Start Strona klubowa Kalendarz imprez Sklep Porsche Polska
Nazwa użytkownika Hasło Zapamiętaj mnie Zarejestruj

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]





Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 4 ] 
Autor Wiadomość
Offline
 Tytuł: Kupno 944
PostNapisane: wczoraj, 13:36 

Dołączył: wczoraj
Posty: 3
Szukam 944 które nie będzie dziurą finansową bez dna. Czy kupno takiego samochodu to tylko egzemplarze "już zrobione"? Niestety nie znam się za bardzo w temacie a chcę uniknąć miny... Na rodzimym rynku jest niewiele egzemplarzy, natomiast autoscout oferuje znacznie więcej opcji - myślicie że warto udać się gdzieś dalej po taki samochód?
Jakich wersji silnikowych unikać / które są godne polecenia?
Jakie są wrażliwe punkty tego auta?
Czy w Polsce są jakieś punkty specjalizujące się w takich oldtimerach? Po zakupie pewnie będę musiał się z takim punktem zaprzyjaźnić.. :)
Jakieś ogólne wskazówki przy zakupie tego modelu?

Pozdrawiam!


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł: Re: Kupno 944
PostNapisane: wczoraj, 14:26 

Dołączył: 17.01.2009
Posty: 149
A w dziale sprzedam 951 widziałes?


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł: Re: Kupno 944
PostNapisane: wczoraj, 16:47 

Dołączył: wczoraj
Posty: 3
Ten od Walendy? Widziałem, widziałem i wygląda świetnie, niemniej chce zgłębić temat i trochę dowiedzieć się o modelu/wersjach zanim dokonam wyboru :)


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł: Re: Kupno 944
PostNapisane: wczoraj, 18:55 
Avatar użytkownika

Dołączył: 8.07.2007
Posty: 5163
Lokalizacja: Rawa Mazowiecka/Warszawa
Nr klubowicza: 193
Ten od Adama to raczej auto dla kogoś kto wie czego chce, to może być dla jednej osoby fantastyczna przygoda a dla drugiej trochę inna przygoda ;)