Start Strona klubowa Kalendarz imprez Sklep Porsche Polska
Nazwa użytkownika Hasło Zapamiętaj mnie Zarejestruj

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]





Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 33 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2
Autor Wiadomość
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 15.03.2013, 18:49 

Dołączył: 7.07.2011
Posty: 29
Z tego co sie orientuje uzywaja dwoch dolotow 

1Ninemeister ( jest nawet zdj  logo pierwszy dolot z prawej)

http://www.google.pl/search?hl=pl&clien ... HuuI0zM%3A

2  Gt3

http://www.google.pl/search?hl=pl&clien ... -3ylY8M%3A

Glowice nie jestem pewien ale z tego co slyszalem to ninemeister, zwiekszaja o co najmniej 30% wydajnosc silnika i to glowice w 993 sa najslabszym punktem silnika nie zeby sie psule ale po prostu maja najslabsza wydajnosc


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 16.03.2013, 7:13 

Dołączył: 28.05.2009
Posty: 376
Cosworthem bym się za bardzo nie sugerował, znajomy przyznał się że wybrali ich tylko dla tego że plakietka "Build by Cosworth" ładnie wygląda na silniku. Zresztą ostatnio w jednym z ich silników korba sobie wyszła bokiem :roll:

Jak chcesz to przedzwonie do znajomego i dopytam szczegółów co tam w środku siedzi, tylko sprecyzuj co chcesz wiedzieć. Z tego co pamiętam mówił że kolektor z GT3 wymagał chyba jakiś przeróbek, napewno adapterów z CNC. Może mógłbym takie gotowe dla Ciebie zdobyć. Wtryski to Injector Dynamics (najlepsze aftermarketowe wtryski na rynku). Komputer standalone to Pectel, ale wg mnie i nawet osoby ktora wspoltworzyla samochod, to overkill w takim zastosowaniu. Ja bym wrzucił nasz polski Ecumaster EMU.

Warto wyrzucić hydraulike i wrzucić mechaniczną regulacje zaworów.

Tłoki i cylindry = Mahle

Wału od 997 GT3 RS używaliśmy do budowy mocnego 930, wyszło bardzo fajnie. Ale będziesz musiał dorobić kółko pasowe i możliwe że pompę oleju na taką z 997 GT3. Te wały nie są takie drogie z tego co mi sie wydaje, koło 1500$ ?

Spędziłem dziś cały dzień w 993 Turbo po małych modach... I mam jedno pytanie, czemu nie 993 Turbo ?

Moj Gayman + Singer :)

Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 16.03.2013, 12:33 

Dołączył: 8.03.2007
Posty: 1327
Lokalizacja: My-ce
Nr klubowicza: 039
Nie chcę podcinać skrzydeł ale wydasz dużo $$$ a niewiele zyskasz.

Popatrz rozsądnie .Fabryczny 993 ma 285 PS tak?
Natomiast fabryczny 993 RS m ma 300 PS.
Ten fabryczny RS ma silnik 3,8 , sportowe wałki, sportowe kolektory wydech itd. ...wszystko to dało fabryce stabilne 15 PS .Jeśłi myślisz ,że tunerzy są 300 % lepsi jak fabryka to jesteś w błędzie.
Silnik 993 , jest silnikiem chłodzonym powietrzem ( co ma swoje ograniczenia- sprawność i temperatura) + część mocy jest zabierana przez wiatrak.
W bardzo gorący dzien , może się okazać ,że auto po tuningu będzie słabsze jak seria.
BTW byłeś na hamowni?




