Rocznik: wersja modelowa z 2000 roku (trójramienna kierownica zamiast czteroramiennej, silnik 2.7 zamiast 2.5, generalny lift), kupiony 17.12.1999
Silnik: 2.7 , 220 KM (162 kW), 6.6 sek do 100 km/h
Przebieg: 161 254 km
Model: 986 wersja europejska, kupiony w Niemczech w Stuttgarcie
Pełna książka serwisowa wraz z instrukcjami (komplet oryginałów od zakupu). Dwa kluczyki oryginalne.
Nr VIN WP0ZZZ98ZYS601335
Ostatni przegląd 06.05.2015. przy 160 250 km. Ostatnia wizyta u mechanika 16.02.2016 - weryfikacja stanu przed sprzedażą.
Bogate wyposażenie auta, w tym najważniejsza kontrola trakcji (bardzo często modele 986 jej nie mają), a do tego cieplutkie, podgrzewane siedzenia (dwustopniowe).
Kolor czarny metallic
Zderzak przedni z wersji Boxster S (kosztował 1690 zł) - poprzedni zderzak ze zwykłej wersji także oddaję razem z autem
Felgi oryginalne 17 calowe Porsche z nowymi ozdobnymi kapselkami + 4 dodatkowe oryginalne felgi (nadają się na zastępcze lub na opony zimowe)
Skórzana tapicerka koloru czarnego w bardzo dobrym stanie.
Wiatrołap oryginalny wraz zaślepkami zagłówków (nie wszystkie mają)
Skrzynia manualna, 5 biegowa
Prędkość maksymalna 253 km/h
Opony tylne z kwietnia 2015: Continental ContiSportContact 3 235/45R17 97 W RUN ON FLAT XL FR (wzmocnione, umożliwiają jazdę nawet po uszkodzeniu - errata - cholera wie jak to jest w rzeczywistości patrząc na to co się stało z oponą Prezydenta w pancernym BMW
także gwarancji nie daję ) - kosztowały mnie 1212 zł
Opony przednie z lipca 2015: Continental ContiSportContact 5 205/50R17 93 W XL, FR - kosztowały mnie 1144 zł
Wymienione: wahacze tylne, tarcze i klocki hamulcowe (06.2014), końcówka i drążki kierownicy, łożyska kół, nowy akumulator BOSCH S4 80AH 80 AH 740A (343 zł), nowy olej (09.2014), nowy płyn hamulcowy (06.05.2015), nowe łożysko sprężarki klimatyzacji, obie chłodnice klimatyzacji i wody wymienione na nowe w 09.2015.
Brak błędów na komputerze.
Mam także raport po numerze VIN z autoDNA - mogę przesłać na życzenie zainteresowanym.
Zaletą mojego jest pewna i europejską historia , czarny piękny lakier oraz fakt, że większość Boxsterów w PL to samochody z USA (wszystkie które mają z tyłu kwadratową tablicę rejestracyjną są z USA) i z kierownicami czteroramiennymi (co fatalnie wygląda, jak w tanim kompakcie).
Moje auto brało udział w Porsche Parade 2014, więc jest poniekąd celebrytą
Auto serwisowane u jednego z najlepszych mechaników Porsche w Polsce -
http://www.porschepana.pl .
Auto nie wymaga żadnych wydatków. Ewentualnie można by wymienić końcówkę rury wydechowej na nową, bo niestety już nie jest w pełni srebrna
Możliwa zamiana jedynie na Porsche Cayenne z dopłatą z mojej strony (do 30.000 PLN) - wyłącznie silniki 3.2 litra lub Turbo.
Ogłoszenie jest tutaj:
http://otomoto.pl/oferta/porsche-boxste ... ycvll.html
_________________
Pozdrawiam,
Tomas
Jest: Cayman R, Panamera GTS 970.2, 924 Turbo, MacanByło: 997 turbo, 997 C4, 986 Boxster
Sprzedam: 924 turboPraca:
http://www.norbsoft.pl - tworzymy aplikacje mobilne,
http://www.jasnopis.pl - upraszczanie tekstów