Start Strona klubowa Kalendarz imprez Sklep Porsche Polska
Nazwa użytkownika Hasło Zapamiętaj mnie Zarejestruj

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]





Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 14 ] 
Autor Wiadomość
Offline
PostNapisane: 22.02.2009, 22:29 

Dołączył: 6.02.2009
Posty: 8
Witam, zamierzam podnieść moc w swoim porsche. Pod uwagę biorę podrasowanie obecnego silnika jaki mam lub całkowitą wymianę na silnik z turbiną. Mniej więcej interesuje mnie przedział od 200 do 250 km. Jak najlepiej to uzyskać?


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 22.02.2009, 22:57 

Dołączył: 8.03.2007
Posty: 3162
Znalezc silnik od turbo... Wyjdzie najlepiej i najtaniej. Nie oplaca sie podkrecac n/a od porsche. Niewiele zyskasz.
Ew wlozyc silnik z s2 lub 968.
Chociaz biorac pod uwage ze przedzial 200-250 to wlasnie s2/turbo to chyba najlepsza opcja to znalezienie calego auta w dobrym stanie.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 22.02.2009, 22:58 

Dołączył: 1.03.2008
Posty: 1391
Wymiana silnika na 944S2 (3.0 211KM), 944turbo (2,5 220KM) , 944 turboS (2,5 250KM) ew 968 (3.0 240KM). Bedziesz mial elastyczny i niezawodny silnik za sensowne pieniadze. Ale pamietaj ze pociaga to za soba wymiane innych podzespolow - sprzeglo, skrzynia, hamulce...


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 22.02.2009, 23:04 

Dołączył: 4.09.2008
Posty: 96
Moim skromnym zdaniem najefektywniej podniesiesz moc w swoim samochodzie poprzez wymianę samochodu na mocniejszą wersję, jeśli chcesz uzyskać ten poziom mocy.
Wymiana silnika, dodanie turbo, to są duże projekty za które łapią mocno ogarnięci w temacie i to też z różnym rezultatem. Nawet gdyby ta operacja się powiodła pewnie pozostaje kwestia zawieszenia, hamulców, czyli przebudowa całej bryki. Prawdopodobnie całość wygeneruje koszty, w których spokojnie zamkniesz wymianę na S2 lub nawet Turbo.
Może pomyśl o wybebeszniu auta (odelżeniu) o co się da i może jakimś chipie który trochę podniesie Ci moc. Jeśli efekt Cie nie zadowoli, zawsze możesz powrócić do oryginału i próbować zmieniać na inny model. Natomiast jak zbudujesz wydumkę, włożonych pieniędzy nie odzyskasz nigdy, jeśli w ogóle uda Ci się sprzedać taki patent.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 22.02.2009, 23:10 

Dołączył: 6.02.2009
Posty: 8
Dzięki wielkie za odpowiedzi. Jednak sprawa polega na tym że mieszkam za granicą i te auto zakupiłem tutaj za stosunkowo niską cenę. Myślałem nad wymianą modelu jednak kosztuje on nawet 5 razy więcej niż mó, dlatego zastanawiałem się nad wymianą silnika itp. I sam w końcu nie wiem co zrobić. Prawdopodobnie zostanie na tym że tego troszkę podrasuję typu sportowy filtr powietrza świece itp..


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 22.02.2009, 23:28 

Dołączył: 16.03.2007
Posty: 2773
swiece i filtr powietrza raczej nieduzo dadza... zmiana chipa da moze do 10ps wiecej.
jesli jestes zainteresowany tematem 200+ to nie licz, ze wyjdzie taniej niz 8k zl (choc i tak w zasadzie powinienem tu napisac 10k)...


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 22.02.2009, 23:33 
Członek Honorowy

Dołączył: 9.03.2007
Posty: 937
taka przeróbka nie ma żadnego sensu chgyba ze ktos lubi. Z tego silnika nie zaweiele wykręcisz a swap na inny bedzie bardzo kosztowny i napewno koszt inwestycji przekroczy zakupc całego oryginalnego modelu S2, turbo czy innego. Lepiej sprzedaj auto z zyskiem jesli kupiłes go okazyjnie i pomysl nad oryginalnym turbo które dużo łatwiej podkręcić


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 23.02.2009, 10:00 

Dołączył: 8.03.2007
Posty: 3162
Uszat2021 napisał(a):
Myślałem nad wymianą modelu jednak kosztuje on nawet 5 razy więcej niż mój