_________________

968 - out
912
996 - out


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 16.03.2013, 13:41 

Dołączył: 7.07.2011
Posty: 29
Buduje na bazie 993 cos nowego cos ala cywilna rajdowka z wygladem zewnetrznym i wnetrzem w stylu lat 60/70 a technicznie nowoczesnie
Rozbieram samochod i buduje od nowa
wiec chce wszystkie elementy przegladac naprawiac ulepszac modyfikowac itp
Chce zlozyc wszystko od podstaw jak najlepiej sie da i jezeli jest mozliwosc poprawienia czegos ulepszenia itp staral bede sie to zrobic
Dlatego silnik wyciagniety rozebrany i bedzie skladany na nowo i przy tej okazji jezeli jest mozliwosc ulepszenia czegos chce to zrobic
To samo bedzie sie tyczyc zawieszenia,hamulcy,budy,wnetrza itp
Wiem ze bede budowal i nie bede tego liczyl w miesiacach ale raczej w latach a koszta beda w dziesiatkach tysiecy ale pogodzilem sie z tym
Jestem maniakiem motoryzacyjnym i przesadnym perfekcjonista dla mnie kazdy element ma byc piekny i dopracowany nawet ten ktorego niezbyt widac wiem ze to choroba ale dobrze mi z tym
:wink:
Nie jestem wszechwiedzacy i chyba nikt nie jest dlatego pytam o wszelkie rady,doswiadczenia itp zeby nie powielac bledow juz popelnionych
A wybierac te optymalne ktore naprawde cos poprawiaja i nie kosztuja fortuny nie jestem zwolennikem placenia za metki wiem ze przy marce Porsche nie jest to latwe ale Tata mi za to nie placi tylko sam na to zapier....wiec zanim na cos wydam kase chce wiedziec czy jest tego warte
Wiec z gory dziekuje wszystkim za wszelkie rady,doswiadczenia,opinie itd itp
czy pozytywne czy negatywne kazda jest pomocna i daje do myslenia


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 16.03.2013, 15:32 

Dołączył: 8.03.2007
Posty: 1327
Lokalizacja: My-ce
Nr klubowicza: 039
To moze zbuduj replikę RS?!
To będą sensownie wydane pieniądze .




_________________

968 - out
912
996 - out


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 16.03.2013, 19:46 

Dołączył: 28.05.2009
Posty: 376
Ole napisał(a):
Witam przerabiam 993 na cos w stylu singera wiec bede wdzieczny za wszelkie mozliwe informacje ZDJECIA co tylko sie uda dowiedziec
Jezeli masz mozliwosc dowiedzenia sie skad biora czesci
Zrobienia dokladnych zdjec Singera itp itd bede bardzo wdzieczny
Napewno potrzebuje pomocy i zdjec jakich listw ozdobnych uzywaja w szybach gdzie je mozna dostac
Lusterka gdzie je mozna dostac
Jak zrobili chlodzenie z przodu
Dolny spojler
Wlew paliwa wlew oleju
Silnik co wkladaj
Wszelkie mozliwe info zdjecia jakich czesci uzywaja skad je biora itp itd

Odziomster@gmail.com

Pozdr Lukasz


Powiem Ci tak. Oni mają ponad 200 różnych dostawców części :) Prawie nic nie robią samemu, takie elementy robia dla nich zewnetrzni dostawcy, jak lusterka, listwy, elementy poszycia, nakrętki, roll bar, felgi, wnetrze itp. Dlatego w to auto ponad 100 tys $ idzie w części do złożenia :) Mało co tam jest seryjne. Nawet głupie przyciski i obramówka seryjnego radia z 964 jest customowa zrobiona przez jakas zewnetrzna firme. Wlew oleju to zbiornik z 964 z dospawanym wlewem. Jesli chodzi o chlodzenie z przodu to wspawali taka skrzynke w miejsce gdzie oryginalnie jest miejsce na lewarek i narzedzia, akumulator jest po srodku przedniej wanny. Zawias ma regulowane wachacze a same kolumny to w zaleznosci od budzetu klienta, KW albo Ohlins. Poszycie to prawie całkowicie carbon, kolega mi tlumaczyl ktore kawałki zostały stalowe ale juz nie pamiętam. Zaskakująco jak na takie odelżenie jakie powinno być, auto wcale nie wygląda na lżejsze od 964 RS, oszałamiająco szybkie też nie jest, a jeździłem tą najmocniejsza wersją.
Generalnie będę widział auto bodajże we wtorek, wiec cykne parę fotek dla Ciebie, a Ty pomyśl co jeszcze chciał byś zobaczyć. Odpisuje tutaj bo pewnie parę osób na forum też to zainteresuje :)


