Start Strona klubowa Kalendarz imprez Sklep Porsche Polska
Nazwa użytkownika Hasło Zapamiętaj mnie Zarejestruj

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]





Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 115 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5, 6  Następna strona
Autor Wiadomość
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 22.09.2014, 9:44 

Dołączył: 19.03.2007
Posty: 1122
nasza baza
jeszcze chwila i będzie szeroko i fmodelowo :)


Nie masz wystarczających uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego postu.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 22.09.2014, 16:20 
Członek Honorowy
Avatar użytkownika

Dołączył: 10.03.2007
Posty: 3887
Lokalizacja: Warszawa
Nr klubowicza: 029
Taki ładny czarny chcecie psuć, kroić, pstrokacić :shock: :lol:

Oj, fajną zabawę sobie wymyśliliście...może nawet trochę zazdroszczę, życząc wiele radości z efektów ...ale jak ja bym takie coś zrobił...to na pewno nie tylko dla bajeru...takim czymś trzeba się pościgać !!! :lol:
Silnik na gażnikach to samo clou takiego auta...
Mam długie wałki.....dłuższe jak standardowe 964, no tak, ale prawy bez napędu wspomagania....




_________________

były: 911 - T'73, S'77, SC'81, turbo look'84,
targa'88,
Boxster - 98
------------------
996 - 01


Góra
 Zobacz profil YIM  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 22.09.2014, 16:28 
Avatar użytkownika

Dołączył: 3.03.2009
Posty: 2257
Lokalizacja: Piotrków Tryb
Nr klubowicza: 288
Kolor nie jest czarny tylko ciemno szary
Mamy też w zapasie motor 3,3 turbo z turbiną k27 co przy doładowaniu 1-1,1 powinno dawać około 360 kucy z wydajnieszym intercoolerem i zmodyfikowanym wydechem




_________________

-http://classic911.pl


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 22.09.2014, 20:49 

Dołączył: 9.11.2012
Posty: 230
Lokalizacja: Bydgoszcz
Nr klubowicza: 358
No to pospieszcie się . Bieszczady już niebawem. :D




_________________

G50 3.2
965
993tt


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł: vv
PostNapisane: 22.09.2014, 23:05 
Członek Zarządu PCP
Avatar użytkownika

Dołączył: 8.03.2007
Posty: 2053
Nr klubowicza: 068
do takiego stylowego auta to tylko MOTEC albo inny standalone
pojedyńcze przepustnice
billet heads
większe zawory
ambitne wałki ???
gażniki trochę passé mimo, że mocy dają

jakiś Ohlins czy Penske
kute BBS'y ?? tarcza 320?

krótszy magiel

8:32? trochę płytek w LSD ? stalowe synchro?
w "podobnym" projekcie widziałem po prostu skrzynię na kłowych z Gt3 - może to opcja. Ładny wysoki lewarek na linkach - zabawa.. chyba, że iść w sekwencyjnego Sadeva

a no i carbon maska/klapa drzwi
:)




_________________

Marcin
----------------
http://trzymajgaz.pl/about-me/
https://www.facebook.com/TrzymajGaz/
http://aidi.pl


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 23.09.2014, 0:02 
Członek Honorowy
Avatar użytkownika

Dołączył: 10.03.2007
Posty: 3887
Lokalizacja: Warszawa
Nr klubowicza: 029
chris napisał(a):
Kolor nie jest czarny tylko ciemno szary
Mamy też w zapasie motor 3,3 turbo z turbiną k27 co przy doładowaniu 1-1,1 powinno dawać około 360 kucy z wydajnieszym intercoolerem i zmodyfikowanym wydechem


I co..to jak byście założyli, to też z motekiem ? Też tylko na "codzień" ??? Nic, a nic na tory ???? :shock: Róbcie, a róbcie i 400...ale do licha, żeby zejść poniżej 1.50 (w Poznaniu)....albo wygrać jakiś rajd (Żubry?) ! :lol:
Mam sąsiada, który swego czasu pokazywał tu na Forum takie ponad 400konne turbo..(miałem przyjemność sprawdzić "od świateł do świateł" szok!!!!)..na Ułężu kiedyś "pluł" ogniem i co...gdzie to auto ??? Ktoś wie ? Jaki pożytek z czegoś takiego. Sorry, ja jestem zwolennikiem..racjonalnych działań :lol: ale trzymam kciuki, bo zapowiada się cudnie.....ciekaw byłbym konfrontacji z RSR-em, repliką o której wspominałem... :P
A krótszy magiel, o którym Marcin wspominasz ? A Boże broń ! Toż jak to monstrum kopyta dostanie, to jak zawinie, jak pociągnie....byłoby żal ! :lol:




_________________

były: 911 - T'73, S'77, SC'81, turbo look'84,
targa'88,
Boxster - 98
------------------
996 - 01


Góra
 Zobacz profil YIM  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 23.09.2014, 9:13 
Avatar użytkownika

Dołączył: 3.03.2009
Posty: 2257
Lokalizacja: Piotrków Tryb
Nr klubowicza: 288
Jak pisałem wcześniej TO autko nie jest na tor
Czy jest irracjonalne -może ale............
Dla zainteresowanych możemy zrobić autko na zamówienie z carbonowymi elementami /maska,klapa,dach,poszycia drzwi,zderzaki,krzesła /torowe zawieszenie ,hamulce,i motorem z całym mnóstwem kucyków.Singera Cosworth ma tylko 400




