Start Strona klubowa Kalendarz imprez Sklep Porsche Polska
Nazwa użytkownika Hasło Zapamiętaj mnie Zarejestruj

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]





Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 64 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4  Następna strona
Autor Wiadomość
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 17.02.2008, 19:50 
Avatar użytkownika

Dołączył: 8.03.2007
Posty: 1963
Lokalizacja: 3City
Nr klubowicza: 094
mysle, ze Ci kupuja 911 ktorych na nie stac.
A tak na powaznie ostatnio czytalem, ze sporo klientow 911 GT3 to przedzial miedzy 50-60 lat. Jednym z powodow jest to, ze z sentymantem odnosza sie do surowych aut z lat 70 tych i 80 tych przez to kupuja GT3, ktore jest kwintesencja odczuc sportowej jazdy bez elektroniki.




_________________

in: Rally,Mezgers
Nobody is born a legende, you race to become one.

Pucharek PCP 2007,2008,2009,2010,2023r.
Carting Cup PCP 2015r.
----------------------------------------------------
Futuresolar OZE, fotowoltaika, pompy ciepla.
https://futureoze.pl/


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 18.02.2008, 2:08 

Dołączył: 8.03.2007
Posty: 357
mam przykrą wiadomość! większość kupuje ten samochód dla lanserki!!! to smutne!!! ale prawdziwe
mało kto widzi różnice między modelami i typami..........a różnica dzieli się na turbo i cabriolety!!! przykre no coż....... :roll:


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 18.02.2008, 2:50 

Dołączył: 30.03.2007
Posty: 2300
hmm wg mnie każdy model porsche coupe, który występuje również w wersji cabrio tiptronic z założenia jest trochę lanserski a już napewno dotyczy to tych z napędem na 4 koła :)

Turbo jest super autem ale to model dość specyficzny bo mimo swoich parametrów jest trochę lanserski ze względu na to że występuje w cabrio, tiptronicu i ma napęd na 4 koła. GT2 w tiptronicu i cabriolecie nie wypuścili :) pomimo że to nie jest auto typowo na tor


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 18.02.2008, 10:32 

Dołączył: 3.10.2007
Posty: 148
Marion pozwolę się nie zgodzić z częścia Twojego wpisu...
1. Dlaczego napęd 4 ma być lanserski? jezeli uzywa się auta na co dzień a nie od święta ( ładna pogoda, do kościoła w niedzelę... niech wszyscy widzą...itd) to 4 jest wygodniejszy, w deszczu bezpieczniejszyitp. Ja od lat miałem auta na 4 i po prostu je lubię. Nie kazdy jest Kubica...
Gdzie tu lanserka?
2. Choć wole manualna skrz. to do jazdy na co dzień, tiptronik w korkach jest wygodniejszy...
3. Turbo lanserskie bo ma napęd 4..., zart:) zrobiono chyba dla bezpieczeństwa..., bo zawodowcy nim raczej nie jeźdżą tylko ci których na to stać...
Zawodowcy jeżdzą GT2, GT3;)


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 18.02.2008, 12:01 
Avatar użytkownika

Dołączył: 8.03.2007
Posty: 1963
Lokalizacja: 3City
Nr klubowicza: 094
Opinia, ze 4X4 jest lanserski to zbyt duze uproszczenie i na pewno nie jest to prawda.
Samo turbo to dobry samochod, szybki i pewnie sie prowadzacy. Na testach nowe 997 TT i GT3 robia zblizone czasy na torach.

Jednak to oczym mowi Marion to zespol przymiotow jakimi charakteryzuje sie Porsche lans. Na pewno najwiekszy wplyw na odbior samego samochodu ma zachowanie wlasciciela.
Wazne tez jest z czy co porownujemy. Wiadomo TT vs 3, kazdy powie , ze TT to lans ale zestawiajac TT z czyms innym to juz moga sie pojawic opinie za to kultowe mocne auto.
Porsche z serii GT to tradycja i filozofia marki. Malo kto sie na nie decyduje. Daja niesamowita radosc z jazdy ale i oczykuje poswiecenia. Sam fakt, ze w dosc bogatym trojmiescie moja GT jest pierwsza i na razie jedyna.
Roznica miedz TT a GT to tak jakby sie kochac z zabezpieczeniem i bez. Czas i koncowka podobna ale sam sposob prowadzenia i dotarcia do cleu daje zupelnie inne doznania :roll:

To tak jakby porownac dwia zespoly pilki noznej Niemcy i Brazylia. Oba wygrywaja. Pierwszy to taktyka, konsekwencja i dazenie do celu a drugi to radosc z gry, lekkosc, finezja i technika.. :)




_________________

in: Rally,Mezgers
Nobody is born a legende, you race to become one.

