Start Strona klubowa Kalendarz imprez Sklep Porsche Polska
Nazwa użytkownika Hasło Zapamiętaj mnie Zarejestruj

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]





Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 691 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 20, 21, 22, 23, 24, 25, 26 ... 35  Następna strona
Autor Wiadomość
Offline
PostNapisane: 16.01.2022, 20:17 

Dołączył: 27.02.2011
Posty: 465
fajnie jak by ten wątek przyniósł coś dobrego, a nie wieczne wpisy po 1000 słów z których jedzie tylko jad i wyśmiewanie wielkich porsche speców którzy zajmują się jedynie sprzedażą i biznesem perełek, ideałów itd. smiechu to warte. Chętnie dołoże się do tego muzeum, byłem tam ostatnio i naprawdę muzeum wymaga remontu...chociaż tak z mojego punktu widzenia to bardziej do remontu nadaje sie tam 70% aut bo z daleka są to eksponaty muzealne ale z bliska to autom w większości bardzo dużo brakuje..także najpierw na muzeum a pozniej na auta.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 16.01.2022, 22:27 

Dołączył: 20.10.2014
Posty: 291
Lokalizacja: Sosnowiec
Nr klubowicza: 759
jackdent napisał(a):
zibi911 napisał(a):
tu mu ktos dal szanse zeby sie wypowiedziec ale tez nic ciekawego nie powiedzial:
https://www.youtube.com/watch?v=q6GbrMfgpDQ
1:15:15
ogolnie caly ten live od poczatku ludzie zadawali pytania odnosnie PP,ale chyba ciezko bylo przeczytac PM....


Ciekawe propozycje padają :
Patryk myślę , że gdyby ktoś zapoczątkował zrzutkę na pomoc dla muzeum , to by wypaliło .
Nie koniecznie od razu 2 miliony by wpadły , ale na wybudowanie nowej hali by wystarczyło. Tak dużo nas widzów jest , gdyby każdy rzucił coś od siebie uzbiera się niezłą kasę.
Zróbmy to razem ludzie i pomóżmy Patrykowi i jego Tacie ulepszyć muzeum bo przecież każdy z nas kocha samochody.


+1

Abcar też powinien dostać jakąś zrzutkę.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 16.01.2022, 23:55 

Dołączył: 25.12.2018
Posty: 452
Ja osobiście nie mam nic przeciwko zbiórkom czy dotacjom prywatym na muzeum czy czyjąś kolekcje.
Odbudowa czyichś marzeń? czemu nie.. ?

NIech sie dzieje i niech ludzie wplacają .
Bo dzieki temu dana, kolekcja czy projekt może pozytywnie sie rozwijać.

Nie zagladam do niczyjego portfela i życze każdemu milionów.

Sam chętnie się dołoże do czegoś co jest uczciwe.

W PP niestety tego zabraklo.
Pod egidą nieprawdy zostal sfinansowany projekt na czyjeś nazwisko.
Od 3 lat jest powtarzana jak mantra ta sama ściema.

@zibi - komentarz a propos auta z Monaco to jakiś smutny żart..
ale od razu przeszlo na fanow Busa VW :)

...wiec nie było tematu.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 17.01.2022, 17:38 

Dołączył: 17.01.2022
Posty: 2
Czyli podsumowując dotychczasowe ustalenia:

- Porsche z numerami 77-07-KW, którym Sobiesław Zasada jechał Rajd Polski w 1972 i nim dachował, zostało po tym wypadku zabrane przez Porsche i przebudowane na pierwszy prototyp RS (...01) i dziś jest srebrną 911-tką RS Martini, która stoi w Monako.
Ustalono również, że ten (i nietylko ten) numer rejestracyjny był przechodni między innymi egzemplarzami Porsche.

- Porsche Patryka było w momencie wyprodukowania zwykłą seryjną 911-tką z mniejszym silnikiem na wtrysku (nie gaźnikach) z karoserią w kolorze niebieskim (widocznym podczas odcinków PP, gdy zdejmowano farbę). Była wówczas u dwóch sprzedawców w Belgii. Wiadomo też, że od 1969 roku była już zarejestrowana w Polsce i w 1987 znów (?) była w Polsce zarejestrowana - być może była za granicą i wróciła.
Przebudowy na rajdówkę nie wykonało Porsche, ani żaden podmiot, który takich przebudów dokonywał na zlecenie Porsche.

- Ustalono również, że Porsche Patryka nie jest tym z Costa Brava '73.

(Jeśli coś pomyliłem/zapomniałem, to proszę o poprawę/uzupełnienie/uściślenie)

I teraz nasuwają się następujące pytania:

- Którym Porsche 77-07-KW było to, którym Sobiesław Zasada jechał rajd Costa Brava w 1973 roku?

