Start Strona klubowa Kalendarz imprez Sklep Porsche Polska
Nazwa użytkownika Hasło Zapamiętaj mnie Zarejestruj

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]





Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 26 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona
Autor Wiadomość
Offline
PostNapisane: 22.09.2016, 17:42 

Dołączył: 22.09.2016
Posty: 14
Witam.
Od kilku miesiecy mam problem z nierowna praca silnika.
Na zimnym auto pracuje rowno na luzie a takze podczas jazdy, nierowna praca zaczyna sie gdy silnik sie rozgrzeje. Stajac na swiatlach obroty spadaja, zdarzylo sie ze auto mi zgaslo kilka razy. Dodam zr jest to automat.

Zamowilem nowe swiece i filtr paliwa. Czekam ba czesci i mysle ze w przyszlym tygodniu bedzie wymienione.


Prosze o pomoc.
Pozdrawiam


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 22.09.2016, 18:15 

Dołączył: 8.03.2007
Posty: 1196
witam.

4.7 ma 300 lub 310 ps. wersja juz na elektronicznym wtrysku?


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 22.09.2016, 18:18 

Dołączył: 22.09.2016
Posty: 14
Długi napisał(a):
witam.

4.7 ma 300 lub 310 ps. wersja juz na elektronicznym wtrysku?




Zgadza sie 310km. Przepraszam za blad.
Nie mam pojecia czy na elektrycznym wtrysku.
Jak to sprawdzic??


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 22.09.2016, 18:29 

Dołączył: 22.09.2016
Posty: 14
Wrocilem wlasnie ze sklepu.
Zatankowalem wczesniej 98 30 litrow.
Auto przy gwaltownym dodawaniu gazu dlawi sie na cieply i zimnym sikniku...
Moze byc ze paliwo "lewe"? Czy problem z cewka zaplonowa? A moze cos innego?
Co o tym myslicie??


Dodam ze auto kilka miesiecy temu nie mialo zadnych problemow z silnikiem.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 22.09.2016, 19:19 

Dołączył: 8.03.2007
Posty: 1196
Kumek napisał(a):
Długi napisał(a):
witam.

4.7 ma 300 lub 310 ps. wersja juz na elektronicznym wtrysku?




Zgadza sie 310km. Przepraszam za blad.
Nie mam pojecia czy na elektrycznym wtrysku.
Jak to sprawdzic??


aparat zapłonowy jest podwójny?
pytam bo auto niby 85r i powinien być elektroniczny i 310ps.
skrzynia biegów 4. ale ja już różne cuda widziałem.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 22.09.2016, 20:07 

Dołączył: 22.09.2016
Posty: 14
Tak wyglada silnik. Dowiem sie reszte to napisze.
Ze zdjecia bedziecie wiedzie jaki wtrysk i aparat zaplonowy?
Skrzynia automat 4 biegi


Nie masz wystarczających uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego postu.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 22.09.2016, 20:19 
Członek Zarządu PCP
Avatar użytkownika

Dołączył: 12.03.2008
Posty: 9164
Lokalizacja: Gdynia/Warszawa
Nr klubowicza: 189
Długi zapewne rozszyfruje co tam masz :)




_________________

Witek
będzie: chyba 718
było: 964 '91, 944 '85, 924 '85, 996 '02, 997S '09

http://www.komunikado.pl agencja public relations


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 22.09.2016, 20:56 
Avatar użytkownika

Dołączył: 8.07.2007
Posty: 5062
Lokalizacja: Rawa Mazowiecka/Warszawa
Nr klubowicza: 193
Elektronika oczywiście.
Trzeba by zobaczyć to wszystko co wpływa na pracę sterownika, czyli
czujniki (począwszy od temperatury, przepływu aż po położenie) oraz
na elementy wykonawcze czyli wtryski, cewki, regulatory. Chociażby
widoczny na pierwszym planie regulator ciśnienia paliwa. Trzeba
wszystko posprawdzać/podstawiać sprawdzone.

Jeżeli masz jeszcze duże zaciski Brembo, to w połączeniu z tym silnikiem
jest to bardzo ciekawa wersja 928 :D




_________________

924 '83 LM8U - Tor Poznań 2:04,992


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 22.09.2016, 21:43 
Avatar użytkownika

Dołączył: 22.02.2012
Posty: 1038
Lokalizacja: okolice Wwy
Nr klubowicza: 033
ach... jak ja kocham patrzec na ten silnik! gratulacje auta - zabierz je do porschepana - jak jeden serwis mi nitro montowal w moim 928 to sknocili tak dolot ze przez miesiac nei potrafili ogarnac - michal z porschepana w 15 min zdiagnozowal i neidlugo pozniej auto bylo juz sprawne - polecam do niego.




