Start Strona klubowa Kalendarz imprez Sklep Porsche Polska
Nazwa użytkownika Hasło Zapamiętaj mnie Zarejestruj

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]





Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 358 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 14, 15, 16, 17, 18
Autor Wiadomość
Offline
PostNapisane: 29.03.2024, 10:57 

Dołączył: 5.03.2018
Posty: 659
dawid012 napisał(a):
Definicja PurePerfection™!


Po włożeniu w auto już łącznie ponad 170kzł w remont, takie istotnie będzie :lol:

Finalnie cały projekt zamknie się w okolicach 410kzł.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 29.03.2024, 12:46 

Dołączył: 25.02.2018
Posty: 232
410 to całkiem rozsądnie za zrobione 964. Kupiec żaden raczej tego nie doceni ale robisz dla siebie . Co do szkody całkowitej to jeśli dobrze pamiętam to był nadpalony tył , 15 lat temu te samochody nie miały wielkiej wartości to szkoda całkowita szybko wychodziła . Nie ma co się tym przejmować


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 29.03.2024, 12:57 

Dołączył: 5.03.2018
Posty: 659
Też tak się pocieszam. To jest auto mojego teścia, ja je tylko dla niego ogarniam.

Zapewne zostanie w rodzinie na najbliższe kilka-kilkanaście lat, więc jakoś te inwestycje się zamortyzują.

Moja 964 C4 jest zielona - zdjęcia już gdzieś w tym wątku wrzucałem. To będzie mój kolejny projekt, bo chcę z niej zrobić 3.8 lub 4.0.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 29.03.2024, 17:09 

Dołączył: 5.03.2018
Posty: 659
Dostałem próbkę koloru Rosso Scuderia (kod koloru Porsche - W86):

Obrazek

Na żywo wygląda petarda. To najjaśniejszy czerwony w ofercie Ferrari. Bardziej oczojebny niż tradycyjna Rosso Corsa, czy Guards Red.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 4.04.2024, 20:05 

Dołączył: 5.03.2018
Posty: 659
I cyk - reszta elementów już zapodkładowana:

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Teraz czas na lakier.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 4.04.2024, 22:58 
Avatar użytkownika

Dołączył: 25.10.2023
Posty: 29
Nr klubowicza: 878
pod czerwień nie trzeba dać czarnego podkładu ?




_________________

911 992
SLK350 pakiet AMG
GR Yarek
LC150


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 5.04.2024, 9:25 

Dołączył: 17.03.2007
Posty: 2024
daro-f napisał(a):
pod czerwień nie trzeba dać czarnego podkładu ?


Właśnie biały trzeba dać, pamiętam jak mi tłumaczył to lakiernik jak odbierałem swoje auto. Z tego co pamiętam wynika to z tego że czerwony jest mocno prześwitujący.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 5.04.2024, 22:03 

Dołączył: 5.03.2018
Posty: 659
Nie ingeruję w technologię lakierowania, bo się na niej nie znam.

Od kilku miesięcy BLS robi wszystkie auta dla Porsche Połczyńska, więc zakładam, że się znają ;) Zresztą robią prosiaki już od 20+ lat.

Z tego co zdążyłem się doedukować w lakiernictwie jak researchowałem te kolory, to ten sam lakier + srebrny vs czarny podkład, dają zupełnie inne finalne efekty.

Na stronach hi-endowych firm, które produkują lakiery, masz często próbki na srebrnym i na czarnym podkładzie.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 6.04.2024, 14:46 

Dołączył: 15.03.2007
Posty: 3071
nie wiem czy ma to jakies znacznie dla was bo na lakierce nie znam się ale kupiłem nowy spoiler na klapę do turbo w aso był w fabrycznym jasnym podkładzie , kupiłem tylny zderzak w aso był w takim samym jasnym podkładzie , natomiast kupując do tego samego modelu przedni błotnik w aso odebrałem w czarnym podkładzie :roll:


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 6.04.2024, 15:57 

Dołączył: 19.03.2007
Posty: 1122
Lakiery dobiera się zwykle na szary podkład chyba że inaczej mówi receptura.
Każdy kolor ma swoją recepturę w której podane jest jakie tło powinno być pod kolor.
Zwykle czerwony jest kolorem 3 warstwowym :
Na szary podkład najpierw idzie białe tło (baza) potem czerwień (baza) i klar


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 10.04.2024, 23:39 

Dołączył: 5.03.2018
Posty: 659
Mały zestaw paliwowy - korek paliwa w wersji alu deluxe :lol: , kaseta i gumowy ochraniacz:

Obrazek

Przy okazji - ma ktoś jakiś namiar na osuszacz? Nowy w Porsche 1200zł, wiec jeżeli są jakieś klasowe zamienniki typu Mahle, to bym się skusił.

