Start Strona klubowa Kalendarz imprez Sklep Porsche Polska
Nazwa użytkownika Hasło Zapamiętaj mnie Zarejestruj

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]





Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 8 ] 
Autor Wiadomość
Offline
PostNapisane: 15.07.2020, 11:24 

Dołączył: 17.05.2016
Posty: 10
Hej,

Czy ktoś wie jakie są różnice w osprzęcie silnika między 992 Carrera i Carrera S?
Dane technicznie silnika oprócz mocy i momentu wyglądają tak samo ale nie możliwe, że Porsche ograniczyło się tylko do zmiany mapy :D


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 15.07.2020, 13:56 

Dołączył: 23.09.2018
Posty: 413
bierzesz dwa numery VIN i porównujesz w katalogu części zamiennych, otrzymasz odpowiedź


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 3.05.2024, 15:47 

Dołączył: 10.07.2018
Posty: 120
To taki sam silnik jak w podstawowej carrera,tylko softem wzmocniony.W S-ce lepiej nie podnosić mocy.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 4.05.2024, 18:04 

Dołączył: 28.12.2011
Posty: 756
Bylem przekonany ze w S sa inne turbiny…


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 4.05.2024, 22:55 

Dołączył: 25.01.2012
Posty: 67
Inne turbiny są dopiero w GTS :wink:


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 5.05.2024, 11:57 

Dołączył: 27.02.2011
Posty: 461
Keber napisał(a):
To taki sam silnik jak w podstawowej carrera,tylko softem wzmocniony.W S-ce lepiej nie podnosić mocy.


a dlaczego nie mozna podnosic mocy w esce? znając porsche to te silniki przyjmą spokojnie 600+ bez zmiany dołu, chyba że czegoś nie wiem.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 6.05.2024, 10:26 
Avatar użytkownika

Dołączył: 6.12.2020
Posty: 53
Nr klubowicza: 705
Zwykła carrera nie ma dyfra ze szperą




_________________

992 Turbo S Coupe - Daily
991.2 GT3 - Weekend
991.1 Turbo S Coupe - sprzedane


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 18.05.2024, 13:39 

Dołączył: 26.01.2024
Posty: 42
Jako że mialem Carrera Cabrio i Carrera 4S to w różnice są przede wszystkim w hamulcach i dyferencjale. Program było na duży + w wersji nonS. Co do samego prowadzenia nie było na drodze wielkiej różnicy (oprócz wagi i napędu). Uważam, że model nonS jest mocno niedoceniony, a to nadal fajny, sportowy samochód o bardzo dobrych (szczególnie po chipie osiągach), który spełnia wszelkie wymagania do użytku codziennego.

Nie jeździłem na torze, wiec to tylko odczucia drogowe, ale hamulce były wystarczające i nigdy nie spuchły. Wolałbym dyferencjał z ograniczonym poślizgiem niż lepsze hamulce w tym modelu, ale to tez indywidualna kwestia zależna od stylu jazdy.

Jeśli różnica w cenie jest znacząca, a wyposażenie podobne, to nie wahałbym się i kupiłbym normalna wersję. Na pewno nie będziesz zawiedziony ani osiągami ani prowadzeniem. Ale jeśli chcesz "gonić króliczka" to zawsze będziesz miał niedosyt nawet jeśli kupisz "S"kę.

PS. Teraz zauważyłem że to jakiś duży, 4 letni odkop :D


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 8 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]




Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Ostatnie posty forum PCP








Przyklejone




English information
Ostatnie posty publicznego forum