- Kto, kiedy i gdzie przebudował Porsche Patryka do specyfikacji rajdowej? - ustalono, że widać, iż nie zrobili tego amatorzy, tylko jacyś fachowcy.

- Kim byli poprzedni właściciele i kierowcy Porsche Patryka - szczególnie w czasie jego historii rajdowej?

- Czy w ogóle Porsche Patryka brało czynny udział w rajdach? Czy może było, jak wspominano, autem treningowym?


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 17.01.2022, 19:14 

Dołączył: 7.04.2015
Posty: 950
Ja generalnie jestem za faktami a nie domniemaniami. Natomiast nie zgadza mi sie tu jedna rzecz. Osoby „przeciw” (np Marko) podaja, skądinąd logiczny argument:

Po co Porsche miałoby budować cos (np rajdowke) z jakiegos wraku?

Natomiast jak rozumiem zostalo udowodnione ze auto po dachowaniu z rajdu polski zostalo przebudowane przez fabrykę na prototyp pierwszego RS. Gdzie tu konsekwencja / logika?


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 18.01.2022, 0:08 
Członek Zarządu PCP
Avatar użytkownika

Dołączył: 20.05.2015
Posty: 2049
Lokalizacja: Tychy
Nr klubowicza: 468
Temat widać już był przerabiany na zagranicznych forach pod koniec 2018r….

https://www.early911sregistry.org/forum ... 0001/page4




_________________

pozdrawiam
Adam

===================
944/993/986/996T/970


http://www.prosiakovo.pl
http://www.enotrip.pl


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 19.01.2022, 13:38 
Członek Zarządu PCP
Avatar użytkownika

Dołączył: 20.05.2015
Posty: 2049
Lokalizacja: Tychy
Nr klubowicza: 468
Zastanawia mnie jedno jeszcze, czy ten wpis mówi prawdę?

"Auto, o którym mowa to wrak Porsche 911 z 1969 roku. Początkowo, odnawiając go mieliśmy wzorować się na modelu 911 Carrera RS 2.7, czyli legendarnej wersji 911 zbudowanej dla celów homologacyjnych wersji wyścigowej, jednak podczas rozbiórki okazało się, że był to samochód rajdowy. Krótkie śledztwo doprowadziło nas na trop wskazujący na to, że właśnie tym autem i to w specyfikacji ST (modyfikowana wersja przygotowana pod kątem takich wyścigów jak Le Mans lub Targa Florio), ścigał się Sobiesław Zasada, kilkukrotny mistrz Europy w rajdach samochodowych oraz wieloletni konsultant firmy Porsche. Naszym celem jest odbudowanie Porsche 911 z końca ery wyścigów."

Nie wiem czy wpis był edytowany, czy nie, ale podchodząc do niego literalnie, to nie ma tu nic od Rajdzie Polski, Costa Brave itp. Wystarczy przecież, że Pan Zasada raz (1) w jakimkolwiek rajdzie prowadził ten pojazd i już jest ok. Myślę, że kolega PDMobil właśnie na tym wątku się skupił, czyż nie?

PS. Obejrzałem kilkukrotnie odcinek z Barbórki, P.M. nigdzie nie powiedział, że to auto z rajdów tylko "z Pana historią"... no chyba, że coś mi umknęło...




_________________

pozdrawiam
Adam

===================
944/993/986/996T/970


http://www.prosiakovo.pl
http://www.enotrip.pl


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 19.01.2022, 14:08 
Avatar użytkownika

Dołączył: 4.12.2016
Posty: 1581
Nr klubowicza: 582
Z tego co jest napisane w tym wątku, należałoby przyjąć ze firma Porsche miała problemy finansowe, skoro stawiała na nogi rozbite wraki porajdowe.




_________________

www.classic911.pl
www.pasjaporsche.pl


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 19.01.2022, 14:14 

Dołączył: 17.03.2007
Posty: 2055
berni500 napisał(a):
Z tego co jest napisane w tym wątku, należałoby przyjąć ze firma Porsche miała problemy finansowe, skoro stawiała na nogi rozbite wraki porajdowe.


Porsche miało wielokrotnie problemy finansowe, natomiast w przypadku auta Monako, ono dostało całe nowe nadwozie i nie było to uszkodzone 911T, tylko ST, więc wartościowe auto.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 19.01.2022, 14:18 

Dołączył: 20.10.2014
Posty: 291
Lokalizacja: Sosnowiec
Nr klubowicza: 759
Kilka lat temu zbudowałem od podstaw klona bardzo rzadkiej wersji SC RS wyprodukowanej w ilości 20szt w 84roku. Ale nie odważyłbym się zaprosić i wmówić również legendzie jakim jest Walter Rohl,czy pamięta jak jeżdił i wygrał rajd San Remo w moim aucie.
I pewnie spora część oglądających i czytających ten już bardzo długi wątek o to również ma pretensje.