_________________

-http://classic911.pl


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł: xx
PostNapisane: 23.09.2014, 9:31 
Członek Zarządu PCP
Avatar użytkownika

Dołączył: 8.03.2007
Posty: 2053
Nr klubowicza: 068
no ja wiem, że nie na tor
ale skoro:
"finał będzie ligowy że tak powiem "
to Motec i trochę drogich gadzetów MUST
:)

400 z wolnossaka...wiec ...


powodzenia, trzymam kciuki i czekam na efekty!

ps

aha
dla zainteresowanych
TEŻ MOGĘ ZROBIĆ
jakby była kolejka i tłumy
:)




_________________

Marcin
----------------
http://trzymajgaz.pl/about-me/
https://www.facebook.com/TrzymajGaz/
http://aidi.pl


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł: Re: xx
PostNapisane: 23.09.2014, 9:57 

Dołączył: 23.02.2008
Posty: 865
Lokalizacja: Drammen/Wadowice
Nr klubowicza: 318
Duc748 napisał(a):
ps

aha
dla zainteresowanych
TEŻ MOGĘ ZROBIĆ
jakby była kolejka i tłumy
:)

:D


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 23.09.2014, 10:05 

Dołączył: 19.03.2007
Posty: 1122
fajnie sobie gadacie
idę dalej młotkiem tłuc


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 23.09.2014, 10:32 

Dołączył: 18.01.2012
Posty: 1626
Wybór specyfikacji to indywidualna sprawa inwestora. Bardzo mi się podoba malowanie ! :thumbup:

PS. Singer też bardzo mi się podoba… :lol:


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 24.09.2014, 15:46 
Avatar użytkownika

Dołączył: 21.03.2010
Posty: 3699
Lokalizacja: Poznań
Nr klubowicza: 263
Przy okazji tego projektu jak i Singera wytłumaczcie mi ten fenomen, że przerobienie nowszego modelu(964) ma starszą wersję(z 1964) i to na nowoczesnych częściach jest hiciorem i podoba się szerokiej publiczności ( w tym mnie :D) a w drugą stronę np przód od 997 w modelu 996 to wiocha a przeróbka 964 w górę czyli 993 to obciach ? :shock:
Co jest takiego w Singerze, że gwałt na oryginalności jest tolerowany i pełen zachwytu?




_________________

Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 24.09.2014, 16:43 

Dołączył: 11.11.2011
Posty: 324
Darek,

Moje trzy grosze:

Singer jest świetnie zrobiony, w całości i detalu. Efekt końcowy powala (mnie przynajmniej)
A klasyczne 911 to ideał więc powrót do źródeł z nowoczesną techniką TAK ale tylko z gustem a to już trudne.Bardzo trudne - można łatwo zrobić maszkarona:)
Kilka firm robi "podobne" zabawki do Singera ale póki co ja nie znalazłem niczego tak dobrze zrobionego jako całość jak Singer i tu jest odpowiedź.
Całość gra idealnie. ( choć znam kolegę który się ze mną nie zgadza:))


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 25.09.2014, 9:44 
Avatar użytkownika

Dołączył: 3.03.2009
Posty: 2257
Lokalizacja: Piotrków Tryb
Nr klubowicza: 288
Nie próbuję konkurować z singerem -to jest pierwszy taki projekt a i budżet przewidziany jest ułamkiem kosztów singera /koszt przeróbki to około 350 000$/ Robimy wzorując się na singerze wg własnych pomysłów




_________________

-http://classic911.pl


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 3.10.2014, 14:26 

Dołączył: 30.10.2008
Posty: 1066
W temacie - ciekawych przeróbek 964:


Nie masz wystarczających uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego postu.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 3.10.2014, 14:27 

Dołączył: 30.10.2008
Posty: 1066
...


Nie masz wystarczających uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego postu.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 4.10.2014, 12:52 
Avatar użytkownika

Dołączył: 8.03.2007
Posty: 3354
Lokalizacja: sercem i ciałem - poznań
Nr klubowicza: 075
to 964 ?




_________________

Classic Porsche 911/964 Carrera 2


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 4.10.2014, 17:32 

Dołączył: 30.10.2008
Posty: 1066
Tak jest!


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 4.10.2014, 17:54 
Avatar użytkownika

Dołączył: 8.03.2007
Posty: 3354
Lokalizacja: sercem i ciałem - poznań
Nr klubowicza: 075
:lol: :lol: :lol: niesamowite




_________________

Classic Porsche 911/964 Carrera 2


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 5.10.2014, 22:02 
Avatar użytkownika

Dołączył: 8.03.2007
Posty: 3354
Lokalizacja: sercem i ciałem - poznań
Nr klubowicza: 075
...jeżeli to 911sc to - to jest ( ze względu na wagę ) predator ....
co za przyjemność z jazdy. :drive: ..w mieście od świteł do świateł -
nie widzę przeciwnika...
w sumie o to właśnie chodzi o przyjemność z jazdy - i po to jest ten projekt z tematu tego wątku




_________________

Classic Porsche 911/964 Carrera 2


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 115 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5, 6  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]




Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Ostatnie posty forum PCP








Przyklejone




English information
Ostatnie posty publicznego forum