Start Strona klubowa Kalendarz imprez Sklep Porsche Polska
Nazwa użytkownika Hasło Zapamiętaj mnie Zarejestruj

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]





Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 40 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2
Autor Wiadomość
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 13.06.2013, 7:04 

Dołączył: 19.03.2007
Posty: 1122
taaaa
to duży procent aut powinien mieć pozabierane dowody ;)
a Twój klient nieźle musiał zdenerwować policjanta, że ten mu aż takie rzeczy zaczął sprawdzać :D:D
z nimi trzeba uprzejmie i z lekkim humorem i nie będą bujać autami :D


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 13.06.2013, 8:52 
Avatar użytkownika

Dołączył: 3.03.2009
Posty: 2258
Lokalizacja: Piotrków Tryb
Nr klubowicza: 288
AndrzejM napisał(a):
muszą mieć możliwość dynamicznego poziomowania podczas jazdy
mój klient miał kontrolę podczas której policjant bujał :) autem
i patrzył czy jest dynamiczna regulacja


Zeby zabujać 997 to misiek musiał by ważyć ze 200 kg :D :D




_________________

-http://classic911.pl


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 13.06.2013, 10:10 

Dołączył: 16.07.2011
Posty: 186
Właśnie - ja mam 964 turbo, a to właściwie w ogóle się nie ugina:)


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 13.06.2013, 10:57 

Dołączył: 13.11.2011
Posty: 386
Nr klubowicza: 280
Panowie Panowie to nie była jedyna słuszna marka tyko Fabia z dokładanymi xenonami
Krzysiu i Kacper powinniście się domyślić -pisałem mój klient :P




_________________

993 Targa


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 13.06.2013, 12:44 

Dołączył: 14.05.2013
Posty: 83
Ja bym się nie przejmował tylko montował. Sąsiad w seicento ma zamontowane i problemu nie ma.

Jedynie proponuje, jeśli się obawiasz, abyś woził poprzednie normalne w samochodzie. W razie gdyby auto nie mogło przejść przeglądu, albo policja miała ale, wymienisz na normalne i Cię puszczą.

Edit: Dodam jeszcze, że większe bezpieczeństwo na drodze warte jest tej małej dawki strachu. W moich terenach przed kołami wyskakują jeże, sarny, zające i lisy, każdy metr ma znaczenie.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 13.06.2013, 13:24 

Dołączył: 11.04.2011
Posty: 192
ksenony zeby byly legalne to na milion procent musza miec samopoziomowanie :) ale z tego co wiem to wiekszosc ludzi na przeglad jada tylko z dowodem a nie autem bo tak wygladaja u nas przeglady - przyklad, z motocyklem kiedy gosc nie widzial ze mam swiatlo stopu, podjechalem doslownie 100m dalej i choc dzialalo swiatlo stopu to gosc tego nie sprawdzil, od razu poszedl do biura i podbil nowy przeglad wiec czym sie Panowie przejmujecie jak tak jest jest w calej Polsce. Ile forum widzialem, tyle opinii bylo o kwesti podbijania przegladu w naszym kraju :D to jest totalna porazka i jak ktos tutaj slusznie zauwazyl serio polowa aut mialaby odebrane dowody gdyby przeszly prawdziwy przeglad z jakims tuv'em itd :D
Ja serio nie polecam montowania hid'ow itp do zwyklych lamp, tylko ze wzgledu na innych na drodze- bo nie raz musze na czuja jechac poboczem (liczyc na to ze nikt nim nie idzie) bo gosc tak mnie oslepia swoimi ksenonami w punto. A druga sprawa wg mnie do klasykow kompletnie nie pasuje ksenon. Jesli juz kombinowac to juz ktos wspomnial tutaj o zarowkach wydajniejszych od tradycyjnych i faktycznie kiedy takie kiedys w innym aucie kupilem (chyba OSRAM) to raz ze mialy ten ładny biały blask jak ksenon (o ktory wielu ludzią montującym hid'y chodzi) ale przede wszystkim o niebo mocniej oswietlaly droge. Wydałem moze 100zl i mialem dobry komplet zarowek i przede wszystkim nikogo z naprzeciwka nie raziłem swiatlem :) Ja bym raczej odradzal montowanie ksenonow do auta ktore fabrycznie nie jest do tego przystosowane - a dokladnie wszytkich elementow... hmm czy to w ogole ma sens?:) Aaaa tlumacz sie pozniej przy sprzedazy dlaczego lampy sa wymienione i nie zgodne z vin (bo nie wytlumaczysz ze taki ci sie podobaly i koniec kropka:P)


