Start Strona klubowa Kalendarz imprez Sklep Porsche Polska
Nazwa użytkownika Hasło Zapamiętaj mnie Zarejestruj

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]





Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 362 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12 ... 19  Następna strona
Autor Wiadomość
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 6.12.2012, 17:16 

Dołączył: 30.05.2011
Posty: 971
McGyver napisał(a):
AdamWalenda napisał(a):

Odebrałem tarczę z regeneracji, troszkę ją wzmocnili :)

Obrazek


Czy mi sie wydaje czy to sprzeglo z 924. Jak chcesz do tego założyć skrzynie z wałem od 944? Przecież tam masz grubszy wał napędowy i nie będzie to pasowało.
Były jakieś tarcze sprzęgła od forda które pasowały do 924 i wału 25mm ale nie wiem które to.


O ile mnie pamięć nie myli akurat wał i skrzynię mam od starego 944. W takiej kombinacji pasowało to pod seryjny 2.0. A tak ogólnie nawet gdyby nie pasowało to nie ma problemu aby dorobić taką tarczę by pasowało :)

Obrazek

-Skrzynka uszczelniona
-Simmeringi wymienione
-Nowy olej w skrzyni zalany
-Półosie skręcone :)

...Można działać dalej :)

Obrazek
Obrazek

Pzdr,
AW


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 7.12.2012, 13:41 

Dołączył: 30.05.2011
Posty: 971
Poniżej uaktualniona lista z odchudzania:


CO WYLECIAŁO/ WYLATUJE:
- Klaposzyba (19,9 kg)
- Szyby boczne (???)
- Drzwi boczne (~25 kg uzbrojone x 2 szt)
- Maska (20 kg)
- Mechanizm podnoszenia szyb ( 2 szt. ???)
- Uszczelki listwy szyb (2 kg)
- Boczki tapicerskie przednie (???)
- Podłokietniki boczków przednie (???)
- Oryginalne lusterka boczne (???)
- Komplet wykładzin, wygłoszeń (24,2 kg)
- Oryginalne pasy bezpieczeństwa cały kpl. (5,2 kg)
- Podsufitka, wygłuszenie, listwa z lampką, daszki, listwy słupków (4,9 kg)
- Podłokietnik na tunelu + konsola środkowa (2,1 kg)
- Deska rozdzielcza bez zegarów, z przełącznikami i rurami nawiewu (4,15 kg)
- Schowek (0,9 kg)
- Listwy progowe (0,5 kg)
- Oryginalne fotele (~ 30 kg)
- Uszczelki drzwi (0,6 kg)
- Błotniki (6 kg x 2 szt.)
- Nosek (2,85 kg)
- Zbiornik paliwa oryginalny z wlewem i przewodami (???)
- Zderzak przedni (6,7 kg)
- Zderzak tylni (6,6 kg)
- Lampy w zderzaku S2 (3 kg)
- Akumulator (17,4 kg)
- Maty termoizolacyjne w komorze silnika (???)
- Lampy oryginalne z silniczkiem i mechanizmem (???)
- Zamek maski z linką i rączką, wspornikiem (1,1 kg)
- Kierunkowskazy boczne (0,1 kg)
- Kolektor + K-Jet + obudowa filtra + rozdzielacz (9 kg)
- Koło zamachowe (8,70 kg)
- Alternator (5,8 kg)
- Dźwignia ręcznego, linki i szczęki (1,8 kg)
- Podłoga bagażnika z miejscem na koło zapasowe (5 kg)
- Fragment pasa przedniego (2 kg)
- Nadkola (???)
- Belka tył 924 pod Doglega (???)
- Bębny + szczęki + cylinderki (???)
- Zawias przedni 924 (???)
- Wał 924 (???)
- Skrzynia Dogleg z olejem (58 kg)
- Zaciski z klockami 924 (4,1 kg x 2 szt.)
- Tarcze 924 (5,2 kg x 2 szt.)
- Wycieraczka tył z mechanizmem (???)
- Pompa paliwa + akumulatory (3 kg)

