Start Strona klubowa Kalendarz imprez Sklep Porsche Polska
Nazwa użytkownika Hasło Zapamiętaj mnie Zarejestruj

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]





Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 362 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8 ... 19  Następna strona
Autor Wiadomość
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 14.03.2012, 22:38 

Dołączył: 30.05.2011
Posty: 969
1,5 godziny szarpania i udało się oskalpować drania :)

Obrazek

Czekam na laminatowy nosek.
Jutro postaram się wydłubać motor i przed weekendem kupic sztangi bezszwowej na klatkę.

Pzdr,
AW


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 15.03.2012, 2:05 

Dołączył: 17.03.2007
Posty: 2024
AdamWalenda napisał(a):
Duke napisał(a):
Z tego będzie replika 924 GTR, czy zmieniłeś zdanie? Bo na razie nie przypomina..


Zmieniłem koncepcję :) Bedzie hardcorowe, torowe 924 :)



Szkoda, bo założenia były bardzo ambitne i byłem niesamowicie ciekawy jak wyjdzie replika. Powodzenia w budowie wymarzonego samochodu.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 15.03.2012, 9:28 

Dołączył: 30.05.2011
Posty: 969
Ten wymażony to dopiero powstanie jak skończę obecnego :)


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 15.03.2012, 14:07 

Dołączył: 19.09.2011
Posty: 125
AdamWalenda napisał(a):
Ten wymażony to dopiero powstanie jak skończę obecnego :)


uchylisz rąbka tajemnicy ? :wink:


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 16.03.2012, 22:06 

Dołączył: 30.05.2011
Posty: 969
wiktorso napisał(a):
AdamWalenda napisał(a):
Ten wymażony to dopiero powstanie jak skończę obecnego :)


uchylisz rąbka tajemnicy ? :wink:


Na razie nie bedę zapeszał :)

Ufff... cały dzień wiercenia i szarpania ale się udało :)

Obrazek
Obrazek
Obrazek

Teraz klatka i wyciąganie motoru :)

Pzdr,
AW


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 20.03.2012, 23:17 

Dołączył: 30.05.2011
Posty: 969
Pałąk główny gotowy :)

Obrazek

Jutro lecę dalej z tematem :)

Pzdr,
AW


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 21.03.2012, 22:14 

Dołączył: 30.05.2011
Posty: 969
Laminatowy nosek juz jest :)

Obrazek

Tera zbieram kaske na laminatową maske :)

Pzdr,
AW


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 22.03.2012, 19:43 

Dołączył: 30.05.2011
Posty: 969
Nosek spasowany :)

Obrazek

Pałąk główny spasowany i delikatnie przypunktowany :)

Obrazek

Pzdr,
AW


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 24.03.2012, 19:54 

Dołączył: 30.05.2011
Posty: 969
Podpora tylna spasowana :)

Obrazek
Obrazek
Obrazek

Pzdr,
AW


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 24.03.2012, 20:26 

Dołączył: 11.11.2011
Posty: 324
Jakiej wagi się spodziewasz po zakończeniu projektu?


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 24.03.2012, 20:40 

Dołączył: 30.05.2011
Posty: 969
TET930 napisał(a):
Jakiej wagi się spodziewasz po zakończeniu projektu?


Mam nadzieje, że mniej niz 1100 kg.
Ale jeszcze bedę wycinał sporo z auta, bedzie maska i klapa tył z laminatu, szyby z poliweglanu, wywalam lampy i robię gładkie jak gtp. Mechanizm trochę waży :) Nie będzie deski rozdzielczej ani konsoli, tylko mała płytka carbonowa z jednym el. zegarem.... długo by pisać, wyjdzie w praniu, na koniec go zwazę :)


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 24.03.2012, 20:44 

Dołączył: 11.11.2011
Posty: 324
Myślę że <1100 kg to spokojnie Ci sie uda. Powodzenia:)


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 24.03.2012, 22:55 

Dołączył: 8.03.2007
Posty: 3162
No moze nie tak spokojnie.
Z tego co widzialem to wlasnie zejscie ponizej 1100 kg jest dosyc problematyczne w tych autach. Ponizej 1000kg to chyba jeszcze w polsce nie bylo ;)


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 26.03.2012, 23:29 
Avatar użytkownika

Dołączył: 8.03.2007
Posty: 1565
Lokalizacja: Kraków
Nr klubowicza: 078
wampir napisał(a):
No moze nie tak spokojnie.
Z tego co widzialem to wlasnie zejscie ponizej 1100 kg jest dosyc problematyczne w tych autach. Ponizej 1000kg to chyba jeszcze w polsce nie bylo ;)


Nooo, poczułem się wezwany do tablicy...