Nie masz wystarczających uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego postu.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 19.01.2022, 14:38 

Dołączył: 18.02.2017
Posty: 218
arek classic napisał(a):
Kilka lat temu zbudowałem od podstaw klona bardzo rzadkiej wersji SC RS wyprodukowanej w ilości 20szt w 84roku. Ale nie odważyłbym się zaprosić i wmówić również legendzie jakim jest Walter Rohl,czy pamięta jak jeżdił i wygrał rajd San Remo w moim aucie.
I pewnie spora część oglądających i czytających ten już bardzo długi wątek o to również ma pretensje.

I to jest całe sedno sprawy. To trochę jak w powiedzeniu pierwszy milion trzeba ukraść ( w USA odziedziczyć ), a potem to już z górki.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 24.01.2022, 11:43 

Dołączył: 27.02.2011
Posty: 465
Patryk wystawił kilka fantów z PL porsche na WOSP, klapka wlewu paliwa jest juz wylicytowana za 9K, ciekawe co i za ile licytują tutaj Ci wszyscy komentujący ze Patryk jest taki BE bo zrobił marketingowy majstersztyk :lol: lepiej z kanapy pohejtowac niz samemu cos zrobić dobrego...


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 24.01.2022, 14:59 

Dołączył: 25.12.2018
Posty: 452
prnit napisał(a):
Patryk wystawił kilka fantów z PL porsche na WOSP, klapka wlewu paliwa jest juz wylicytowana za 9K, ciekawe co i za ile licytują tutaj Ci wszyscy komentujący ze Patryk jest taki BE bo zrobił marketingowy majstersztyk :lol: lepiej z kanapy pohejtowac niz samemu cos zrobić dobrego...



Czlowieku.. nikt ci nie broni licytować . Licytuj nawet za 2 miliony..

Jeżeli uważasz oszustwo jakim jest PP za "marketingowy majstersztyk", który jest dla ciebie doskonały to masz wyjątkowo naciągane statndardy.

Ja też uważam ze jest to "marketingowy majstersztyk' ale w jak najbardziej pejoratywnym znaczeniu.

Bez względu ile akcji charytatywnych jeszcze sobie marketingowo podepnie pod naciągany projekt.
:shock:


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 24.01.2022, 18:38 

Dołączył: 27.02.2011
Posty: 465
Zrób jakąś akcje charytatywną, wykorzystaj wiedze którą masz, bo na razie z tego co widze to ją wykorzystjesz jedynie aby sprzedawać auta które ciągle wystawiasz...zrób coś dla innych, docenie, przyklasne.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 24.01.2022, 20:12 

Dołączył: 7.04.2015
Posty: 950
Wiesz że nie ma obowiązku (cale szczęście) robić czegoś dla innych ;)


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 24.01.2022, 20:38 
Avatar użytkownika

Dołączył: 21.03.2010
Posty: 3730
Lokalizacja: Poznań
Nr klubowicza: 263
prnit napisał(a):
Zrób jakąś akcje charytatywną, wykorzystaj wiedze którą masz, bo na razie z tego co widze to ją wykorzystjesz jedynie aby sprzedawać auta które ciągle wystawiasz...zrób coś dla innych, docenie, przyklasne.

ty masz jakieś problemy? czy jak prawie każda teściowa lubisz wbijać ludziom szpile?




_________________

Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 24.01.2022, 21:09 
Członek Zarządu PCP
Avatar użytkownika

Dołączył: 20.05.2015
Posty: 2049
Lokalizacja: Tychy
Nr klubowicza: 468
prnit napisał(a):
Patryk wystawił kilka fantów z PL porsche na WOSP, klapka wlewu paliwa jest juz wylicytowana za 9K, ciekawe co i za ile licytują tutaj Ci wszyscy komentujący ze Patryk jest taki BE bo zrobił marketingowy majstersztyk :lol: lepiej z kanapy pohejtowac niz samemu cos zrobić dobrego...
Cóż, jeżeli osoba licytującą robi to głównie z myślą o tym, że nabywa wyjątkowy fant związany z Panem Sobiesławem Zasadą, a prawda jest zupełnie inna - to bardzo to źle świadczy o właścicielu aukcji.
I nie ważne, na jaki cel jest zbiórka…

Jednak w dobroczynności liczą się również środki, a nie tylko efekty…

Ja czuję się po prostu oszukany przez PM. Jego akcja niczym nie różnią się od pasków w TVP INFO :(

Nie widzę, by gdzieś na forum (jedynego oficjalnego klubu w tym kraju) chociaż raz odniósł się merytorycznie do uwag Kolegów dotyczących „rajdowej historii pojazdu związanej z Panem Sobiesławem Zasadą”.