Pucharek PCP 2007,2008,2009,2010,2023r.
Carting Cup PCP 2015r.
----------------------------------------------------
Futuresolar OZE, fotowoltaika, pompy ciepla.
https://futureoze.pl/


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 18.02.2008, 12:26 

Dołączył: 15.03.2007
Posty: 3076
Roznica miedz TT a GT to tak jakby sie kochac z zabezpieczeniem i bez. Czas i koncowka podobna ale sam sposob prowadzenia i dotarcia do cleu daje zupelnie inne doznania :roll:

:D :D :D rewelacyjne opisanie tematu


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 18.02.2008, 12:31 

Dołączył: 8.03.2007
Posty: 1300
MM-Racing napisał(a):
Roznica miedz TT a GT to tak jakby sie kochac z zabezpieczeniem i bez. Czas i koncowka podobna ale sam sposob prowadzenia i dotarcia do cleu daje zupelnie inne doznania :roll:
Teraz Ty uprosciles. awaria "zabezpieczenia" skutkuje zwiekszeniem populacji- utrata trakcji zmniejszeniem :oops:


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 18.02.2008, 12:40 

Dołączył: 30.03.2007
Posty: 2300
nie chodziło mi o to że auta z napędem na 4 są bardziej lanserskie, tylko potraktowałem to jako cechę dodatkową wg. mnie Turbo cabrio jest bardziej lanserski niż S cabrio :)

dla mnie turbo cabrio to typowo lanserski samochód (4s cabrio też ale już mniej) a to dlatego że turbo nie powinno występować wogóle cabrio a jak występuje to się w moich oczach tak się pozycjonuje :)


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 18.02.2008, 13:09 
Avatar użytkownika

Dołączył: 8.03.2007
Posty: 1963
Lokalizacja: 3City
Nr klubowicza: 094
tona napisał(a):
MM-Racing napisał(a):
Roznica miedz TT a GT to tak jakby sie kochac z zabezpieczeniem i bez. Czas i koncowka podobna ale sam sposob prowadzenia i dotarcia do cleu daje zupelnie inne doznania :roll:
Teraz Ty uprosciles. awaria "zabezpieczenia" skutkuje zwiekszeniem populacji- utrata trakcji zmniejszeniem :oops:


Nic nie uproscilem, sam Tomek widzisz, ze zarowno w jednym jak i w drugim przypadku kosztem zwiekszenia doznan wystepuje duze ryzyko.
Otwarty football charakteryzuje sie radiscia z gry ale zarazem duza podatnoscia na szybka kontre dlatego bardziej niz w anty-footballu trzeba pilowac "tylu" :)




_________________

in: Rally,Mezgers
Nobody is born a legende, you race to become one.

Pucharek PCP 2007,2008,2009,2010,2023r.
Carting Cup PCP 2015r.
----------------------------------------------------
Futuresolar OZE, fotowoltaika, pompy ciepla.
https://futureoze.pl/


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 18.02.2008, 13:54 
Członek Honorowy
Avatar użytkownika

Dołączył: 10.03.2007
Posty: 3887
Lokalizacja: Warszawa
Nr klubowicza: 029
Marion - czy zakup 911S z 1970r. -czyli 100% Porsche w Porsche, to byłby dla Ciebie lans, czy wyraz ortodoksyjnej miłości do Marki ? Zakładam, że jest to jedyne lub co najwyżej drugie Porsche, a nie kolejne w kolekcji....
:lol: gdy czasem otwieram naszą stronę, chwilami czuję się jakbym chwycił za lekturę Galli, Twojego Stylu czy Claudii /ops...żebym się miłemu Klubowiczowi nie naraził.../, która zachęca tytułem "gorący temat - czy do seksu potrzebna jest miłość". Porsche jest na tyle ważną marką, że musi trafić w szerokie gusta i jak widać to robi. I dobrze, że można na ulicach zobaczyć turbo cabrio z dziewczyną za kierownicą, ale i jasne męskie czoło przyciąga uwagę chyba bardziej niż zakamuflowane pod dachem "coupe" .To zaś co się mieści w głowie oglądającej, a oglądanej to zazwyczaj dzieli.... worek kasy ! I niech tak zostanie, że jest i turbo cabrio i białe i czerwone......ale i tak najładnejsze jest białe / :cry: / RS'73, lub inne.....nawet trochę po 50-tce !
911 -tki NIE KUPUJE osoba obojetna i całkiem przy zdrowych zmysłach.