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 13.06.2013, 13:32 
Avatar użytkownika

Dołączył: 8.03.2007
Posty: 3354
Lokalizacja: sercem i ciałem - poznań
Nr klubowicza: 075
http://apcardesign.server3.becleverag.d ... xen_gr.jpg
http://www.ap-car-design.de/




_________________

Classic Porsche 911/964 Carrera 2


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 13.06.2013, 13:39 

Dołączył: 11.04.2011
Posty: 192
rychuuu nie graj mi tą karta bo wiem ze sa piekne ale tak wam zazdroszcze ze macie je do czego wlozyc ze nie powiem wam tego nigdy! :D
nie montowac hid'ow, nie kupowac porsche, najlpeiej to je sprzedac w cholere po 10zl kazde... mnie :D


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 13.06.2013, 22:12 

Dołączył: 10.04.2008
Posty: 1899
wiewior napisał(a):
A druga sprawa wg mnie do klasykow kompletnie nie pasuje ksenon...

I to jest moim zdaniem to o co tu chodzi.
Zdaję sobie sprawę z wszystkich punktów przewagi xenonów nad tradycyjnymi żarowkami, ale...to po prostu nie pasuje do klasyków. :?


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 13.06.2013, 23:28 
Avatar użytkownika

Dołączył: 18.01.2012
Posty: 1630
Lokalizacja: Warszawa Boxster S 986
Nr klubowicza: 694
Zakładanie palników w miejsce zwykłych żarówek jest nielegalne.
xeniaki muszą mieć: dynamiczne poziomowanie, spryskiwacze, szkło nieryflowane (gładka szyba + soczewka).

Oprócz problemów z policją czy przeglądami w razie jakiegokolwiek zdarzenia (wypadek, kolizja) takie niezgodne z przepisami światła mogą działać mocno na naszą niekorzyść... (problem z uzyskaniem ubezpieczenia).

No i nie zapominajcie o tym, że takie światła oślepiają innych użytkowników drogi...

Tak jak ktoś powyżej napisał - lepiej zadbać o szkło, odbłyśnik, dobre żarówki (polecam np. Osram +50%) niż w ten sposób przerabiać klasyka (bo chyba już tylko klasyki nie mają xeniaków) ?


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 13.06.2013, 23:45 

Dołączył: 30.10.2008
Posty: 1066
rafie napisał(a):
szkło nieryflowane (gładka szyba + soczewka).


Mercedes W140 miał ksenony, a nie miał gładkich szkieł reflektorów i soczewek?


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 13.06.2013, 23:45 
Avatar użytkownika

Dołączył: 21.03.2010
Posty: 3700
Lokalizacja: Poznań
Nr klubowicza: 263
W modelu 993 były montowane już xenony Litronic . W Europie praktycznie nie do dostania a jak się pojawią to za spore pieniądze. Za to jest sporo do dostania w USA tylko czy jest ten sam problem z kątem świecenia co przy zwykłych żarówkach?




_________________

Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 14.06.2013, 9:17 

Dołączył: 11.04.2011
Posty: 192
kl w moim bylym w203 tez nie bylo gladkich kloszy a xenon fabryczny byl- ale chodzi wlasnie o to ze to byla fabryczna instalacja i od poczatku do konca te klosze byly projektowane pod xenon, tak zeby nie razily a swiecily. Nie pytaj mnie jak bo nie projektowalem to nie wiem :D ale przypuszczam, ze chodzi tylko o wieksze rozproszenie swiatla po bokach i skupienie z przodu w porownaniu do reflektorow z tradycyjnymi zoltymi zarowkami. Rafie dobrze wspomnial o tych ubezpieczeniach, tez o tym czytalem od innych forumowiczow ze nie moga odzyskac ubezpieczenia bo mial xeniaki (1000000000K) w swoim Golfie czy innym Leonie i po wypadku/stluczce jakis kumaty gosc powiedzial ze zostal oslepiony i pozniej mial z tego niesamowite bagno (bo oczywiscie okazalo sie ze w zwyklych lampach mial xeniaki) i choc tamten gosc popelnil blad to i tak finalnie on zostal tym poszkodowanym :D


