Start Strona klubowa Kalendarz imprez Sklep Porsche Polska
Nazwa użytkownika Hasło Zapamiętaj mnie Zarejestruj

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]





Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 24 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona
Autor Wiadomość
Offline
PostNapisane: 20.11.2017, 22:39 

Dołączył: 20.11.2017
Posty: 10
Witam serdecznie.
Jestem w trakcie nabywania mojego pierwszego klasyka..
moja uwage skupiaja dwa wybrane modele.
911 turbo/cabrio z 83 roku lub 911 cabrio z 86 roku.
...wady ,zalety etc.. na co zwrocic uwage w tych dwoch modelach.
licze na wasza wiedze i konstruktywna dyskusje..


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 21.11.2017, 10:23 
Avatar użytkownika

Dołączył: 3.03.2009
Posty: 2257
Lokalizacja: Piotrków Tryb
Nr klubowicza: 288
930 w wersji cabrio nie produkowano w 83 r
A czy cabrio czy coupe to już Twoja decyzja -zależy jak auto będzie eksploatowane.
Z najważniejszych rzeczy to sprawdź bezwypadkowość,motor i skrzynię -naprawy są bardzo kosztowne .
Gdybyś szukał późniejszego modelu-964 to kolega z forum ma do sprzedania /możliwa nawet jakaś gwarancja /
Warto przejechać się G i 964 przed podjęciem decyzji zakupu




_________________

-http://classic911.pl


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 21.11.2017, 22:54 

Dołączył: 10.08.2016
Posty: 344
Nr klubowicza: 588
Cześć, wszystko zależy od twojego budżetu (turbo czyli 930 to dwukrotnie wyższa cena zakupu niż 911 86r w wersji cabrio) ale proponuję przejażdżkę G modelem i późniejszym 964, sam zobaczysz jaka jest różnica w prowadzeniu auta pomiędzy tymi modelami (wg mnie na korzyść tego drugiego) i wówczas dokonać wyboru. Szukaj egzemplarza bezwypadkowego i z pewną historia serwisową a w przyszłości nie będzie problemu z ewentualną odsprzedażą.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 22.11.2017, 1:15 
Avatar użytkownika

Dołączył: 7.10.2016
Posty: 776
Lokalizacja: Poznań
Nr klubowicza: 490
Jeżeli szukasz prawdziwego klasyka to zdecydowanie G-model - wtedy poczujesz co to prowadzenie auta. 964 to taka mieszanka między klasykiem a nowym - czyli jak dla mnie ani to ani tamto. No i 930 tak jak pisze roco double budget - ale jak bym miał to zdecydowanie wchodził bym w 930.




_________________

Mateusz

http://www.pba.pl
http://www.balticlodge.pl
http://www.lidiakalita.pl
http://www.rehasport.pl


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 23.11.2017, 22:16 
Avatar użytkownika

Dołączył: 21.03.2010
Posty: 3699
Lokalizacja: Poznań
Nr klubowicza: 263
mata70 napisał(a):
964 to taka mieszanka między klasykiem a nowym - czyli jak dla mnie ani to ani tamto.

No to teraz odpłynąłeś :D 964 to nadal , albo jeszcze klasyk, G to toporny traktor :P dobrze, że wstawili tam silnik, bo by inaczej trudno odróżnić od bryczki (podobna technologia, bez wspomagania wszystkiego )no chyba, że jest się masochistą ;)




_________________

Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 24.11.2017, 10:29 

Dołączył: 16.07.2015
Posty: 5
Daro. napisał(a):
mata70 napisał(a):
964 to taka mieszanka między klasykiem a nowym - czyli jak dla mnie ani to ani tamto.

No to teraz odpłynąłeś :D 964 to nadal , albo jeszcze klasyk, G to toporny traktor :P dobrze, że wstawili tam silnik, bo by inaczej trudno odróżnić od bryczki (podobna technologia, bez wspomagania wszystkiego )no chyba, że jest się masochistą ;)



Masz trochę racji pisząc o G, jednakże jeśli chcesz odlecieć w czasie i poczuć prawdziwego klasyka to polecam G, jeśli chcesz auto do jazdy codziennej to zdecydowanie 964.