Tak jak mowia inni. Jesli chcesz osiagac moce rzedu 250km to wierz mi ze mocno przekroczysz 5krotnosc swojego auta aby je przygotowac (wymiana silnika, skrzyni, hamulcow, zawieszenia - to wszystko kosztuje niemale pieniadze), a do tego pozniej bedzie ciezko sie go pozbyc. Jesli zmienisz np na turbo, to fakt - dasz wiecej na poczatku, ale jesli mocy ci zabraknie to wtedy masz wieksze mozliwosci podkrecenia silnika, z czego pierwsze 30-40km nie jest wcale az takim ogromnym kosztem. Ale przy turbo mozesz sobie szukac juz wersji z m030 i m220 co znacznie obnizy koszty pozniejszego przygotowania auta. Dopoki masz mozliwosc zmiany na mocniejsza wersje to nie ma sensu grzebac w tych autach dla kilkunastu KM, bo nigdy sie to nie oplaci finansowo ;)


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 23.02.2009, 18:01 

Dołączył: 6.02.2009
Posty: 8
No tak teraz to wszystko jest jasne dla mnie;) Dzięki za podpowiedzi właśnie o to mi chodziło. Ale heh.. gdybym tylko mógł kupić s2 dawno bym go miał. Mieszkam obecnie w norwegi, za zwojego dałem 30 tys koron to jest przy obecnym kursie 15 tys. zł. A s2 albo nie ma albo kosztuje około 100-150 tys koron. Myślałem nad sprowadzeniem z polski ale cła są zaje... i niestety wygląda na to że na razie zostanę z tym co mam;) Może za pare lat coś się zmieni. Dzięki i pozdrawiam;)


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 23.02.2009, 18:11 

Dołączył: 17.03.2007
Posty: 2025
Wow, za takie pieniądze to możesz kupić 10-letnia 911.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 23.02.2009, 19:08 

Dołączył: 8.03.2007
Posty: 1300
Im mniej zainwestujesz w bezowocne podnoszenie mocy w Twoim tym wiecej bedziesz mial na S2, ale i w tym mocy Ci braknie szybko.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 23.02.2009, 20:01 

Dołączył: 8.03.2007
Posty: 1327
Lokalizacja: My-ce
Nr klubowicza: 039
Miło jest wiedzieć ,że istnieje kraj(chyba tylko Dania i Szwcja) gdzie samochody są znacznie droższe niż u nas.Oczywście u nas jest chory rynek ,nawiezione miliony gratów i zapwne stan Porsche w PL do tego z Norwegii ma się nijak.

Moja rada ,to doprowadzić auto do stanu idealnego ,zainwestować w zawieszenie ,hamulce a na końcu w silnik.
W silnik zaś to jednynie wymiana wałka.Inne rzeczy nic lub niewiele dadzą.Możne conieco zmienić mapy.....




_________________

968 - out
912
996 - out


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 24.02.2009, 20:54 

Dołączył: 6.02.2009
Posty: 8
Hehe no niestety samochody są o wiele droższe niż w Polsce, czasam aż nie chce się wierzyć ale cóż...I raczej tak zrobię że powoli będę doprowadzał go do stanu idealnego, niedużo i powoli (może) zmieniał podzespoły na lepsze;) A sprzedać raczej go prędko nie sprzedam bo mam do niego sentyment. To mój pierwszy samochód w życiu i to Porsche;]


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 5.03.2009, 20:51 

Dołączył: 5.03.2008
Posty: 45
uszat to w zasadzie niewiele dales za swoje 944...
ja w zeszlym roku kupilem moje w bergen i dalem 55.000 nok.
do tego wlozylem juz w nie z 10.000 ... ale zaczynam widziec pozytywne rezultaty...

auto wstawilen na autodb.no to zloto/zulte 944 z moss/østfold....
tak z ciekawosci czy bedzie zainteresowanie .. no i pytaja sie ale najwiecej mi zaproponowali 65000 nok ale ponizej 70 nie puszcze....

http://www.autodb.no/cgi-bin/car/detail.pl?nr=2083436

jak potrzebojesz info lub pomocy daj znac.. znam dobrze Odd-a a autotuning i råde porsche sklepu i mam tam dobre rabaty.. zreszta robie w daf-ie w råde i z tad mam tez rabaty w hellanor i mekonomen prawie 40% to moge ci pomuc w zakupie czesci za rozsadne pieniadze....

no i moze sie zobaczymy w rudskogen na porsche PCN zlocie

mam nadzieje ze nie dostane bana za to ... polecam stronke 924.pl
tez tam jest duuuzo info o 944+924 i tym podobne...

za weterana tu 30 letnie auto nie placisz juz cla wiec znajdz 911 z 78 i ciagnij do norwegji .. ale niestety za 911 np sc w niemczech trza dac 12.000 € wiec niewiele sie zaoszczedzi....
i nie sadze by cos tu sie zmienilo w systemie celnym od 20-u paru lat nic sie nie zmienilo na lepsze wiec dopuki nie bedzie tu EU to nic nie zmienia nikt nie ubije kury znoszacej zlote jajka.. panstwo zarabia kase za cla podatki itp...

pozdro z Moss


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 14 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]




Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Ostatnie posty forum PCP








Przyklejone




English information
Ostatnie posty publicznego forum