Start Strona klubowa Kalendarz imprez Sklep Porsche Polska
Nazwa użytkownika Hasło Zapamiętaj mnie Zarejestruj

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]





Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 24 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2
Autor Wiadomość
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 6.06.2007, 10:24 
Avatar użytkownika

Dołączył: 12.05.2007
Posty: 298
Lokalizacja: Darłowo
Ostrzeżenia: 1
Nr klubowicza: 806
Piaskowanie służy tylko i wyłącznie do usuwania korozji i pozostałości po farbach itp. Nigdy nie uzyska się ładnej gładkiej i lśniącej powierzchni po piaskowaniu i jeśli zrobi to ktoś nieumiejętnie to powstaną głębokie wżery które ciężko będzie usunąć papierem ściernym.

Zazwyczaj piaskuje się powierzchnie stalowe, a tu chodzi nam o piaskowanie aluminium więc należy to zlecić specjalistom od felg, materiał bardziej miękki i łatwo o zniszczenie.

Pozdrawiam




_________________

Porsche 944 '84 - było, 996 c2 jest

http://www.kut-met.pl - wszystko do ogrodzeń
https://keylock.com.pl - elektroniczne zamki do apartamentów, biur , hoteli
https://greenapartment.pl


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 6.06.2007, 12:14 

Dołączył: 20.03.2007
Posty: 457
w Katowicach na ul. Gliwickiej 199 ...


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 6.06.2007, 22:42 

Dołączył: 4.04.2007
Posty: 167
testowałem sprawe pare razy, jeśli chodzi o polerowanie to robie to tak że:
1) tam gdzie ma być poler opalam starą farbę palnikiem
2) myje całość karcherem
3) szkieiełkuje felgę od frontu czyli tam gdzie ma iść poler
zaklejam dokładnie miejsca które mają być polerowane taśmą papierową dla lakierników (taśma pow. 130 stopni)
4) piaskuję wszystko co nie będzie polerowane ( najlepiej korundem - jest on drobniejszy i ostrzejszy od piasku)
5) maluje całą felge proszkowo (oprócz zaklejonych miejsc które będą polerowane)
6) po zdjęciu taśmy trzeba jeszcze wygładzić całość papierkiem na mokro.
7) zaczynam polerować, najlepiej wrzucić na tokarkę - jest z tym troche zabawy (chyba że ma się akurat zapasową piastę :)) i zaczynam - od cholery roboty min. 2-3 godz. na felge. Płaskie powierzchnie i ranty idą szybko ale zagłebienia to już wolna amerykanka do roboty zaprzęgam wszysto co mam - szlifierkę palcową, dremla i swoje paluszki ale efekt to totalny odjazd.
Do polerowania używam pasty lekko ściernej na początek ale żeby wyciągnąć aluminium na lustro trzeba mieć paste atuosol - idzie jej troche ok 0,5 kg na 4 felgi.

To chyba tyle naprawde sporo pracy nawet jeśli chcecie tylko wypolerować felge to samo zdjęcie starej powłoki w warunkach domowych to sporo pracy.
Pasta autsol zabezpiecza też metale przed utlenianiem.

Profesjonalne firmy za odnowienie i wypolerowanie felgi 18' biorą ok 400zł.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 7.06.2007, 12:18 

Dołączył: 16.03.2007
Posty: 2773
richie napisał(a):
testowałem sprawe pare razy, jeśli chodzi o polerowanie to robie to tak że:
1) tam gdzie ma być poler opalam starą farbę palnikiem
2) myje całość karcherem
3) szkieiełkuje felgę od frontu czyli tam gdzie ma iść poler
zaklejam dokładnie miejsca które mają być polerowane taśmą papierową dla lakierników (taśma pow. 130 stopni)
4) piaskuję wszystko co nie będzie polerowane ( najlepiej korundem - jest on drobniejszy i ostrzejszy od piasku)
5) maluje całą felge proszkowo (oprócz zaklejonych miejsc które będą polerowane)
6) po zdjęciu taśmy trzeba jeszcze wygładzić całość papierkiem na mokro.
7) zaczynam polerować, najlepiej wrzucić na tokarkę - jest z tym troche zabawy (chyba że ma się akurat zapasową piastę :)) i zaczynam - od cholery roboty min. 2-3 godz. na felge. Płaskie powierzchnie i ranty idą szybko ale zagłebienia to już wolna amerykanka do roboty zaprzęgam wszysto co mam - szlifierkę palcową, dremla i swoje paluszki ale efekt to totalny odjazd.
Do polerowania używam pasty lekko ściernej na początek ale żeby wyciągnąć aluminium na lustro trzeba mieć paste atuosol - idzie jej troche ok 0,5 kg na 4 felgi.

To chyba tyle naprawde sporo pracy nawet jeśli chcecie tylko wypolerować felge to samo zdjęcie starej powłoki w warunkach domowych to sporo pracy.
Pasta autsol zabezpiecza też metale przed utlenianiem.

Profesjonalne firmy za odnowienie i wypolerowanie felgi 18' biorą ok 400zł.


dzieki wielkie! bede cos probowac zdzialac :) ale to dopiero na poczatku lipca.. tak czy inaczej - na pewno dam znac, jaki bedzie efekt :) w najgorszym wypadku nie uda mi sie zrobic tego samemu i oddam felgi do roboty


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 24 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]




Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Ostatnie posty forum PCP








Przyklejone




English information
Ostatnie posty publicznego forum