Mam 1005 kg jak na razie. Gdyby nie rollbar albo gdyby założyć jakieś małe lekkie kółeczka to spokojnie byłaby waga trzycyfrowa ;)




_________________

Piotrek
944 '86 3.0 wydmucha
996.2 C4 cabrio '02
997 TT '06
Cayenne Diesel S '14
Macan GTS '16

ex: 944 S2 '89


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 27.03.2012, 0:19 
Avatar użytkownika

Dołączył: 8.07.2007
Posty: 5066
Lokalizacja: Rawa Mazowiecka/Warszawa
Nr klubowicza: 193
Moje prawie cywilne (jeżeli chodzi o odchudzanie) 924 waży 1075kg.
Kuzika 924 który ma klatkę i maskę, boczki z laminatu, auto puste waży 1025kg.




_________________

924 '83 LM8U - Tor Poznań 2:04,992


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 27.03.2012, 7:24 

Dołączył: 10.05.2007
Posty: 486
Moje S2 juz mocno wygołocone, "bez środka", lampy GCT, laminaty przód, bez klatki waży 1120kg. i już nie bardzo jest z czego uciekac, myśle max 30-35kg na szybach bocznych i tylnej. :evil:


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 27.03.2012, 8:41 

Dołączył: 8.03.2007
Posty: 3162
No tak, bo to 924 jest, a te sa troche lzejsze... Wiec zapewne waga wyjdzie kolo 1000 kg.
Piterson: no niezle :shock: Myslalem ze jestes z tym autem gdzies pod 1100 ;) Ale ty to wariat jestes, wsadzasz zbiorniczek od malucha :D


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 27.03.2012, 13:06 

Dołączył: 30.05.2011
Posty: 969
wampir napisał(a):
No tak, bo to 924 jest, a te sa troche lzejsze... Wiec zapewne waga wyjdzie kolo 1000 kg.
Piterson: no niezle :shock: Myslalem ze jestes z tym autem gdzies pod 1100 ;) Ale ty to wariat jestes, wsadzasz zbiorniczek od malucha :D


Ja u siebie wywaliłem ze srodka wszystko do zera, łącznie z matami. Wycinam ze srodka trochę drobiagów, nie bedzie deski rodzielczej, tylko kawałek carbonu z jednym licznikiem elektornicznym. Błotniki laminat, maska laminat, nosek laminat, poluje na klapę tył laminatową. Szybki boczne poliwęglan, wywalam otwierane lampy przód i pakuję jak w gtp. Zderzak przedni będzie mocno odchudzony, tylni będę nawiercał, żeby go odelżyć , zbiornik wywalony, pakuje mały sportowy z alu do 40 litrów, więc również pare kilo mniej. Wywaliłem te akumulatory paliwa przy zbirniku wraz z wspornikami, też ważyło pare kilo. Wyciąłem cały ten bałągan na koło zapasowe, też pare kilo poczło. Linka recznego, dźwignia, wspornik, szczęki poszły na śmietnik, będzie hydrauliczny. Cały mechaniczny wtrysk idzie na śmietnik, też pare kilo, bedą gaźniki, leki akumulator, chcę zapakowac inny, lżejszy alternetor, przekłądnię kierowniczą z Escorta MK1 (2,4 obrotu), też jest lżejsza. Na śmietnik poszły osłony na wydech i pod silnik. Pas przedni odchudzony.
Wycinam fragmenty drzwi od wewnątrz. Zamek maski też nie potrzebny i jeszcze kilka drobiazgów.
Mam nadzieje, że zejdę poniżej 1100 kg.

Pozdrawiam
AW


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 27.03.2012, 22:30 

Dołączył: 30.05.2011
Posty: 969
Obrazek

Obrazek

Pzdr,


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 28.03.2012, 21:50 

Dołączył: 30.05.2011
Posty: 969
Dobra, jutro pałąki boczne kończę i przebijam sie z klatką do mocowań McPherson'ów :)

Obrazek
Obrazek

Pzdr,
AW


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 362 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8 ... 19  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]




Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Ostatnie posty forum PCP








Przyklejone




English information
Ostatnie posty publicznego forum