Start Strona klubowa Kalendarz imprez Sklep Porsche Polska
Nazwa użytkownika Hasło Zapamiętaj mnie Zarejestruj

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]





Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 31 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2
Autor Wiadomość
Offline
PostNapisane: 27.10.2016, 10:44 

Dołączył: 17.03.2007
Posty: 4089
o, to byłoby super porównanie Krzysiek. trzymam kciuki aby następny event był za...tydzień ;-)


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 27.10.2016, 12:36 
Avatar użytkownika

Dołączył: 8.03.2007
Posty: 1963
Lokalizacja: 3City
Nr klubowicza: 094
To jestem ciekawy relacji Krzysztofa. Choc uzywane to zawsze loteria.

No i ciekawe jak sie zuzywaja na trasie bo m2 sa pancerne.




_________________

in: Rally,Mezgers
Nobody is born a legende, you race to become one.

Pucharek PCP 2007,2008,2009,2010,2023r.
Carting Cup PCP 2015r.
----------------------------------------------------
Futuresolar OZE, fotowoltaika, pompy ciepla.
https://futureoze.pl/


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 27.10.2016, 17:15 
Członek Zarządu PCP
Avatar użytkownika

Dołączył: 12.03.2008
Posty: 9164
Lokalizacja: Gdynia/Warszawa
Nr klubowicza: 189
Treadwear mają 60, więc raczej wiadomo czego się spodziewać w kwestii wytrzymałości ;)




_________________

Witek
będzie: chyba 718
było: 964 '91, 944 '85, 924 '85, 996 '02, 997S '09

http://www.komunikado.pl agencja public relations


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 28.10.2016, 20:35 

Dołączył: 11.02.2012
Posty: 146
Jeśli nie przeszkadza Ci szybsze zużywanie się i gorsza trakcja na mokrym, to zdecydowanie Trofeo


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 29.10.2016, 12:55 

Dołączył: 1.04.2012
Posty: 53
A sprawdzaliście Dunlop SportMaxx Race? Jako jedyne poza Michelinami mają homologację na 991 GT3 / GT3 RS. Czasy podobno robią lepsze.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 29.10.2016, 19:04 

Dołączył: 29.12.2013
Posty: 843
Lokalizacja: Łomianki
Nr klubowicza: 381
Sport Maxx Race - śmietnik jakich mało. Mój GT4 seryjnie wyjechał na tym i po jednym TD druty, pomyślałem że coś ja pokrzaczyłem z ciśnieniami. Ale za jakiś czas kolega odebrał Caymana również na SM Race i po jednym Moście to samo. W tym samym czasie ja na M2 trochę je napocząłem tylko. Więc chyba tu dyskusja o przyczepności nie jest zasadna - ja im wystawiam złą ocenę. Ale na Trofeo też mam chęć je sprawdzić, więc sam jestem ich ciekaw.




_________________

*Porsche 911


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 29.10.2016, 19:23 

Dołączył: 23.02.2008
Posty: 865
Lokalizacja: Drammen/Wadowice
Nr klubowicza: 318
Jarecki napisał(a):
Sport Maxx Race - śmietnik jakich mało. Mój GT4 seryjnie wyjechał na tym i po jednym TD druty, pomyślałem że coś ja pokrzaczyłem z ciśnieniami. Ale za jakiś czas kolega odebrał Caymana również na SM Race i po jednym Moście to samo. W tym samym czasie ja na M2 trochę je napocząłem tylko. Więc chyba tu dyskusja o przyczepności nie jest zasadna - ja im wystawiam złą ocenę. Ale na Trofeo też mam chęć je sprawdzić, więc sam jestem ich ciekaw.

Polać mu bo dobrze gada


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 30.10.2016, 22:35 

Dołączył: 1.04.2012
Posty: 53
zibi911 napisał(a):
Jarecki napisał(a):
Sport Maxx Race - śmietnik jakich mało. Mój GT4 seryjnie wyjechał na tym i po jednym TD druty, pomyślałem że coś ja pokrzaczyłem z ciśnieniami. Ale za jakiś czas kolega odebrał Caymana również na SM Race i po jednym Moście to samo. W tym samym czasie ja na M2 trochę je napocząłem tylko. Więc chyba tu dyskusja o przyczepności nie jest zasadna - ja im wystawiam złą ocenę. Ale na Trofeo też mam chęć je sprawdzić, więc sam jestem ich ciekaw.

Polać mu bo dobrze gada


opinie są podzielone, ale generalny konsensus chyba jest taki, że Dunlopy lepsze czasy / grip, Micheliny trochę dłuższy żywot. Na forach obcojęzycznych dość dużo treści na ten temat.

http://rennlist.com/forums/991-gt3-gt3r ... helin.html

Każda z homologowanych produktów jest testowane przez Porsche, więc różnice na jednym modelu samochodu (e.g. GT4) nie mogę być drastyczne.
Ja niestety jeździłem tylko na Dunlopach na 991 GT3 (N'ring), więc nie mam porównania.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 1.11.2016, 8:47 

Dołączył: 16.12.2011
Posty: 825
Z doświadczenia mogę polecić Dunlop Direzza 03G w mieszance H1. Na suche trackday świetna, naprawdę blisko slicka, na deszczu trzeba zredukować tempo. Dostępna 17 i 18 cali, więc raczej tylko ciut starsze auta.Oczywiście ma homologację drogową. Natomiast jak ktoś ma możliwości, to polecam spróbować pełnego slicka - otwierają się nowe możliwości ;)


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 1.11.2016, 9:39 

Dołączył: 15.05.2012
Posty: 600
Tyle tylko, że na slicku nie wjedziesz np. na tor Poznań bez klatki bezpieczeństwa. Nie wiem jak na innych torach, ale na Poznaniu zaczęli ten zapis w regulaminie mocno przestrzegać po dachu pewnego clio...

Wysłane z mojego D6503 przy użyciu Tapatalka


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 1.11.2016, 10:29 

Dołączył: 16.12.2011
Posty: 825
To prawda, klatka, lub choć rollbar musi być. Dla Gt3, gt4 i różnych wydmuszek jest to jednak ciekawa alternatywa. Wymaganiu przez organizatora Tor Poznań Track Day posiadania klatki jako warunku stosowania slicków absolutnie się nie dziwię - możliwe do osiągnięcia prędkości w zakrętach, reakcje opony na temperaturę i jej zachowanie na limicie mocno odbiegają nawet od dobrych semislicków, o normalnej oponie drogowej nie wspominając.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 31 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]




Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Ostatnie posty forum PCP








Przyklejone




English information
Ostatnie posty publicznego forum