Prawda jest taka, że G do jazdy codziennej jest trochę bardziej wymagające ;)

Uwielbiam jeden i drugi model, jeden i drugi sprawia mi niebywałą frajdę z jazdy i cieszy oko.
Odpowiedz sobie na pytanie czego oczekujesz od tych aut.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 24.11.2017, 20:05 
Avatar użytkownika

Dołączył: 7.10.2016
Posty: 776
Lokalizacja: Poznań
Nr klubowicza: 490
Darek jak G to toporny traktor :o to co o F-ce powiesz ? :lol:
G- to kwintesencja klasyka :) no i wspomaganie ma - hamulca , więcej nie potrzeba.




_________________

Mateusz

http://www.pba.pl
http://www.balticlodge.pl
http://www.lidiakalita.pl
http://www.rehasport.pl


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 9.12.2017, 12:03 

Dołączył: 20.11.2017
Posty: 10
Witam ponownie.
sorry za pozna odpowiedz ale bylem zaganiany w ostatnim czasie..
dziekuje wszystkim za opinie w tym watku.
okazalo sie jednak ,ze wlasciwie to juz dokonalem wyboru w ostatnich kilku dniach.
sprawa rozwija sie w ten sposob ,ze w poniedzialek wysylam rzeczoznawce zeby sprawdzil model ,ktory wlasnie wybralem.samochod jest zarezerwowany do tego momentu.negocjacje trwaja.
poprosze o dalsze opinie.


Nie masz wystarczających uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego postu.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 9.12.2017, 12:08 

Dołączył: 20.11.2017
Posty: 10
wiecej zdjec..


Nie masz wystarczających uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego postu.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 9.12.2017, 13:40 
Avatar użytkownika

Dołączył: 3.03.2009
Posty: 2257
Lokalizacja: Piotrków Tryb
Nr klubowicza: 288
Trudno na podstawie tych fotek ocenić autko
Wnętrze wygląda jak by mu 1 brakowało na początku
Zależy czego oczekujesz ,jeżeli będziesz chciał doprowadzić do igiełki to z tego co widać koszt będzie nie mały a nie wiadomo co w motorze,skrzyni ,podwoziu i pod lakierem.Jak była robiona blacha po "amerykańsku" to porażka
Zauważyłem ,że rynek klasyków kieruje się zasadą -JAK NAJTANIEJ
Widzę później te "okazje" np. u Kacpra i płakać się chce
Okazuje się ,że lepiej przepłacić i kupić autko sprawdzone w które nie potrzeba inwestować
No cóż ale Kacper i Radwański też muszą z czegoś żyć :D :D :wink:




_________________

-http://classic911.pl


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 9.12.2017, 14:57 

Dołączył: 20.11.2017
Posty: 10
wnetrze mnie kompletnie nie przeraza..wyglada dokladnie tak jak powinno wygladac podazajac za rocznikiem.poza tym moj bliski kolega jest fachowcem w tym temacie i pomoze mi je odnowic z uzyciem wlasciwych materialow jesli uznam ,ze jest taka potrzeba.
chec zakupu opieram glownie na historii i serwisie auta.
ostatni wlasciciel posiada go od 20 lat .wlasciwie jest jego trzecim wlascicielem.
auto ma oryginalny ,udokumentowany przebieg,ponoc bezwypadkowe..zdjecia podwozia wygladaja calkiem dobrze.lakier wymaga oczywiscie poprawek.z drugiej strony bardzo dobrze ,ze to oryginal i nie byl do tej pory polerowany 20 razy..
reszte zostawiam rzeczoznawcy..


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 9.12.2017, 21:32 
Avatar użytkownika

Dołączył: 3.03.2009
Posty: 2257
Lokalizacja: Piotrków Tryb
Nr klubowicza: 288
No to jak wszystko wiesz to o co pytasz ???????????
Masz przepiękne autko i ciesz się nim :D :D




_________________

-http://classic911.pl


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 10.12.2017, 0:58 
Członek Zarządu PCP
Avatar użytkownika

Dołączył: 10.09.2009
Posty: 4968
Lokalizacja: Warszawa/Poznań
Nr klubowicza: 281
Dla mnie super :-)
Bierz je i powoli doprowadzaj do pełnej sprawności i blasku !!!




