Start Strona klubowa Kalendarz imprez Sklep Porsche Polska
Nazwa użytkownika Hasło Zapamiętaj mnie Zarejestruj

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]





Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 12 ] 
Autor Wiadomość
Offline
PostNapisane: 29.07.2013, 19:01 

Dołączył: 29.07.2013
Posty: 6
Witam.
Czy moze ktos mi pomoc?Wymienilem serwo,pompke hamulcowa,tarcze mam nowe klocki,plyn hamulcowy wymienilem.A pedal ciagle twardy.
Sprawdzalem czy jest depresja w wezu,i cos tam jest ,ale nie jestem pewien czy podcisnienie jest prawidlowe.Sprawdzilem weze,i wydaje mi sie ze sa ok?Czy ktos wie jakie sa tolerancje w podcisnieniu serwa?
prosze o pomoc .
pozdrawiam bartek


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 29.07.2013, 19:27 
Avatar użytkownika

Dołączył: 30.03.2012
Posty: 2245
Lokalizacja: Warszawa-Sękocin
Nr klubowicza: 330
Cześć.
Ja Ci nie pomogę, ale spróbuj na www.924.pl tam jest chyba oddzielny wątek poświęcony 944 .




_________________

PORSCHOHOLIK 997 TURBO MACADAMIA
oponygumis@wp.pl
tel.+48-602-620-510
Tomek


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 29.07.2013, 19:32 

Dołączył: 29.07.2013
Posty: 6
Dzieki,zaraz to sprawdze.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 29.07.2013, 21:40 

Dołączył: 29.07.2013
Posty: 6
Sam nie wiem co mysleco tym,sprawdzilem al nc nieznalaem??
jutro wszystko odlacze i zaczne sprawdzac od poatku.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 29.07.2013, 22:21 
Avatar użytkownika

Dołączył: 8.07.2007
Posty: 5081
Lokalizacja: Rawa Mazowiecka/Warszawa
Nr klubowicza: 193
Generalnie podciśnienie w układzie hamulcowym to zwykle sprawa prosta.
Serwo nowe, nówka sztuka czy inne niż masz? Może problem jest gdzieś
przy podpinaniu podciśnienia do dolotu? Może zawór jest odwrotnie
podpięty? Nawet przez chwilę nie czuć wspomagania hamulców?
Nieszczelność w dolocie? Choć w turbo to by wyszło zaraz.
Może kompletnie wszystkie zaciski stoją? Choć to nie powinno mimo
wszystko robić takiego problemu, bo wspomaganie i tak powinno być.

Może coś fizycznie blokuje pedał hamulca?

Jak wyjmiesz klocki z jednego zacisku i będziesz delikatnie naciskał
na pedał hamulca (tak żeby tłoczek nie wyskoczył) to też jest pedał
bardzo twardy?

Trudna sprawa. Niby wygląda na brak podciśnienia u serwie, ale może
to coś innego.




_________________

924 '83 LM8U - Tor Poznań 2:04,992


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 30.07.2013, 19:07 

Dołączył: 29.07.2013
Posty: 6
Witam
Servo jest nowka.azwor sprawdzalem i jest tak jak w orginale.Wspomagania w ogole nie ma.Srawdzlem odpalalem smochod i zadne reakcji,nawe nie drgnie pedal..Zaraz zejde do garazu,i powalcze troszeczke napisze c odkryle ewentualnie.
Dziekuje za odpowiedz
pozdrawiam


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 31.07.2013, 0:37 
Avatar użytkownika

Dołączył: 8.07.2007
Posty: 5081
Lokalizacja: Rawa Mazowiecka/Warszawa
Nr klubowicza: 193
A układ hamulcowy jest cały czas bez ciśnienia czy jest nabite
ciśnienie i nie da się jechać? Jeżeli to drugie to już słyszałem
o takich przypadkach, tylko trzeba by poszukać co to się wtedy
działo.




_________________

924 '83 LM8U - Tor Poznań 2:04,992


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 31.07.2013, 8:41 

Dołączył: 1.03.2008
Posty: 1391
Sprawdź przewody czy dobrze podłączone, czy sie gdzies nie zgniataja, nie sa zalamane i trójnik czy sie nie wysunal - wszystko pod kolektorem ssącym.
Uruchom silnik niech chwile popracuje, wyłącz i rozepnij przewód podciśnienia idacy do serwa - powinno być to trudne a po rozpieciu będzie słychać bardzo mocne zassanie powietrza przez przewód.
Można też zmierzyć podciśnienie - powinno być ok -60 kpa, na zimnym silniku może być słabsze podciśnienie a na zagrzanym większe.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 31.07.2013, 11:59 

Dołączył: 11.05.2009
Posty: 672
Michał dobrze prawi,


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 3.08.2013, 10:46 

Dołączył: 29.07.2013
Posty: 6
Witam.
Wszystko sprawdzone.Zrobilem tak jak pisaliscie.
Nie udalo mi sie znalesc depresjonomierza ,ale ssanie jest dosc mocne i przykleja mi reke z latwoscia.Wymienilem tez te male kolanko ktore wchodzi do serva ,bo bylo troche pokruszone od srubokreta.
Sprawdzilem wszystko i nic ,zadnej zmiany.Ale mam pytanie ,jakis czas temu zmienilem WASTE GATES frmy tiall ,moze tmiec cos z tym wspolnego?


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 3.08.2013, 11:13 

Dołączył: 15.03.2007
Posty: 3084
sam westegate nie ma wpływu na układ hamulcowy , no chyba ze cos połaczyłes wedle własnej fantazji , z niego wychodzą 2 krocce jeden z boku i generalnie nim się operuje a można tez mieć dopychanie gora jezeli masz za słaba sprezyne , oryginalnengo tial nie da się zamontować bolt on czy doł masz ori i tylko gora z tial ?


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 3.08.2013, 11:20 

Dołączył: 29.07.2013
Posty: 6
Wita.
orginal,nic nie zmienalem i caly.Pytam ,bo pojecia nie mam co z tym hamulem sie dzieje??Wszystkiego sie juz lapie...Chyba wykrece to servo jeszcze raz zaczne i zaczne od poczatku??


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 12 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]




Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Ostatnie posty forum PCP








Przyklejone




English information
Ostatnie posty publicznego forum