Start Strona klubowa Kalendarz imprez Sklep Porsche Polska
Nazwa użytkownika Hasło Zapamiętaj mnie Zarejestruj

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]





Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 32 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona
Autor Wiadomość
Offline
PostNapisane: 29.05.2016, 21:08 

Dołączył: 29.05.2016
Posty: 77
Czy istnieje jakiś niezależny program dedykowany do Porsche, w którym znajdę między innymi momenty dokręcana śrub? Darmowy lub jakikolwiek gdzieś do ściągnięcia. Takie samo pytanie co do interfejsu diagnostycznego dedykowanego do Porsche. Pomijam całkowicie uniwersalne testery.

Kupiłem aktualnie pierwsze w życiu Porsche(Cayman S FL manual) i nie wiem tak na prawdę za dużo o marce. Serwisujecie sami swoje auta? Mam swój warsztat i zajmuję się od lat motoryzacją i zastanawiam się jakie później podejście mają klienci jak będę sprzedawał to auto na przykład bez dalszych wpisów w książce serwisowej ?! Aktualnie mam 95tkm i pełną książkę serwisową zagraniczną ze świeżym serwisem przy 94tkm.

Z tego co zauważyłem do Cayman S jest raczej prostym samochodem bez żadnej filozofii więc tym bardziej wolałbym sam auto dopieszczać.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 29.05.2016, 22:02 
Avatar użytkownika

Dołączył: 8.07.2007
Posty: 5061
Lokalizacja: Rawa Mazowiecka/Warszawa
Nr klubowicza: 193
Nie ma takiego programu z danymi serwisowymi. Tester dedykowany do Porsche
to Durametric, ale nie ma takiej samej jak Piwis funkcjonalności.




_________________

924 '83 LM8U - Tor Poznań 2:04,992


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 29.05.2016, 23:01 

Dołączył: 29.05.2016
Posty: 77
z tego co widzę to te kable diagnostyczne nie obsłużą modeli po 2007r czy się mylę ?


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 29.05.2016, 23:50 

Dołączył: 1.03.2008
Posty: 1391