Start Strona klubowa Kalendarz imprez Sklep Porsche Polska
Nazwa użytkownika Hasło Zapamiętaj mnie Zarejestruj

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]





Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 31 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona
Autor Wiadomość
Offline
PostNapisane: 19.07.2016, 14:54 

Dołączył: 21.04.2016
Posty: 442
Nie jestem mechanikiem ale chciałbym sam "coś" zrobić przy swoim autku - tylko dla własnej satysfakcji.
Myślę, że czyszczenie chłodnic byłoby na początek dosyć proste. Czy macie z tym jakieś doświadczenia?
Znalazłem na youtube filmik jak zdjąć przedni zderzak - ale czy później przy tym czyszczeniu trzeba na coś specjalnie uważać? żeby nie zepsuć/zniszczyć?

Dodatkowo czy ktoś z was przerabiał już dokładanie siatki na te przednie wloty powietrza? czy to ma sens oraz czy wiecie czy są jakieś "gotowce" czy trzeba sobie samemu wycinać?


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 19.07.2016, 16:38 

Dołączył: 11.05.2014
Posty: 1930
Trzeba wycinac.. Tylko po co chcesz to robic?

Jak zdejmiesz zderzak to pewnie przydaloby sie tez sciagnac prowadnice powietrza. Z drugiej strony jesli nie masz problemu z chlodzeniem to ja bym nie ruszal, chyba za chcesz koniecznie to zrobic :)


Sent from my iPhone using Tapatalk


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 19.07.2016, 17:24 
Avatar użytkownika

Dołączył: 8.07.2007
Posty: 5060
Lokalizacja: Rawa Mazowiecka/Warszawa
Nr klubowicza: 193
Po zdjęciu zderzaka i prowadnic powietrza (jak wspomniał Tsubasa) warto
też odsunąć chłodnicę klimatyzacji i wyczyścić przestrzeń pomiędzy
chłodnicami. Przy czyszczeniu trzeba uważać na lamelki w chłodnicy aby
ich nie powyginać zmniejszając tym samym przepływ powietrza.
Najlepiej w tym celu użyć na przykład odkurzacza. Nie wolno dmuchać
w chłodnice sprężonym powietrzem.




_________________

924 '83 LM8U - Tor Poznań 2:04,992


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 19.07.2016, 17:58 

Dołączył: 21.04.2016
Posty: 442
tsubasa napisał(a):