Start Strona klubowa Kalendarz imprez Sklep Porsche Polska
Nazwa użytkownika Hasło Zapamiętaj mnie Zarejestruj

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]





Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 24 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2
Autor Wiadomość
Offline
PostNapisane: dzisiaj, 9:25 

Dołączył: 9.08.2021
Posty: 86
anton290 napisał(a):
KJK napisał(a):
anton290 napisał(a):
Odnosząc się do powyższych opinii, to w GT3, nie chodzi o bicie rekordów mocy. To nie jest auto do wyścigów na 1/4 mili. To jest precyzyjne narzędzie do jeżdżenia po torze. Tutaj chodzi o zachowanie równowagi między mocą, zawieszeniem, aerodynamiką. To auto ma genialny silnik wolnossący, który kręci się do 9000 obr., ma znakomite zawieszenie i wszystkie te dyfuzory, skrzydła etc, które dociskają je do asfaltu. Ta moc jest wystarczająca i idealnie współpracuje z samochodem na torze. Wielokrotnie miałem okazje jeżdzić po torach GT3 i GT3RS, więc wiem o czym mówię. W nowym modelu poprawiono skrzynię biegów, ma krótsze przełożenia i to pomoże jeszcze bardziej w jeżdzie torowej. To auto nigdy nie będzie biło rekordów mocy, do tego jest turbo s, czy gt2rs. Cieszę się, że nic nie popsuli w tym nowym modelu, że ma taki sam wspaniały silnik i bedzie na pewno doskonałe na torze.


Ja wiem do czego sluzy takie auto, mam 3szt RS'ow i uwierz mi ze moc jest bardzo potrzebna na torze.

Tak jak napisalem te 500 koni z 4 litrow dzis to regres skoro tyle samo bylo w 2009 roku. Amen


Chyba jednak nie wiesz, wydaje ci się, że służy do przyciskania gazu na prostej i pokazywania licznika.
A chwalić to się lubisz ...


Tak sie zlozylo ze nikt nigdy 991.1 3RS nie pojechal w krotszym czasie okrazenia na torze poznan niż ja 8) A to to raczej wskazuje na to ze jednak wiem do czego sluza te auta.... :)


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: dzisiaj, 10:21 

Dołączył: 29.01.2023
Posty: 7
anton290 napisał(a):
KJK napisał(a):
anton290 napisał(a):
Odnosząc się do powyższych opinii, to w GT3, nie chodzi o bicie rekordów mocy. To nie jest auto do wyścigów na 1/4 mili. To jest precyzyjne narzędzie do jeżdżenia po torze. Tutaj chodzi o zachowanie równowagi między mocą, zawieszeniem, aerodynamiką. To auto ma genialny silnik wolnossący, który kręci się do 9000 obr., ma znakomite zawieszenie i wszystkie te dyfuzory, skrzydła etc, które dociskają je do asfaltu. Ta moc jest wystarczająca i idealnie współpracuje z samochodem na torze. Wielokrotnie miałem okazje jeżdzić po torach GT3 i GT3RS, więc wiem o czym mówię. W nowym modelu poprawiono skrzynię biegów, ma krótsze przełożenia i to pomoże jeszcze bardziej w jeżdzie torowej. To auto nigdy nie będzie biło rekordów mocy, do tego jest turbo s, czy gt2rs. Cieszę się, że nic nie popsuli w tym nowym modelu, że ma taki sam wspaniały silnik i bedzie na pewno doskonałe na torze.


Ja wiem do czego sluzy takie auto, mam 3szt RS'ow i uwierz mi ze moc jest bardzo potrzebna na torze.

Tak jak napisalem te 500 koni z 4 litrow dzis to regres skoro tyle samo bylo w 2009 roku. Amen


Chyba jednak nie wiesz, wydaje ci się, że służy do przyciskania gazu na prostej i pokazywania licznika.
A chwalić to się lubisz ...

Na tyle na ile potrafi stara się być skromny , nie czepiaj się .


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: dzisiaj, 11:16 

Dołączył: 9.08.2021
Posty: 86
Karol987 napisał(a):
anton290 napisał(a):
KJK napisał(a):
anton290 napisał(a):
Odnosząc się do powyższych opinii, to w GT3, nie chodzi o bicie rekordów mocy. To nie jest auto do wyścigów na 1/4 mili. To jest precyzyjne narzędzie do jeżdżenia po torze. Tutaj chodzi o zachowanie równowagi między mocą, zawieszeniem, aerodynamiką. To auto ma genialny silnik wolnossący, który kręci się do 9000 obr., ma znakomite zawieszenie i wszystkie te dyfuzory, skrzydła etc, które dociskają je do asfaltu. Ta moc jest wystarczająca i idealnie współpracuje z samochodem na torze. Wielokrotnie miałem okazje jeżdzić po torach GT3 i GT3RS, więc wiem o czym mówię. W nowym modelu poprawiono skrzynię biegów, ma krótsze przełożenia i to pomoże jeszcze bardziej w jeżdzie torowej. To auto nigdy nie będzie biło rekordów mocy, do tego jest turbo s, czy gt2rs. Cieszę się, że nic nie popsuli w tym nowym modelu, że ma taki sam wspaniały silnik i bedzie na pewno doskonałe na torze.


Ja wiem do czego sluzy takie auto, mam 3szt RS'ow i uwierz mi ze moc jest bardzo potrzebna na torze.

Tak jak napisalem te 500 koni z 4 litrow dzis to regres skoro tyle samo bylo w 2009 roku. Amen


Chyba jednak nie wiesz, wydaje ci się, że służy do przyciskania gazu na prostej i pokazywania licznika.
A chwalić to się lubisz ...

Na tyle na ile potrafi stara się być skromny , nie czepiaj się .


:lol: :lol: :lol: robie co moge


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: dzisiaj, 11:19 

Dołączył: 9.08.2021
Posty: 86
Mozecie mi przypomniec prosze po co powstalo 991.2 gt2rs? Po co w torowej edycji 911 az 700 koni skoro to nie potrzebne... :lol:


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 24 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]




Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Ostatnie posty forum PCP








Przyklejone




English information
Ostatnie posty publicznego forum