Start Strona klubowa Kalendarz imprez Sklep Porsche Polska
Nazwa użytkownika Hasło Zapamiętaj mnie Zarejestruj

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]





Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 69 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4
Autor Wiadomość
Offline
PostNapisane: 8.03.2017, 16:34 

Dołączył: 27.07.2015
Posty: 132
To w takim razie jak się mają luzy w silniku 986, tam też jest przecież Boxter (B6?).
Czy on ma system autoregulacji?


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 9.03.2017, 0:17 

Dołączył: 1.08.2007
Posty: 2931
w Porsche popychacze zaworów są hydrauliczne (z autoregulacją luzu).
Co do silników H6 + LPG w Subaru - kolega przeszedł naprawę 2,5turbo po zagazowaniu. Jak usłyszałem sumę kosztów naprawy to mi przeszła chętka na takie autko :/ Drenaż solidny


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 9.03.2017, 9:04 
Członek Zarządu PCP
Avatar użytkownika

Dołączył: 12.03.2008
Posty: 9164
Lokalizacja: Gdynia/Warszawa
Nr klubowicza: 189
2.5 to chyba czterocylindrówka?




_________________

Witek
będzie: chyba 718
było: 964 '91, 944 '85, 924 '85, 996 '02, 997S '09

http://www.komunikado.pl agencja public relations


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 9.03.2017, 9:21 

Dołączył: 18.03.2015
Posty: 328
Dokładnie, czterocylindrówka zrobiona z silnika 2.0 przez rozwiercenie. Chyba najgorszy silnik subaru, a plus LPG to już masakra


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 9.03.2017, 10:12 
Członek Zarządu PCP
Avatar użytkownika

Dołączył: 12.03.2008
Posty: 9164
Lokalizacja: Gdynia/Warszawa
Nr klubowicza: 189
Chyba diesel może się z nim ścigać. Ale z benzynowych faktycznie bezkonkurencyjny :)




_________________

Witek
będzie: chyba 718
było: 964 '91, 944 '85, 924 '85, 996 '02, 997S '09

http://www.komunikado.pl agencja public relations


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 9.03.2017, 11:52 

Dołączył: 19.02.2017
Posty: 33
Mialem kiedys Legacy 2.5 NA - faktycznie szybkie to nie bylo. Silnik skonczyl z korba z boku - po dlugiej jezdzie (2000km) autostrada zjadl swoj olej, a ten model nie pokazywal poziomu na wskaznikach. To byla moja pierwsza I raczej ostatnia przygoda z japonska motoryzacja.

Sent from my Nexus 7 using Tapatalk


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 9.03.2017, 13:28 
Avatar użytkownika

Dołączył: 18.01.2012
Posty: 1629
Lokalizacja: Warszawa Boxster S 986
Nr klubowicza: 694
A nie świecił, że robi mu się coraz cieplej ??? (coraz mniej oleju = chyba coraz cieplej) ?




_________________

ROADSTER Boxster S 986


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 9.03.2017, 13:58 

Dołączył: 17.05.2015
Posty: 27
Główny problem z gazowaniem subaru zwłaszcza turbo z lat do ok 2005 jak i nie później to kwestia ubogiej elektroniki sterującej - wbudowana sonda lambda jest wąskopasmowa często brak też czujnika EGT przez co nic nie zabezpiecza silnika przed ubogą mieszanką np od źle zamontowanego/wyregulowanego gazu a to w połączeniu z mechaniczną regulacją luzów często powoduje zgon. W porsche przynajmniej 986 i 996 sondy też są wąskopasmowe tyle tylko że jest hydrauliczna regulacja luzu. Obecne komputery LPG umożliwiają dowolne ustawienie mieszanki i zabezpieczenie się na wiele sposobów ale problem w tym że większość "gazowników" robi autokalibrację ewentualnie ustawia podczas jazdy na pokrycie "mapek" a te mapki to nic innego jak wizualna prezentacja korekt jakie wprowadza sonda zaś przy obciążeniu wąskopasmowa sonda nie wprowadza korekt więc mapki zawsze się pokryją. Audi 1.8t po 2000r ma sondę szerokopasmową i jest uznawane jako jedno z lepszych do LPG - prawie wszystkie silniki audi (poza 2.7bt) mają sondy szerokopasmowe. Sam robię w branży i zapewniam że sprawne auto + solidny montaż = brak problemów. Jeśli ktoś zakłada u kogoś bez pojęcia w dodatku do auta które już ma podparte zawory to faktycznie 20-40 tyś i gniazd zaworowych nie ma ;)


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 9.03.2017, 19:20 

Dołączył: 19.02.2017
Posty: 33
rafie napisał(a):
A nie świecił, że robi mu się coraz cieplej ??? (coraz mniej oleju = chyba coraz cieplej) ?

Jedyne co sie zaswiecilo to cisnienie oleju - jako ze bylo to na autostradzie przy 160km/h destrukcja nastapila 2 sekundy pozniej.

Ogolnie jesli chodzi o LPG I silniki bokser - jakos mi to nie idzie w parze. Suche paliwo bez zadnych wlasciwosci smarnych I lezace cylindry?

Sent from my Nexus 7 using Tapatalk


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 69 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]




Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Ostatnie posty forum PCP








Przyklejone




English information
Ostatnie posty publicznego forum