Start Strona klubowa Kalendarz imprez Sklep Porsche Polska
Nazwa użytkownika Hasło Zapamiętaj mnie Zarejestruj

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]





Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 10 ] 
Autor Wiadomość
Offline
PostNapisane: 22.05.2012, 19:03 

Dołączył: 23.12.2011
Posty: 54
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 22.05.2012, 19:19 

Dołączył: 30.03.2007
Posty: 2300
to jest Caymanera :D


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 22.05.2012, 19:28 

Dołączył: 4.12.2007
Posty: 2505
Fajne!


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 22.05.2012, 19:48 

Dołączył: 27.05.2011
Posty: 231
Sam nie wiem co o tym sądzić. Dla mnie cayenne i panamera to nie porsche, to jakiś bliżej nieokreślony twór do zaklejenia dwóch segmentów na rynku (proszę bez linczu - opinia czysto subiektywna). Z drugiej strony cała masa ludzi je kupuje, wielu się podoba i wielu na nie stać, ale to troche jak ubieranie skarpet do sandałów

Lamborghini zrobiło ostatnio taki sam myk - zrobili URUS'a SUVa, który wygląda jak aventador na wielkich kołach - wręcz komicznie. Bardzo liczyłem, że nie ugną się modzie - zawiodłem się. Ciekawe czy Pagani zacznie robić SUVy...

Ta moja obiekcja do tych segmentów to to, że cayenne to niby terenowe auto, a po górach nim pojeździć się nie da, panamera to sportowa limuzyna, ale ma za mało miejsca, żeby się porządnie wyprostować, a na torze też średniawka. 911 (boxster i cayman też w sumie) - to sportowy samochód i jako jedyny z całej rodziny spełnia swoje zadanie w 100%.

Niestety legenda przegrała z konsumpcjonizmem.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 22.05.2012, 20:21 

Dołączył: 28.10.2009
Posty: 103
Z drugiej strony,gdyby nie ten konsumpcjonizm, nie byłoby legendy.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 22.05.2012, 22:23 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył: 11.01.2011
Posty: 3043
Lokalizacja: Warszawa
Nr klubowicza: 258
Podoba mi sie ten koncept.

O porszakach nie-sportowych bylo sporo na forum. Celem firmy jest robienie najbardziej sportowych aut w danej kategorii i tutaj cayenne, panamera wpisuja sie bardzo dobrze. Jesli ktos ma rodzine lub potrzebuje wygodniejsze, praktyczniejsze auto, to ma do wyboru te modele. 911 jest legenda, ale do wszystkiego sie nie nadaje (wbrew znanej nam reklamie http://www.youtube.com/watch?v=zh9c_V9ocyg) 8) To sa dojne krowy dla firmy i cieszmy sie z tego.




_________________

Bartek

997.1 GT3
964 C2
958 3.0d
996 turbo X50 [był]
964 C4 [był]


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 24.05.2012, 18:18 

Dołączył: 23.12.2011
Posty: 54
Jak dla mnie trochę ściągnięte z x6 , tyle że dużo bardziej atrakcyjne.
W ostatnim odcinaku Operacji Tuning był ładny Cayenne Turbo
tu macie link do tego odcinka : http://tvnplayer.pl/programy-online/ope ... 12938.html :)


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 24.05.2012, 18:55 

Dołączył: 17.03.2007
Posty: 4089
właśnie dlatego, że podobne do X6, to będzie się sprzedawać jak świeże bułeczki. zobaczycie.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 31.05.2012, 18:56 

Dołączył: 14.12.2007
Posty: 466
theshape napisał(a):
Ta moja obiekcja do tych segmentów to to, że cayenne to niby terenowe auto, a po górach nim pojeździć się nie da...


Bo? Sorry, powtarzasz slogany - ostatnio musiałem z różnych przyczyn dojechać Cayenne w miejsce gdzie ludzie wchodzą na czworaka a discovery podobno nie dojechał (tak twierdził właściciel tego miejsca) i jakoś dałem radę;) Pochylenie jakieś 35-40 stopni, koleiny, glina, trawa... I o dziwo dało radę:) I to na zwykłych Bridgestonach Turanza, nie żadnych super terenowych butach:) Porównywałem zresztą możliwości Cayenne z możliwościami Honkera, któremu trudno zarzucić brak możliwości terenowych i naprawdę poważnie zastanowiłbym się gdybym miał obstawiać w zakładach:) Zresztą pooglądaj sobie prezentację możliwości TransSyberii:) Cayenne I i IFL (na temat II się nie wypowiadam bo sprzęgło międzyosiowe w II mnie nie przekonuje) w wersji z blokadą i reduktorem jest całkiem dzielną terenówką, w wersji z blokadą poprzeczną na dobrych butach naprawdę (poza obawą przed zarysowaniem lakieru;) )nie ustępuje tzw. "uznanym terenówkom"

theshape napisał(a):
Niestety legenda przegrała z konsumpcjonizmem.

Znów "Bo?". Przypominam Ci,że Cayenne nie jest ani pierwszym ani zapewne ostatnim terenowym pojazdem Firmy. Poczynając od 597 "Jagdwagen" (jemu chyba nader trudno zarzucić komercyjność;) ), przez 959 Paris-Dakar czy 911 Safari

Chyba nie powiesz mi, że to na zdjęciu to typowe sportowe coupe;)
Obrazek

Zresztą odpowiem Ci na własnym doświadczeniu - dla Ciebie Cayenne to "nie prawdziwe Porsche" (skąd ja to znam...inne, kiedyś "nieprawdziwe" to dziś klasyki - 914, 924, 944) a dla mnie - kompromis między miłością a rozumem. Rozum kazał po przeprowadzce "na wieś" (absolutnie świadomej) kupić SUV-a a serce spytało, czemu nie miałoby to być Porsche:)


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 20.11.2012, 16:15 

Dołączył: 20.11.2012
Posty: 8
Jadak, jeśli miałeś okazję przetestować Cayenne, to podziwiam za odwagę. Bo generalnie nie chodziło chyba o to, że on technicznie jest tak kiepski, tylko po prostu większość osób ma nadal przeświadczenie, że każdy kompaktowy SUV jest autem zdecydowanie miejskim, a wysokie zawieszenie i mocny silnik są tylko dla ściemy. Poza tym właściciele takich modeli przeważnie nawet nie myślą o tym, żeby je przetestować w ekstremalnych warunkach, bo wiąże się to jednak z ryzykiem kosztownych napraw, albo co najmniej porysowania blachy. A jeśli chodzi o „przegraną legendy z konsumpcjonizmem”, to nie przesadzajmy – Porsche nie ma misji krzewienia jakichś szczytnych idei, tylko sprzedaje samochody, więc to normalne, że dostosowuje ofertę do trendów na rynku. Jak komuś się Cayenne nie podoba (np. mnie, wolę X6), to przecież może zostać przy bardziej klasycznych modelach.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 10 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]




Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Ostatnie posty forum PCP








Przyklejone




English information
Ostatnie posty publicznego forum