_________________

jest: 356C '65, 912 '66, 914-6 '70, 996 Millennium '00, 126p S ’78, R129 500SL ’92

było: 914-4 ’73, 914-4 CanAm '74, 924 '79, 944 '84, 944S2 cabrio '90, 968 cabrio '92, 986S '00, 996.2 targa '03

Michał
IG: mr.mata912


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 10.12.2017, 1:46 
Członek Honorowy
Avatar użytkownika

Dołączył: 10.03.2007
Posty: 3887
Lokalizacja: Warszawa
Nr klubowicza: 029
chris napisał(a):
No to jak wszystko wiesz to o co pytasz ???????????
Masz przepiękne autko i ciesz się nim :D :D


+ 1, no i dopracowywuj po swojemu, ale przede wszystkim rejestruj na żółte blachy i nie zmieniaj na "europę" zachowując oryginał.




_________________

były: 911 - T'73, S'77, SC'81, turbo look'84,
targa'88,
Boxster - 98
------------------
996 - 01


Góra
 Zobacz profil YIM  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 10.12.2017, 11:59 

Dołączył: 20.11.2017
Posty: 10
Dokładnie zrobię tak jak mówisz. Zachowam oryginał. Właściciel dorzuca w cenie jeszcze kilka gratow, włącznie z oryginalną kierownica, która zamierzam wymienić. Samochód rejestruje w Norwegii, ponieważ tutaj mieszkam na stałe.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 14.12.2017, 13:24 

Dołączył: 20.11.2017
Posty: 10
Witam serdecznie.
wlasnie otrzymalem raport z USA o przeprowadzonym badaniu auta wczoraj wieczorem.
wrzucam go ponizej i poprosze was o komentarze apropo tego modelu.


Nie masz wystarczających uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego postu.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 14.12.2017, 20:36 
Avatar użytkownika

Dołączył: 3.03.2009
Posty: 2257
Lokalizacja: Piotrków Tryb
Nr klubowicza: 288
VIN turoblook ale autko to normalna carrera
Z mocą motoru też chyba coś nie tak bo 207KM to raczej nie było




_________________

-http://classic911.pl


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 14.12.2017, 21:19 
Avatar użytkownika

Dołączył: 7.10.2016
Posty: 776
Lokalizacja: Poznań
Nr klubowicza: 490
chris napisał(a):
VIN turoblook ale autko to normalna carrera
Z mocą motoru też chyba coś nie tak bo 207KM to raczej nie było

Ale na pocieszenie oryginalny lakier według inspektora :) a to szacun




_________________

Mateusz

http://www.pba.pl
http://www.balticlodge.pl
http://www.lidiakalita.pl
http://www.rehasport.pl


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 14.12.2017, 21:49 

Dołączył: 20.11.2017
Posty: 10
No to jak to w końcu jest? Ja czytałem, że był montowany silnik o mocy 207KM w Porsche 930 cabrio,ze to właściwie ten sam silnik z mocą 231KM z małymi zmianami.samochod nie ma rdzy, silnik puszcza dymka tylko przy rozruchu.moze ktoś wie jaka jest przyczyna? Nie ma żadnych wyciekow. Generalnie raport wygląda dobrze. Właśnie go kupiłem..


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 14.12.2017, 21:52 
Avatar użytkownika

Dołączył: 8.07.2007
Posty: 5060
Lokalizacja: Rawa Mazowiecka/Warszawa
Nr klubowicza: 193
winterfriend1976 napisał(a):
Właśnie go kupiłem..


I to zdanie jest najważniejsze ;)
Gratulacje! :D

Boksery tak mają czasem, że zadymią przy rozruchu. Olej może
nie spływać całkowicie z tulei. Jak przyjedzie to zobaczysz
czy na gorącym nic się nie dzieje.




_________________

924 '83 LM8U - Tor Poznań 2:04,992


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 24 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]




Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Ostatnie posty forum PCP








Przyklejone




English information
Ostatnie posty publicznego forum