Start Strona klubowa Kalendarz imprez Sklep Porsche Polska
Nazwa użytkownika Hasło Zapamiętaj mnie Zarejestruj

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]





Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 50 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3  Następna strona
Autor Wiadomość
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 24.04.2008, 8:47 
Avatar użytkownika

Dołączył: 8.03.2007
Posty: 3354
Lokalizacja: sercem i ciałem - poznań
Nr klubowicza: 075
...ten na poznańskich numerach - za kier. Adam Smorawiński http://www.avgas.pl/?poznan,117




_________________

Classic Porsche 911/964 Carrera 2


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 24.04.2008, 8:58 
Avatar użytkownika

Dołączył: 8.03.2007
Posty: 3354
Lokalizacja: sercem i ciałem - poznań
Nr klubowicza: 075
http://www.avgas.pl/files/1[3].pdf ... taka historia tyle zabiegów...a teraz na skutek protestów "zawodowych podburzaczy "i kilku zdezorientowanych mieszkańców ktoś chce ten wysiłek zniweczyć...może chodzi o atrakcyjne działki :?: :!: :!: ...ciemne interesy...




_________________

Classic Porsche 911/964 Carrera 2


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 24.04.2008, 9:32 

Dołączył: 11.06.2007
Posty: 352
1. 917/30
.
.
.
.
.
. dlugo dlugo nic
2. 924 Carrera GTS
3. 911 turbo rocznika 82-89
4. kazde 356 cabrio
5. 912


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 24.04.2008, 9:56 
Klubowicz

Dołączył: 15.08.2007
Posty: 2915
964 turbo


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 24.04.2008, 10:30 
Avatar użytkownika

Dołączył: 13.08.2007
Posty: 507
Lokalizacja: Radom
Nr klubowicza: 151
Każdy model Porsche ma to coś, co przyciąga uwagę.

Na początku zakochałem się w 944 (i tak mam do dzisiaj), ale cenię także 924 za prosty, ale ponadczasowy design.
Kiedyś w ogóle nie podobało mi się 928, a dzisiaj chętnie bym takim pośmigał.
Jednak za najpiękniejsze uważam 964 turbo.




_________________

pozdrawiam,
Jakub

IN: MACAN S, 996 C4S
out: Porsche 944 2,5


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 24.04.2008, 10:45 

Dołączył: 11.03.2007
Posty: 1100
Zakochałem się w tym zdjęciu na górze :oops: 924 gtr...


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 24.04.2008, 11:14 
Avatar użytkownika

Dołączył: 8.03.2007
Posty: 3354
Lokalizacja: sercem i ciałem - poznań
Nr klubowicza: 075
yoshi napisał(a):
964 turbo
...ale biały...ew. żółty




_________________

Classic Porsche 911/964 Carrera 2


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 24.04.2008, 12:47 

Dołączył: 11.03.2007
Posty: 1100
KZO! napisał(a):
Ale zawsze 924 w czołówce.


:thumbup:


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 24.04.2008, 13:10 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył: 8.03.2007
Posty: 1896
Lokalizacja: Warszawa
Nr klubowicza: 062
993 niebieski i wszystkie 993
959
911 carrera RS
964 wszystkie
carrera GT




_________________

Staszek


958


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 24.04.2008, 13:32 

Dołączył: 21.05.2007
Posty: 214
1. MOJE 924
2. 924 CARRERA GT


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 24.04.2008, 14:41 
Avatar użytkownika

Dołączył: 13.08.2007
Posty: 507
Lokalizacja: Radom
Nr klubowicza: 151
KZO! napisał(a):

I każde porsche poza 914


914 to dobre auto. Rozumiem Kuba, że nie podoba Ci się jego wygląd?

Pod względem prowadzenia, jest ponoć rewelacyjny... :twisted:

...jak na swoje lata.