_________________

pozdrawiam
Adam

===================
944/993/986/996T/970


http://www.prosiakovo.pl
http://www.enotrip.pl


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 24.01.2022, 21:38 

Dołączył: 18.02.2017
Posty: 218
A co będzie jak klapka pójdzie za 30 tysi, a po czasie kupiec się dowie, że ta klapka jest wartości plażowego klapka i pójdzie do sądu po sprawiedliwość ?
Kasę odda orkiestra czy PM ?


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 24.01.2022, 22:50 

Dołączył: 25.12.2018
Posty: 452
adamax napisał(a):
Jednak w dobroczynności liczą się również środki, a nie tylko efekty…


Kolega Prnit jest z tych dla ktorych liczy sie cel sam w sobie.. Środki nie grają zadnej roli.
Podobnie uważa nasza panująca nam wladza.

Sądze że Patryk Mikiciuk robi to wszystko z czystej miłości do pomagania.
Tego sie trzymajmy.

adamax napisał(a):
Nie widzę, by gdzieś na forum (jedynego oficjalnego klubu w tym kraju) chociaż raz odniósł się merytorycznie do uwag Kolegów dotyczących „rajdowej historii pojazdu związanej z Panem Sobiesławem Zasadą”.


Adamie.. zadaj sobie to pytanie. Dlaczego miałby to robić?
Psy szczekają .. karawana jedzie dalej :)

Tak czy inaczej nie chce oceniac żadnych postaw.
To jest prywatna sprawa zwyklej mentalności.

Zająłem sie tu tylko ocena techniczna i historyczną.
Nie ineresuja mnie plotki, domniemania i nie wchodzę w finanse.
To wszystko.

Ktoś PP próbowal tu podsumować.. ale chcialbym to bardzo skrocić.

Do dziś nie ma NAJMNIEJSZEJ przesłanki ANI śladu, ANI dokumentu, papierka, ANI wiarygodnego świadka, ANI jednej śrubki czy częsci lub zdjęcia wskazujące na to, ze szare auto Mikiciuka (byłe OssiBlau 68) ma jakikolwiek zwązek chociażby z KJS
.. nie mówiąc o Sobiesławie Zasadzie z Rajdu Polski.

NI -CZE - GO !
Podkreślę to !
__________

NICZEGO !
__________

Nie ma na to żadnego najmniejszego dowodu.
Nie zostal on nigdy i nigdzie przedstawiony.
A każdy detal ujawniony do dziś jest do podważenia przez ślepego.
Auto od początku bylo doskonale dokumentowane i widać wszystko jak na dłoni.
O historycznych aspektach nie wspomnę...

Auto które zostalo "odtworzone" także nie ma nic wspolnego z Zasadą jako replika.
Auto Zasady, ktore jechalo Costa Brava to INNY model, rocznik, specyfikacja, silnik i budowa.

Powracając do litery prawa.
Autorskiego prawa.

Patryk Mikiciuk wie jak sie prawnie w mediach poruszać.
To jest bardzo sprytne balansowanie pomiędzy "niedopowiedzeniem" a nie odpowiadaniem na niewygodne pytania.

Klapa z WOŚP ma autograf Zasady, ale juz tam w opisie nie ma , że to z auta Zasady.
:D

Jako takie projekt Mikicuka juz rynkowo zostal tak usankcjonowany i spłacony, więc nie ma obowiązku kontynuować tej farsy.
Spokojnie juz PP figuruje wszedzie jako Zasada wiec zwycieżcy nikt nie pyta.

I nie ma po co...

Chyba że przyjedzie kupiec z Monaco :D
ale nie przyjedzie.. bez obaw. Tam na samochodach się znają.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 25.01.2022, 10:46 
Członek Zarządu PCP
Avatar użytkownika

Dołączył: 20.05.2015
Posty: 2049
Lokalizacja: Tychy
Nr klubowicza: 468
Zapraszam do lektury.
Bardzo ładne zdjęcia...

http://classicautomag.pl/sklep/produkt/ ... luty-2022/




_________________

pozdrawiam
Adam

===================
944/993/986/996T/970


http://www.prosiakovo.pl
http://www.enotrip.pl


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 691 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 20, 21, 22, 23, 24, 25, 26 ... 35  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]




Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Ostatnie posty forum PCP








Przyklejone




English information
Ostatnie posty publicznego forum