 KM na razie :)


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 9.04.2012, 20:53 

Dołączył: 13.02.2009
Posty: 382
Zimmermanna też mamy :D zapraszam , coś znajdziemy ,

pozdrawiam, Łukasz


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 1.07.2013, 2:08 

Dołączył: 7.05.2012
Posty: 28
911 996 Carrera 4. Koncza mi sie tarcze i klocki. Do tej pory jezdzilem na oryginalach i bylem bardzo zadowolony. W moim cayenne turbo 4.5 fabryczne hamulce byly tragiczne, ostatnio 'zaryzykowalem' i zalozylem zimmermany (takie doradzili mi w BMW SERVIS PORSCHE na saskiej kepie) i okazaly sie rewelacyjne, samochod w koncu hamuje. Powiedzcie mi prosze jakie macie doswiadczenia z hamulcami w 911, czy polecacie jakies zamienniki czy zdecydowanie zostac przy oryginalach. Jesli ma to jakies znaczenie, samochod jezdzi szybko.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 1.07.2013, 21:14 
Członek Zarządu PCP
Avatar użytkownika

Dołączył: 12.03.2008
Posty: 9165
Lokalizacja: Gdynia/Warszawa
Nr klubowicza: 189
Łukasz (Silent) na pewno coś doradzi. W moim ex aucie całkiem nieźle sprawował się zestaw Zimmermann i EBC Red Stuff. Jeździ szybko w sensie bywania na torze? Jeśli tak to można pomyśleć o Yellow Stuff.




_________________

Witek
będzie: chyba 718
było: 964 '91, 944 '85, 924 '85, 996 '02, 997S '09

http://www.komunikado.pl agencja public relations


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 1.07.2013, 22:05 

Dołączył: 10.04.2008
Posty: 1899
Zimmermann + EBC Red Stuff to jedna z lepszych kombinacji - też używam i jest super, zarówno skuteczność jak żywotność.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 2.07.2013, 12:01 

Dołączył: 13.02.2009
Posty: 382
Witam , oczywiście Zimmermann nawiercany plus Textar z twardszą mieszanką OE, mamy na miejscu , zapraszam na PW, Łukasz


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 2.07.2013, 12:19 

Dołączył: 16.12.2011
Posty: 825
Ja właśnie w tej chwili testuję zimmermanna w połączeniu z EBC Yellow Stuff.
Po jednym track day'u jak na razie wszystko ok.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 2.07.2013, 14:14 

Dołączył: 7.07.2009
Posty: 423
Silent, czyli do 993 Targa, takie numery czesci na wymiane calosci przod i tyl? Czy brakuje czegos/zmienic cos (zwykla "uliczna" jazda)?

rotor front left 993-351-043-01-M359
rotor front right 993-351-044-01-M359
front pads 993-351-939-01-M3
rotor rear 993-352-041-02-M359 x 2
rear pads 965-352-939-04-M3
rear pad wear sensor 993-612-365-01-M163 x 2

Zwykle zakupy robie przez Pelican Parts - http://www.pelicanparts.com/catalog/sho ... atalog.htm


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 2.07.2013, 22:11 

Dołączył: 7.05.2012
Posty: 28
Dzieki ogromne za podpowiedzi! Samochod nie jezdzi po torze, duzo w trasie, w okresie letnim uzywany jako auto codzienne okolo 5 dni w tyg.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 3.07.2013, 18:15 

Dołączył: 17.02.2013
Posty: 75
Witam,
Podłącze się pod temat bo tez szykuje się do wymiany klocków.
Poprosiłem o cenę w serwisie to mnie nieco wgniotła bo 3K za komplet klocków z czujnikami i "damping plate"

Jak widzę klocki Textar dostępne są w przyzwoitej cenie i podejrzewam ze mi wystarcza - jeżdżę bez żadnych swirowanek i heble mi starczają.

Pytanie, czy jeśli się zdecyduje na jakieś inne klocki to również damping plate muszę zmieniać jak poleca serwis czy to zostaje z poprzednich?
Serwis naturalnie polecił mi również czujniki no ale one jeszcze nie "swieca" wiec ich na pewno nie trzeba zmieniać.
Polećcie rozsądne załatwienie sprawy (może jakiś sprawdzony warsztat w okolicy 3City tez) - chyba każdy mechanik w tym aucie ogranie temat klocków i nie trzeba ASO.
Autko już starsze ale b.zadbane wiec mam zagwozdkę jak postąpić a jeździ sporadycznie. Z Porsche jestem swiezakiem...
Dzieki!


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 3.07.2013, 19:00 

Dołączył: 17.02.2013
Posty: 75
...zapomnialem dopisac ze chodzi o 996'03.
(nie wiem czemu sie w profilu moim nie wyswietla)


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 3.07.2013, 20:04 

Dołączył: 16.12.2011
Posty: 825
Odnośnie czujników - mi się jeszcze nigdy nie udało wydłubać tego czujnika z klocka, od temperatury są wtopione w klocek na amen. Płytka jak nie jest jakoś mocno poodkształcana od temperatury to może być użyta ponownie.
Co do samej wymiany - nie wiem jak w 996, ale w 987 wymiana jest prostsza niż w Golfie. Wyciąga się zabezpieczenie, trzpień trzymający klocki i klocki wychodzą. Zacisku nie trzeba odkręcać. Ja wymieniam klocki sam w garażu.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 24 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]




Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Ostatnie posty forum PCP








Przyklejone




English information
Ostatnie posty publicznego forum