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 16.03.2013, 20:46 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył: 11.01.2011
Posty: 3043
Lokalizacja: Warszawa
Nr klubowicza: 258
BeeMix - dzieki, bardzo ciekawe podsumowanie. Skad biora klatki (roll bar)? Ktore czesci karoserii sa odelzone (carbon etc)? Jaki wydech?




_________________

Bartek

997.1 GT3
964 C2
958 3.0d
996 turbo X50 [był]
964 C4 [był]


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 16.03.2013, 21:03 

Dołączył: 7.07.2011
Posty: 29
Najbardziej zalezy mi na info o
-lusterka skad je biora
- listwy wokol szyb skad je biora (zdjecia) przod i tyl szczegolnie
- sam box chlodniczy wiem jak wyglada ale jak go konkretnie montuja w aucie i jak wloty sa poprowadzone (Zdjecia)
-material tapicerki basketwave znalazlem w Indiach ale jak bys wiedzial skad oni dokladnie biora to tez by sie przydalo
-ogolnie wszelkie info jakie sie uda zdobyc


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 16.03.2013, 21:07 

Dołączył: 7.07.2011
Posty: 29
BT napisał(a):
BeeMix - dzieki, bardzo ciekawe podsumowanie. Skad biora klatki (roll bar)? Ktore czesci karoserii sa odelzone (carbon etc)? Jaki wydech?


Wydechy z angli mam namiar
Czesci z carbonu przod maska,zderzak,blotniki
Drzwi zostsja,dach sam plat wierchni carbon
Tyl blotniki , klapa ,zderzak carbon


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 16.03.2013, 21:14 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył: 11.01.2011
Posty: 3043
Lokalizacja: Warszawa
Nr klubowicza: 258
Podeslij prosze namiar na wydechy. Dzieki.




_________________

Bartek

997.1 GT3
964 C2
958 3.0d
996 turbo X50 [był]
964 C4 [był]


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 16.03.2013, 21:38 

Dołączył: 28.05.2009
Posty: 376
Postaram sie zdobyć zdjęcia z prac nad autem, tam dokładnie widać gdzie kończą się i zaczynają carbonowe elementy. Wydech jest customowy, w egzemplarzu ktory widziałem tłumiki były Borla, także niska bardzo półka, ja bym poszedł w jakieś recznie wykonane z Polski, nie trzeba akurat szukać tutaj nic z zagranicy, bo mamy naprawdę dobrych fachowców jeśli o to chodzi.
Odnośnie wnętrza, skontaktował bym się z czołowymi firmami w Polsce które zajmują się wnętrzami, powinny być w stanie coś takiego odtworzyć. Jeśli nie to porozmawiam ze znajomym czy dało by się od niego kupić trochę tego materiału. Co do lusterek. Sa robione na zamowienie dla nich, bedzie troche ciezko zeby Ci je sprzedali. Ale napewno mozna zrobic podobne kopie :)


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł: mf
PostNapisane: 17.03.2013, 9:51 
Członek Zarządu PCP
Avatar użytkownika

Dołączył: 8.03.2007
Posty: 2057
Nr klubowicza: 068
czytam




_________________

Marcin
----------------

http://aidi.pl


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 17.03.2013, 14:29 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył: 11.01.2011
Posty: 3043
Lokalizacja: Warszawa
Nr klubowicza: 258
Dzięki. Chętnie obejrze fotki.




_________________

Bartek

997.1 GT3
964 C2
958 3.0d
996 turbo X50 [był]
964 C4 [był]


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 33 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]




Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Ostatnie posty forum PCP








Przyklejone




English information
Ostatnie posty publicznego forum