CO WLATUJE:
- Klaposzyba poliwęglan (~ 3 kg)
- Szyby boczne poliwęglan (???)
- Drzwi boczne laminat (3 kg x 2 szt.)
- Maska laminat (5,7 kg)
- Lusterka Engelmany lub lekkie motocyklowe (~1 kg)
- Fotele kubełkowe (8 kg x 2 szt.)
- Pasy punktowe (???)
- Kierunkowskazy przednie S2 (0,3 kg)
- Odchudzony zderzak przedni S2 (4 kg)
- Odchudzony, nawiercany zderzak tył (4 kg)
- Aluminiowy zbiornik paliwa + swirlpot (2 kg)
- Klatka (??? -oblicze jak będzie gotowa)
- Lekki kolektor ssący (alu) + Gaźniki Kawa + Filtr (3 kg)
- Rozpórka Staffa (0,5 kg)
- Lekki akumulator (8 kg)
- Koło zamachowe (4,60 kg)
- Odchudzona deska rozdzielcza (2 kg)
- Błotniki laminat (???)
- Nosek laminat (0,25 kg)
- Lampy przednie GTP repliki laminat i poliwęglan (0,6 kg)
- Zamki maski (???)
- Hydrauliczny ręczny + dźwignia (1 kg)
- Skrzynia 944 (???)
- Belka tył S2 (???)
- Wał z dzwonem S2 (???)
- Zawias przód S2 (???)
- Zaciski Brembo przednie S2 z klockami (3,4 kg x 2 szt.)
- Zaciski Brembo tył S2 z klockami (3,3 kg x 2 szt)
- Tarcze przednie S2 nawiercane (~ 6 kg x 2 szt. )
- Zwrotnice (~6 kg x 2szt)
- Pompka paliwa (0,1 kg)


Waga silnika bez płynów XK/XJ - 136kg


Tam gdzie jest znaczek"???" lub "~" mogę się mylić, wiec jeśli ktoś zna dokładną wagę proszę o pomoc.


Pzdr,
AW


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 3.01.2013, 2:07 

Dołączył: 30.05.2011
Posty: 971
Przyszedł :)

Obrazek

Nr i typ: 25540 typ R
Wznios: S 12,50 / W 12,50 mm
Całkowity czas otwarcia: 283' / 283'
Czas otwarcia(2,0 mm): 243' / 243'
Luz: 0,25 / 0,30 mm

Ps. Ten seryjny mam do sprzedania jak by ktoś potrzebował :)

Pzdr,
AW


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 24.01.2013, 23:22 

Dołączył: 30.05.2011
Posty: 971
No dobra, głowica gotowa :)

Obrazek
Obrazek

Nie mam gdzie trzymać motoru, wiec musze przygotowac komorę i ją wylakierować przed włożeniem silnika.

Obrazek

Generalnie i tak muszę go zamontować aby móc przygotowac kolektor wydechowy i pospawać kolektor ssący pod gaźniki Kawasaki.

Obrazek

Bedę przerabiał jeszcze pas przedni i trochę z niego wycinał :)

Obrazek

Chyba jednak odpuszczam przebijanie sie z klatką do komory silnika, i tak jest sztywno, a pod maską będę jeszcze musiał upchnąć rozpórkę tak aby nie kolidowała z gaźnikami Kawasaki ifiltrem pipercrossa.

Obrazek

Pzdr,
AW


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 27.01.2013, 22:58 

Dołączył: 30.05.2011
Posty: 971
Morda przycięta :)
Teraz laminatowa atrapa z S2 pasuje...i parę kilo mniej :)

Obrazek

Pzdr,
AW


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 1.02.2013, 21:09 

Dołączył: 30.05.2011
Posty: 971
...a prace powoli ale trwaja :)

Obrazek
Obrazek

Pzdr,
AW


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 1.02.2013, 22:16 

Dołączył: 7.02.2012
Posty: 136
Uwielbiam ten projekt. Czekam na finał - już przebieram nogami :)


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 2.02.2013, 0:14 

Dołączył: 17.06.2009
Posty: 1644
On będzie na sprzedaż Adam?


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 2.02.2013, 0:50 

Dołączył: 10.04.2008
Posty: 1899
Aaale będzie hardcore :)
3mam kciuki za równie perfekcyjny finał projektu - z wielką chęcią zobaczyłbym na żywo... 8)


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 2.02.2013, 2:40 

Dołączył: 30.05.2011
Posty: 971
fulnek napisał(a):
On będzie na sprzedaż Adam?


