Start Strona klubowa Kalendarz imprez Sklep Porsche Polska
Nazwa użytkownika Hasło Zapamiętaj mnie Zarejestruj

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]





Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 11 ] 
Autor Wiadomość
Offline
 Tytuł: Lenin problem
PostNapisane: 18.11.2008, 17:56 

Dołączył: 18.11.2008
Posty: 5
Witam mam mały problem ale zacznę od początku z góry przepraszam za długość posta ale chcę wszystko dokładnie opisać .
Za górami i lasami ..... Pewnego dnia ....
Około roku temu sprowadziłem do siebie Porsche 944 2,5 rocznik 1986 którym jeździłem około miesiąc następnie stało ono jakieś pół roku po czym zabrałem się z kumplem za remont na 1 rzut poszedł silnik . Wymiana uszczelki pod głowicą , uszczelniaczy zaworowych , uszczelki pod pokrywą zaworową , naprawa alternatora , wymiana przewodów zapłonowych , świec itp.... w trakcie zrobiliśmy także progi . I odpaliliśmy go chodził pięknie lecz nie był jeszcze w 100% złożony wiec nie mogłem zabrać się nim na przejażdżkę parę dni później złożyliśmy go aby móc zobaczyć jak zachowuje się na drodze ku naszemu zdziwieniu auto odpaliło i zgasło po paru sekundach i tak w kółko . Identycznie jak na zamieszczonym poniżej filmie :

http://www.youtube.com/watch?v=Fttfsyd4TNI

Od tego czasu wymieniłem pompę paliwa , filtr paliwa , kompletne nowe przewody paliwowe , kostka stacyjki a także przeczyściłem wszystkie styki przy silniku . Nie mam już do niego sił bardzo proszę o jakaś pomoc w auto włożyłem dużo pieniędzy, czasu i niestety cały czas jest martwe jak Włodzimierz Lenin . Mam identyczny objaw jak na zamieszczonym filmiku . Dodam jeszcze że wszystkie przekaźniki są już przeglądnięte i wyglądają na sprawne . Z góry dziękuje za informacje i jeszcze raz przepraszam za długość postu .


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 18.11.2008, 18:04 

Dołączył: 11.06.2007
Posty: 352
mam obecnie TO SAMO,stymze u mnie na 99% jest to nieszczelny uklad dolotowy(sparciale weze)....

PS: gasnie Ci przy ilu tys obrotow?mi przy 3K.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 18.11.2008, 18:08 

Dołączył: 18.11.2008
Posty: 5
Nie wydaje mi się żeby był to układ dolotowy gdyż jest szczelny , mi wo gule nie utrzymuje się na wolnych obrotach mianowicie przekręcę zapłon zapali zgaśnie po maksymalne 15 s niezależnie czy dodam gazu czy nie dodanie gazu powoduje nagłe zgaśniecie auta a po drugie gdy testowałem go za 1 razem czy silnik chodzi w porządku sprawdzałem to odpiętym dolotem i przepływomierzem . :cry:


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 18.11.2008, 18:39 

Dołączył: 11.06.2007
Posty: 352
to widze ze mamy tylko podobny problem...u mnie to moge gazowac do 3K i nigdy nie zgasnie,obroty trzyma b.dobrze bo jest nowy aku. Z poczatku myslalem ze to reg.obrotow biegu jalowego (hehe u Ciebie to calkiem mozliwe ze to to! ) ale okazalo sie ze znalazlem jeden dlugi wezyk na maxa sparcialy i na 99% przez to mam spadek obrotow na biegu jalowym i calkiem mozliwe ze przez to mi silnik gasnie powyzej 3K.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 18.11.2008, 18:45 
Klubowicz

Dołączył: 15.08.2007
Posty: 2915
przemek84 napisał(a):
mam obecnie TO SAMO,stymze u mnie na 99% jest to nieszczelny uklad dolotowy(sparciale weze).....


u mnie kiedys tez gasl po samoczynnych nerowych wahaniach obrotow (jezeli nie dodawalem mu gazu) - dokladnie przewod dolotowy przygrzal sie od pokrywy silnika a do tego przeciela go linka od gazu wiec byl dziurawy w kilku miejscach :)
wymiana przewodu pieknie ustabilizowala prace silnika i problemy oczywisice zniknely.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 19.11.2008, 11:29 

Dołączył: 18.10.2007
Posty: 82
Witam,
może trzeba przemalować na czarno i zmieniić nr rejestracyjny na OBAMA i będzie dobrze :D
Pozdrawiam i życzę powodzenia.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 19.11.2008, 11:37 
Członek Honorowy

Dołączył: 9.03.2007
Posty: 937
sprawdz przepływomierz kiedys miałem takie obiawy, wysokie obroty trzymał a na niskich dławił sie jak by nie miał paliwa.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 19.11.2008, 13:04 

Dołączył: 18.11.2008
Posty: 5
Niestety nie będzie to przepływa gdyż z nim i bez niego auto chodzi tak samo do 15 sekund po odpaleniu i gaśnie tak jakbym wyłączył zapłon , podejrzewam że jest coś nie tak z elektryka , w piątek auto odholuje do znajomego elektryka (jeden z lepszych w mieście) zobaczymy co zdziała :twisted:


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 19.11.2008, 13:31 

Dołączył: 4.07.2007
Posty: 106
Może przepływka jak pisze Komancz ale jeśli nie przepływka to sprawdź jeszcze nastawnik biegu jałowego. To taki silniczek elektryczny przykręcony pod kolektorem ssącym że go prawie nie widać. Są do niego podpięte 2 rurki z powietrzem omijającym klapę przepływomierza. Kiedy puszczas całkiem gaz klapa przepływomierza się zamyka, i ten element przejmuje sterowanie wolymi obrotami, działa jak zwykły silnik elektryczny, impulsy dostaje ze sterownika silnika. Zobacz czy nie wypięła się z niego wtyczka.
Ja miałem kiedyś podobną sytuację w S2 to okazało się że opaska zaciskowa przecięła gumową rurkę która była do niego podłączona i silnik zaciągał lewie powietrze, miał go za dużo i gasł. Jak autem jechałem to pracowało elegancko jak by się nic nie stało


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 19.11.2008, 18:45 

Dołączył: 30.10.2008
Posty: 1066
Moze glupi trop - ale dziala Ci prawidlowo odpowietrzenie zbiornika paliwa? Probowales odpalac przy zdjetym korku paliwa?


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 20.11.2008, 22:03 

Dołączył: 18.11.2008
Posty: 5
Drodzy parafianie jestem niezmiernie szczęśliwy Lenin został odpalony przyczyna : jeden pin od przepływomierza rozwalony nie było wo gule styku , niedziałający potencjometr pod przepustnica . Ale nastało kolejne pytanie gdzie dostane rurę łącząca przepustnice z przepływomierzem , ta gumowa gruba z miejscem na podpięcie odmy . :?: :!: Pozdrawiam i dzięki za pomoc


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 11 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]




Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Ostatnie posty forum PCP








Przyklejone




English information
Ostatnie posty publicznego forum