_________________

Jacek
(911 Carrera 4 Cabriolet, 968 Cabriolet)


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 23.09.2016, 20:14 

Dołączył: 22.09.2016
Posty: 14
W przyszlym tygodniu kolega sprawdzi cala elektronike i dam wam znac.
To wymiana swiec i filtra paliwa zbedna?


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 23.09.2016, 20:17 

Dołączył: 22.09.2016
Posty: 14
vip3r napisał(a):
ach... jak ja kocham patrzec na ten silnik! gratulacje auta - zabierz je do porschepana - jak jeden serwis mi nitro montowal w moim 928 to sknocili tak dolot ze przez miesiac nei potrafili ogarnac - michal z porschepana w 15 min zdiagnozowal i neidlugo pozniej auto bylo juz sprawne - polecam do niego.



Dzieki.
Niestety mieszkam w UK i wizyta w Porschepan nie mozliwa.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 23.09.2016, 20:24 

Dołączył: 20.02.2011
Posty: 122
www.porscheshop.co.uk
może masz blisko?
klikaj razy korzystałem z ich usług jako dostawcy części
ale również serwisują samochody.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 24.09.2016, 0:52 

Dołączył: 10.04.2008
Posty: 1897
Sprawdź stan kopułek, palców rozdzielacza oraz przewodów WN.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 24.09.2016, 18:44 

Dołączył: 22.09.2016
Posty: 14
Wszystko co napisaliscie postaram sie sprawdzic w przyszlym tygodniu.
Dam znac.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 24.09.2016, 20:17 

Dołączył: 17.08.2016
Posty: 50
ja stawiam na zajechaną pompę paliwa lub regulator ciśnienia. Jak dodasz gazu zaczyna szarpać, jak odejmujesz to jest moment że zaczyna przyspieszać i nie szarpie ? ( jeżeli tak jest to zdejmij wąż z przelewu i zobacz czy paliwo wraca do zbiornika )


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 7.10.2016, 20:10 

Dołączył: 22.09.2016
Posty: 14
Witam.
Co do mojego 928 kolega po sprawdzeniu stwierdzil ze di wymiany rozdzielacz ( taki jak na zdjeciu) dodam ze trzeba wymienic dwa.

Jutro zamawiam. Wymienie i dam znac.


Nie masz wystarczających uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego postu.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 7.10.2016, 22:18 

Dołączył: 10.04.2008
Posty: 1897
911Bart napisał(a):
Sprawdź stan kopułek, palców rozdzielacza oraz przewodów WN.

To są właśnie kopułki i palce rozdzielacza - standard w wiekowych V8. Przy okazji dobrze wymienić tez przewody WN (markowe - np. Bosch lub Beru) oraz świece.
Wtedy układ zapłonowy masz już z głowy. :)


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 8.10.2016, 9:26 

Dołączył: 22.09.2016
Posty: 14
Swiece wymienione wczoraj na beru.
Dzis podjade do kilku sklepow moze rozdzielacz bedzie na miejscu od reki.
Co do przewodow wysokiego napiecia wstrzymam sie, zobaczymy hak auto bedzie chodzic po wymianie rizdzielacza.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 8.10.2016, 11:31 
Avatar użytkownika

Dołączył: 8.07.2007
Posty: 5062
Lokalizacja: Rawa Mazowiecka/Warszawa
Nr klubowicza: 193
Gdybyś jednak nigdzie nie znalazł, to daj znać.
Spróbuję coś znaleźć. Kopułki nie powinny być
problemem, ale palce rozdzielacza są nieszczególnie
dostępne.




_________________

924 '83 LM8U - Tor Poznań 2:04,992


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 8.10.2016, 16:06 

Dołączył: 22.09.2016
Posty: 14
Kumek napisał(a):
Swiece wymienione wczoraj na beru.
Dzis podjade do kilku sklepow moze rozdzielacz bedzie na miejscu od reki.
Co do przewodow wysokiego napiecia wstrzymam sie, zobaczymy hak auto bedzie chodzic po wymianie rizdzielacza.



Czesci zamowione, niestety dopiero na wtorek


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 26 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]




Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Ostatnie posty forum PCP








Przyklejone




English information
Ostatnie posty publicznego forum