_________________

były: 911 - T'73, S'77, SC'81, turbo look'84,
targa'88,
Boxster - 98
------------------
996 - 01


Góra
 Zobacz profil YIM  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 18.02.2008, 14:10 

Dołączył: 30.03.2007
Posty: 2300
mam poprostu swoje zdanie jak chyba większość ludzi ...


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 18.02.2008, 14:53 
Avatar użytkownika

Dołączył: 8.03.2007
Posty: 1963
Lokalizacja: 3City
Nr klubowicza: 094
I dlatego, ze kazdy ma swoje zdanie jest tyle odmian 911 co przytlacza J. Clarcksona nie wspominajac juz o przecietnym smiertelniku.
Zwykly lanser z pieniedzmi nie kupi samochodu z lat 70,80,90 bo czesto po nich nie widac blichtru i szpanu. Aby docenic ich wartosc trzeba miec wiedze i doswiadczenie a to nie jest dzis w modzie.
Lanser nie wsiadzie 924 nie mowiac juz o ich nabyciu. A jak mu cos zacznie klekotac to da radio na fula :)
Nie wiem jak wy ale ja sie przylapalem na czym takim, ze jak wsiadalem i ruszalem czy to 968 i 911 to czesto nawet nie zauwazalem, ze nie mam wlaczonego radia. Dopiero po kilkudziesieci kilometrach trasy orientowalem sie ze radio nie gra. Zawsze ruszam samochodem bez radia dopiero jak silnik nabierze tem to waczam radio. Moze to zle ale ma taki nawyk.
Rs i gt to sport i one wytyczaly sciezke po ktorej podaza Porsche. Dla ciekawostki tych oczywiscie co uzytkuja 911,a nie wiedza to 911 RS (Pdmobilowy :) ) pierwszy wyszedl na roznych szerokosciach opon/ felg.




_________________

in: Rally,Mezgers
Nobody is born a legende, you race to become one.

Pucharek PCP 2007,2008,2009,2010,2023r.
Carting Cup PCP 2015r.
----------------------------------------------------
Futuresolar OZE, fotowoltaika, pompy ciepla.
https://futureoze.pl/


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 18.02.2008, 15:08 

Dołączył: 30.03.2007
Posty: 2300
a tak wogóle dla mnie lans to nie jest czynność/określenie całkiem negatywne, bo co innego golf cabrio z muzyką na full i pisk opon na światłach a co innego otwarte porsche jadące powoli w piękną pogodę.

lansowanie się to nie tylko szpan ale takie czerpanie przyjemności z wolnej chwili bez pośpiechu i ciśnienia i dlatego też często jeździłem sobie moim otwartym boxsterem w piękną pogodę z prędkością 40km/h.

a co do radia to na myjni mi kiedyś wyłączyli i się przez tydzień nie zorientowałem :lol: dopiero po tygodniu kobieta mnie zapytała dlaczego nic nie gra


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 18.02.2008, 16:50 
Członek Honorowy
Avatar użytkownika

Dołączył: 10.03.2007
Posty: 3887
Lokalizacja: Warszawa
Nr klubowicza: 029
Dlatego chciałem je poznać./ Twoje zdanie/. Myślę, że mając nowe 997 szybciutko sprzedałbym Boxstera i kupił właśnie 100% klasyka. Absolutnie nie dlatego, abym miał złe zdanie o Boxsterze !!! /pomijając wariant "zostawiłbym dziewczynie(żonie)/. Więc jak ?
Nie jestem pewien czy "lans" to to samo co "szpan", czy te określenia dzieli coś więcej niż dekada lub dwie :lol: Zapomniany już dziś snobizm, ale w rozsądnym rozmiarze, był traktowany jako ważny czynnik na drodze rozwoju....Dlatego z szacunkiem podchodzę do wszystkich /no prawie../ posiadaczy Porsche, łacząc się z nimi w tej chorobie :wink:




_________________

były: 911 - T'73, S'77, SC'81, turbo look'84,
targa'88,
Boxster - 98
------------------
996 - 01


Góra
 Zobacz profil YIM  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 18.02.2008, 17:09 

Dołączył: 30.03.2007
Posty: 2300
ja zacząłem od sprzedaży boxstera, teraz będzie nowa 911 4s a poźniej dokupię jeszcze 964 i ją odrestauruję na igłę :)


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 18.02.2008, 17:56 
Avatar użytkownika

Dołączył: 10.03.2007
Posty: 1004
Lokalizacja: Gdynia
Nr klubowicza: 095
TT mało ekscytujące ???
Wyjdżcie z pierwszego lewego na torze poznań na max otwartej przepustnicy autem które ma taki moment obrotowy ....
Zapominacie że silnik w TT oferuje mega moment obrotowy, to naprawdę czuć na plecach , szczególnie w manualu po każdym wysprzęgleniu i wbibciu kolejnego biegu mamy niezapomnianego kopa w plecy :twisted:
W wolnossącym 6 cylindrowym boxerze raczej nigdy tego nie poczujemy.