Pewnie tak, jak go skończę mam plan pobawić się nim sezon w CA, EC, PCP i sprzedać, bo mam jeszcze 2 inne projekty na głowie bardziej hardcorowe niz ten :)

A tu zostało mi jeszcze:
-kupic drzwi z laminatu
-kupic nakładki z GT Racing na przód i tył
-kupić szyby i klaposzybe z poliweglanu
-kupic lampy jak w GTP
-pospawać klatkę do końcą
-wylakierować auto
-okleić w barwy martini
-obliczyć i pospawać układ wydechowy
-pospawac kolektor ssący pod gaźniki Kawasaki
-kupic opony
-kupić pasy punktowe
-pobawic się z elektryka
-przerobic zderzak przedni
-nawiercić otwory w zderzaku tylnim aby go odchudzić
-poszerzyć dupke
-pociąc podłoge bagażnika aby posadzić niżej zbiorik paliwa
-zregenerowac zaciski Brembo
-dorobic przewody hamulcowe w oplocie
-puścić przewody do nowego ukadu paliwowego
-wystroić

...i to chyba powoli bedzie koniec modyfikacji.

Na kwiecień bedzie ciężko ale wreszcie mam wiecej czasu wolnego aby pobawić sie z autem wiec prace nabiora tempa :)

Pzdr,
AW


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 12.02.2013, 23:27 

Dołączył: 30.05.2011
Posty: 971
Prace trwają, jak dobrze pójdzie to pod koniec tygodnia wylakieruję komorę aby wsadzić motor :)

Obrazek

Obrazek

Musze jeszcze połatać miejsce gdzie siedzi aku, bo wygniło i ktoś pianki, zywicy i szpachli naje..ł :/

Obrazek

Eh...

Pzdr,
AW


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 13.02.2013, 1:02 
Avatar użytkownika

Dołączył: 8.03.2007
Posty: 1567
Lokalizacja: Kraków
Nr klubowicza: 078
Rozważ przeniesienie akumulatora do tyłu - zawsze to poprawi rozkład mas (zwróć uwagę, że odchudzasz głównie tył).




_________________

Piotrek
944 '86 3.0 wydmucha
996.2 C4 cabrio '02
997 TT '06
Cayenne Diesel S '14
Macan GTS '16

ex: 944 S2 '89


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 13.02.2013, 9:38 

Dołączył: 30.05.2011
Posty: 971
Właśnie to rozważałem, ale dziurę i tak musze załatać :)
Zastanawiam się tylko gdzie go upchnąć, w bagazniku bedzie nowy zbiornik i swirlpot, czy zmieści się jeszcze aku? Chociaż i tak dam jakiś ultra lekki i ultra mały aku, więc nie wiem czy nie zostawić tam gdzie był.


Pozdrawiam
AW


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 13.02.2013, 19:58 

Dołączył: 7.10.2008
Posty: 881
polecam

http://www.braillebattery.pl/


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 13.02.2013, 20:24 

Dołączył: 30.05.2011
Posty: 971
David napisał(a):


Dzięki za linka skorzystam :D

Pozdrawiam
AW


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 15.02.2013, 21:38 

Dołączył: 30.05.2011
Posty: 971
Jak dobrze pójdzie to jutro wylakieruję komorę :)

Obrazek
Obrazek

Pzdr,
AW


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 16.02.2013, 19:47 

Dołączył: 30.05.2011
Posty: 971
Tryśniete, w poniedziałek pakuje motor :)

Obrazek

Pzdr,
AW


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 18.02.2013, 18:48 

Dołączył: 30.05.2011
Posty: 971
Dobra wszystko gotowe, teraz motorek i zaczynam uzbrajać komorę :)

Obrazek
Obrazek

Pzdr,
AW


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 19.02.2013, 2:35 

Dołączył: 15.03.2007
Posty: 3085
tragicznie wyglada drazek , maglownica , osłony gumowe w lakierze , troche zalatuje .... , nie mozna tak , troche papierowej tasmy 15min roboty i po sprawie :shock:


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 19.02.2013, 10:26 
Avatar użytkownika

Dołączył: 10.11.2009
Posty: 2209
Lokalizacja: Krapkowice
Nr klubowicza: 143
i to się opłaca czytaj jest sens pakować tyle kasy w takie "cuś" ?
To dalej będzie tylko 924 :(




_________________

www.911classic.pl zawsze piękne 911 :)

Krzysztof


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 362 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12 ... 19  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]




Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Ostatnie posty forum PCP








Przyklejone




English information
Ostatnie posty publicznego forum