_________________

pozdrawiam,
Jakub

IN: MACAN S, 996 C4S
out: Porsche 944 2,5


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 24.04.2008, 14:57 

Dołączył: 30.03.2007
Posty: 2300
według mnie z nowych nie ma co pisać bo wiadomo od najdroższego do najtańszego a z klasyków:
1. 964 targa
2. 993


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 24.04.2008, 15:33 
Klubowicz

Dołączył: 15.08.2007
Posty: 2915
Pytanie dotyczy najladniejszego samochodu naszym zdaniem...a nie najsolidniejszego, najszybszego czy najnowszego..
czyli mowimy tylko o gustach estetycznych :)


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 24.04.2008, 15:51 

Dołączył: 10.02.2008
Posty: 191
964 Turbo
930 Turbo
930 Speedster
356 Speedster
550 Spyder

Kolejnosc bez znaczenia


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 25.04.2008, 23:10 
Prezes PCP, Cz. Honorowy
Avatar użytkownika

Dołączył: 8.03.2007
Posty: 2701
Lokalizacja: Lublin
Nr klubowicza: 002
964.... :lol:
....
....
928 S4 lub GTS




_________________

były: 924, 944, 928, 964, 996, 997, 986 S,
będzie: rozglądam się... może tym razem coś rodzinnego...? ;)


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 26.04.2008, 8:43 

Dołączył: 7.04.2007
Posty: 230
KZO! napisał(a):
jimmy napisał(a):
KZO! napisał(a):

I każde porsche poza 914


914 to dobre auto. Rozumiem Kuba, że nie podoba Ci się jego wygląd?

Pod względem prowadzenia, jest ponoć rewelacyjny... :twisted:

...jak na swoje lata.
Bardziej chodzi o kontrowersyją historie tego auta.
I jego tandetne mało solidne wykonanie(zawieszenie)
Cóż taki mam uraz to tego modelu.
Chciałem tylko dodać do mojej listy model 962
8)



No kochany akurat przednie zawieszenie zostało tam żywcem przeniesione z 911 a tylne było jak na owe czasy rewolucyjnum rozwiązaniem w ramach firmy posche bo na sprężynach.
Wersja 914/6 z silnikiem od 911 ma dużo lepsze osiągi od 911 z takim samym silnikiem bo po prostu auto jest lżejsze i lepiej wyważone.
Zespół zegarów , elementy deski rozdzielczej w większości pochodzą z 911 inny jest tylko jej kształt.
To co ten samochód ma z VW to tylko - w tańszej wersji silnik ( wcale nie taki zły , bo 100 KM przy masie ok 900 kg to nienajgorzej, oraz podstawowe elementy eksploartacyjno serwisowe czyli klocki hamulcowe, łożyska, amortyzatory( zreszta nie tylko 914 pozostałe modele też posiadaję jakieś wstawki z VW , po prostu PORSCHE było kiedyś częścią koncernu VW ).

Świetne rozwiązania stylistyczne, opcja zdejmowanego dachu i drzwi bez ramek daje fajny efekt po jego zdjęciu.

Generalnie to auto było takim troche concept carem - wklejane szyby, silnik na wtrysku, podnoszone reflektory , licujące z nadwoziem klamki ( wszystko to w dbałości o aerodynamikę pod koniec lat szaśćdziesiątych )i dealne wyważenie auta.

To chyba najbardziej odważny projekt PORSCHE ale też za odważny jak na swoje lata i troche chybiony marketingowo, dzięki zastosowanym słabiutkim silniczkom 70 KM w zasadzie to chyba najwolniejsze PORSCHE, wraz z 356, ale już przy 200 KM stoosunek mocy do masy wygląda podobnie jak w 300 konnym 928, zresztą - dla mnie absolutna rewelacja


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 26.04.2008, 12:03 

Dołączył: 7.04.2007
Posty: 230
Oczywiście każdy ma inne gusta, ja jakos zwykle miałem ciągoty w stronę ,,odrzuconych" i tzw niepopularnych lub jak kto woli nietuzinkowych.

fakt że 914 była źle pomyslana marketingowo to oddzielny temat.
przede wszystkim była po prostu niefotogeniczna, w rzeczywistości to auto prezentuje się o wiele lepiej niż na zdjęciach.

Generalnie uważam że potężnym błędem firmy byłlo samo założenie 914 czyli samochody sportowego dla ludu, osłabiło to prestiż firmy.

Model 924 pełnił taką samą rolę i odniósł sukces handlowy głównie myśle dlatego że był berdziej funkcjonalny i z racji układu napędu i silnika wydawał się bardziej rewolucyjną ( jak na Porsce ) konstrukcją niż 914


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 50 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]




Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Ostatnie posty forum PCP








Przyklejone




English information
Ostatnie posty publicznego forum