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 14.06.2013, 13:10 

Dołączył: 30.10.2008
Posty: 1066
wiewior - dlatego właśnie nie kombinuję z HIDami, chociaż był taki plan. Miałem nawet możliwość zakupu dość tanio kompletu europejskich reflektorów "litronic" do 993 ale też nie odczułem potrzeby :)


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 14.06.2013, 16:03 

Dołączył: 11.04.2011
Posty: 192
zaraz pewnie zasypia Cie wiadomosci skad je mogles dostac :D haha


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 15.06.2013, 14:56 

Dołączył: 30.10.2008
Posty: 1066
Miałem je w rękach - przez jakiś czas wisiały na allegro za około 2k komplet.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 16.06.2013, 10:18 
Członek Honorowy
Avatar użytkownika

Dołączył: 10.03.2007
Posty: 3892
Lokalizacja: Warszawa
Nr klubowicza: 029
Pabloo,
W latach, kiedy 965 opuściło fabrykę ich użytkownicy jakoś nocą jeżdzili....
Jeżeli, z jednej strony, doprowadzasz auto w mało potrzebnych detalach do oryginału, to pomysł o montowaniu czegoś co by lepiej świeciło, a całkiem nie pasującego do wizerunku auta, wydaje mi się pomylony.
Domyślam się, ze jedynie sondujesz temat i chciałbyś poznać opinie.
:wink:




_________________

były: 911 - T'73, S'77, SC'81, turbo look'84,
targa'88,
Boxster - 98
------------------
996 - 01


Góra
 Zobacz profil YIM  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 16.06.2013, 10:26 
Członek Zarządu PCP
Avatar użytkownika

Dołączył: 12.03.2008
Posty: 9165
Lokalizacja: Gdynia/Warszawa
Nr klubowicza: 189
Też uważam ksenony za pomyłkę w zwykłych reflektorach, a już w klasyku... Zmień na lepsze żarówki (ja właśnie zmieniłem w węglarce) - poprawa na pewno będzie zauważalna.

Można jeszcze zmienić odbłyśniki na nowe (lub zregenerować) i założyć nowe szkła. Też pomoże.




_________________

Witek
będzie: chyba 718
było: 964 '91, 944 '85, 924 '85, 996 '02, 997S '09

http://www.komunikado.pl agencja public relations


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 16.06.2013, 10:34 

Dołączył: 16.07.2011
Posty: 186
Cytuj:
Domyślam się, ze jedynie sondujesz temat i chciałbyś poznać opinie.

Właśnie tak. Zresztą podjąłem już decyzję- zastosuję wariant z mocniejszą żarówką i dobrze oczyszczonym kloszem. Przeciw montowaniu ksenonów przemawiają względy prawne (zwłaszcza ryzyka ubezpieczeniowe), potencjalne zaburzenia w pracy innych układów elektrycznych, a przede wszystkim kwestia stylu. Myślę, że ksenon nie pasuje i już.
A zaoszczędzone środki dołożę do dobrego audio:)


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 16.06.2013, 10:57 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył: 11.01.2011
Posty: 3043
Lokalizacja: Warszawa
Nr klubowicza: 258
pabloo napisał(a):
Cytuj:
Domyślam się, ze jedynie sondujesz temat i chciałbyś poznać opinie.

Właśnie tak. Zresztą podjąłem już decyzję- zastosuję wariant z mocniejszą żarówką i dobrze oczyszczonym kloszem. Przeciw montowaniu ksenonów przemawiają względy prawne (zwłaszcza ryzyka ubezpieczeniowe), potencjalne zaburzenia w pracy innych układów elektrycznych, a przede wszystkim kwestia stylu. Myślę, że ksenon nie pasuje i już.
A zaoszczędzone środki dołożę do dobrego audio:)


Brawo, w pelni popieram decyzje. :headbang: Moje 964 jezdza takze nocami z oryginalnymi, choc oczyszczonymi (C4) swiatlami. Przy dobrym ustawieniu wystarczajaco dobrze daja rade.




_________________

Bartek

997.1 GT3
964 C2
958 3.0d
996 turbo X50 [był]
964 C4 [był]


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 40 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]




Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Ostatnie posty forum PCP








Przyklejone




English information
Ostatnie posty publicznego forum