Wystarczy nacisnąć PSM off - by poczuć jak się jeżdzi brutalnym autem bez elektroniki - a przy tym zrobić lepszy czas (PSM spowalnia auto)

W TT nie ma klasycznego 4x4 - przód dołącza sie bardzo póżno , autem jeżdzi się tak jak tylnonapędowym , zamiata pięknie tyłem na każde nasze zawołanie 8) - Evo któe posiadam ma ze swoimi 4x4 prowadzi sie zupełnie inaczej.
Nowa Carrera GT ma też mieć taki napęd ...

Natomiast wg mnie automat który obecnie jest w prosiakach to porażka (sam miałem carrere 4s na automacie) - jak dla mnie zabija dynamikę jazdy i przyjemność prowadzenia :P być może wprowadzenie tej nowej skrzyni sekwency PDK w 2009 albo '10 to zmieni - nawet GT3 będzie ją miało.

Turbo do lansu ? nie , to już nie jest trendy za dużo ich jeżdzi i takie dla "ciaptaków" któzy chyba nie umieją jeżdzić :wink:

GT3 to prawdziwa lanserka - nie dość że prawie ich nie ma to jeszcze mamy image prawdziwego twardziela :D :D :D




_________________

jest: 991 GT3, 718 T

było: 996 carrera 4s ; 996 turbo ; 997 turbo
-------------------------------------------------------
Puchar PCP 2013 (997 turbo)
mariusz


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 18.02.2008, 21:47 

Dołączył: 28.06.2007
Posty: 155
Wiecie jest lans i lans. Nie ma IMO nic złego w lansowaniu się Porsche Turbo, CGT czy Boxsterze. :) Sam chce kupić Porsche do lansu :D :D ;) Taką już marke wybraliście, nie ma przebacz, obojętnie co kupicie czy Boxstera czy CGT lansować się siłą rzeczy będziecie :)

Ktoś tu pisze coś o CGT nowej, czyli MK2. Wiadomo coś więcej na jej temat ?


Mówiąc CGT mam na myśli Carrera GT (a nie GT2, czy GT3)


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 18.02.2008, 22:22 

Dołączył: 6.12.2007
Posty: 35
Ja probowalem pare aut-bmw m3,audi rs,jaguar xkr,mercedes amg,ceny przblizone,jednak porsche na ktore sie zdecydowalem ma najmniej blichtru i podiol bym to samo decyzje jeszcze raz bez wachania-to samochod naprawde outsiderski. 8)


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 18.02.2008, 23:09 
Avatar użytkownika

Dołączył: 8.03.2007
Posty: 1963
Lokalizacja: 3City
Nr klubowicza: 094
wszyscy macie racje :wink:

Swiat stana na glowie. Mariusz mowi, ze nie jest lancerem chociaz wypisz wymaluj ma takie auto :) , ja za to twrdzielem chociaz nosa z domu nie wystawilem zeby na tor sie udac. Dzis juz nic nie jest pewne :wink: .

Musze przyznac, ze auto Mariusz ma kopa i nikt tego nie neguje poniewaz fakty mowia same za siebie. Tez trzeba wiedziec ze w wolnossacym przyspieszenie nie jest tak odczuwalne jak w turbo. Posluze sie przykladem z mojej rozmowy z Dominikiem (kierowca lotusa). On takze stwierdzil, ze u niego nie czuc tak tego przyrostu mocy, a na swiatlach do 200 km/h motory nie maja szans.

Tak czy inaczej 4x4 i turbiny maja swoje walory i moim skromnym zdaniem sezon 2008 bedzie do nich nalezal. Ja ze swej stron bede czynil wszystko zeby im zycie utrudnic ale na ile skutecznie to zobaczymy. :)




_________________

in: Rally,Mezgers
Nobody is born a legende, you race to become one.

Pucharek PCP 2007,2008,2009,2010,2023r.
Carting Cup PCP 2015r.
----------------------------------------------------
Futuresolar OZE, fotowoltaika, pompy ciepla.
https://futureoze.pl/


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 18.02.2008, 23:25 

Dołączył: 30.03.2007
Posty: 2300
:drive: :thumbup:


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 64 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]




Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Ostatnie posty forum PCP








Przyklejone




English information
Ostatnie posty publicznego forum