Błotniki zdjęte, to żal nie wymienić ... pewnie siedzi oryginalny, 33 letni.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 10.04.2024, 23:46 

Dołączył: 5.03.2018
Posty: 659
Ok, znalazłem - Mahle 107zł (1/12 ceny w Porsche):

https://allegro.pl/oferta/mahle-ad-142- ... 3146215678


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 23.04.2024, 14:43 

Dołączył: 5.03.2018
Posty: 659
Obrazek

Obrazek

Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 23.04.2024, 14:46 

Dołączył: 5.03.2018
Posty: 659
Wszystkie uszczelki zamówione - wszystkie gumy dookoła auta, szyby, drzwi, klamki, światła, szyberdach.

Całość 12kzł w Porsche :shock:

Ale i tak się dowiedziałem, że mam szczęście że to nie 964 Turbo. Np. uszczelka pomiędzy maską a przednim zderzakiem do zwykłego 964 kosztuje 1500zł, a analogiczna do 964 Turbo (tylko 4cm dłuższa) ... 4000zł :shock: :shock: :shock:

Podobno niektóre uszczelki zdrożały w Porsche 3x w ciągu ostatnich 2 lat ... znak że 964 z taniego grata stał się dla Porsche klasykiem :D


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 23.04.2024, 19:52 

Dołączył: 29.12.2013
Posty: 843
Lokalizacja: Łomianki
Nr klubowicza: 381
Adam, 950,41 PLN netto przed rabatem... powiedz żeby chłopaki doczytali bardziej.

Part number 9655051430301




_________________

*Porsche 911


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 23.04.2024, 21:52 

Dołączył: 19.04.2019
Posty: 174
Pocieszę cię że do starych aut wszystko dużo kosztuje 😉 naprawiam e21 i uszczelki na całe auto zamykają się w podobnej cenie. Różnica jest taka że porsche kosztuje 200 na starcie a e21 20 ot taka rożnica


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 24.04.2024, 9:19 

Dołączył: 5.03.2018
Posty: 659
ryszardoni napisał(a):
Pocieszę cię że do starych aut wszystko dużo kosztuje 😉 naprawiam e21 i uszczelki na całe auto zamykają się w podobnej cenie. Różnica jest taka że porsche kosztuje 200 na starcie a e21 20 ot taka rożnica


Tak czasami bywa, bo w sumie części to ... części.

Wczoraj z Jareckim rozmawialiśmy o kosztach naprawy tego F40, które się rozbiło 2 dni temu w DE i wyszło na to, że jego naprawa będzie tańsza, niż gdyby zrobić analogicznego dzwona w mojej Testarossie. Gdzie wartość F40 to ok 12-13mln zł, a mojej Testy z 800kzł.

Cała przednia maska ze zderzakiem z carbonu z kevlarem (jeden duży element) do F40 kosztuje 12.000 GBP, przednia rama tylko 2000 GBP, 4 wahacze po 1500 GBP. Przy aucie za 12mln zł to wręcz darmo.

Dla porównania zderzaki i maska do GT3RS to ... 300kzł :shock:


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 24.04.2024, 9:19 

Dołączył: 5.03.2018
Posty: 659
Jarecki napisał(a):
Adam, 950,41 PLN netto przed rabatem... powiedz żeby chłopaki doczytali bardziej.

Part number 9655051430301


Dzięki, może chcieli mnie pocieszyć albo Daniel coś źle spojrzał.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 358 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 14, 15, 16, 17, 18

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]




Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Ostatnie posty forum PCP








Przyklejone




English information
Ostatnie posty publicznego forum