|
Strona 1 z 1
|
[ Posty: 20 ] |
|
Autor |
Wiadomość |
michaldo
|
Napisane: 23.10.2024, 15:33 |
|
Dołączył: 31.05.2021 Posty: 12
|
Jak Wasze wrażenia po premierze 992.2 GT3? Na szczęście udało się utrzymać silnik wolnossący, nie ma guzika START/STOP, ale wyświetlacz już w pełni cyfrowy. Rewolucją jest 2+2 w Touring Ciekawa prezentacja od Chris Harris: https://youtu.be/PrWV6Kn55Bg?si=zc_AUAlC0WJNMVNW
|
|
Góra |
|
Doggy Dogg
|
Napisane: 23.10.2024, 22:59 |
|
Dołączył: 1.01.2014 Posty: 99
|
No dla mnie taki GT3 Touring w tym premierowym lakierze oak green neo, tapicerka Cognac i wnętrze 2+2 to byłoby daily idealne. Razem z SRSem garaż marzeń. Może kiedyś… Zobaczymy jak skalkulują ostatecznie cenę w PL ale obawiam się że tanio to już było i za taki konfig krzykną ~1,3M. Od strony technicznej rozczarowanie; przy tym silniku i normach emisji doszliśmy już do ściany a progres w osiągach może dokonać tylko przez uturbienie lub hybrydyzację co zabije całą magię GT3.
|
|
Góra |
|
KJK
|
Napisane: 25.10.2024, 22:18 |
|
Dołączył: 9.08.2021 Posty: 83
|
Ale porsche zalicza regres....500 koni i 4litry pojemnisci to 997 mialo w 2009 roku...komedia.
|
|
Góra |
|
BondE87
|
Napisane: 27.10.2024, 12:27 |
|
Dołączył: 3.12.2013 Posty: 277
|
Cześć a po co więcej mocy? Mam w Portofino M ponad 600KM i przez 3/4 czasu jazdy tylko muskam gaz, bo nie da się tej mocy wykorzystać w bezpieczny i zgodny z przepisami sposób Z tego powodu na co dzień zamówiłem Carrerę 992.2
|
|
Góra |
|
fx45
|
Napisane: 27.10.2024, 17:35 |
|
Dołączył: 5.12.2019 Posty: 384
|
Tam 500 KM , proszę spróbować ogarnąć 300 KM RWD z TC off , o mokrym nawet nie wspomnę . Takie czas się się porobiły , że ludzie chcą więcej więcej tylko kiedy magiczny guzik pozostaje w pozycji ON. Moc tak jak najbardziej ale da się to tylko na torze wykorzystać.
|
|
Góra |
|
KJK
|
Napisane: 28.10.2024, 21:20 |
|
Dołączył: 9.08.2021 Posty: 83
|
BondE87 napisał(a): Cześć a po co więcej mocy? Mam w Portofino M ponad 600KM i przez 3/4 czasu jazdy tylko muskam gaz, bo nie da się tej mocy wykorzystać w bezpieczny i zgodny z przepisami sposób Z tego powodu na co dzień zamówiłem Carrerę 992.2 Diesla sobie powiniennes byl kupic a nie portofino. To po co gt2rs ma 700 koni??
|
|
Góra |
|
KJK
|
Napisane: 28.10.2024, 21:23 |
|
Dołączył: 9.08.2021 Posty: 83
|
fx45 napisał(a): Tam 500 KM , proszę spróbować ogarnąć 300 KM RWD z TC off , o mokrym nawet nie wspomnę . Takie czas się się porobiły , że ludzie chcą więcej więcej tylko kiedy magiczny guzik pozostaje w pozycji ON. Moc tak jak najbardziej ale da się to tylko na torze wykorzystać. To popatrz sobie jak jeździłem 850 konnym gt2 20 lat temu.. https://youtu.be/OTLPaO7pjGY?feature=shared
|
|
Góra |
|
fx45
|
Napisane: 28.10.2024, 22:46 |
|
Dołączył: 5.12.2019 Posty: 384
|
KJK napisał(a): fx45 napisał(a): Tam 500 KM , proszę spróbować ogarnąć 300 KM RWD z TC off , o mokrym nawet nie wspomnę . Takie czas się się porobiły , że ludzie chcą więcej więcej tylko kiedy magiczny guzik pozostaje w pozycji ON. Moc tak jak najbardziej ale da się to tylko na torze wykorzystać. To popatrz sobie jak jeździłem 850 konnym gt2 20 lat temu.. https://youtu.be/OTLPaO7pjGY?feature=sharedŻe kawałek bokiem na otwartym gazie poleciałeś ? Fiu fiu ...
|
|
Góra |
|
KJK
|
Napisane: 29.10.2024, 14:01 |
|
Dołączył: 9.08.2021 Posty: 83
|
fx45 napisał(a): KJK napisał(a): fx45 napisał(a): Tam 500 KM , proszę spróbować ogarnąć 300 KM RWD z TC off , o mokrym nawet nie wspomnę . Takie czas się się porobiły , że ludzie chcą więcej więcej tylko kiedy magiczny guzik pozostaje w pozycji ON. Moc tak jak najbardziej ale da się to tylko na torze wykorzystać. To popatrz sobie jak jeździłem 850 konnym gt2 20 lat temu.. https://youtu.be/OTLPaO7pjGY?feature=sharedŻe kawałek bokiem na otwartym gazie poleciałeś ? Fiu fiu ... Pisales ze 300 koni to duzo w tylnym napedzie Ja tym gt2 jeździłem do niemiec w grudniu na letnich oponach. A w nowym gt2rs nie uzywam kontroli trakcji. Ale nie o tym mialo byc...
Nie masz wystarczających uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego postu.
|
|
Góra |
|
BondE87
|
Napisane: 29.10.2024, 14:54 |
|
Dołączył: 3.12.2013 Posty: 277
|
Jakiś postęp nastąpił - w nowym GT2 prędkościomierz jest dobrze wyskalowany i nie trzeba w 9ff naklejać foliowych cyferek
|
|
Góra |
|
jmato
|
Napisane: 30.10.2024, 17:25 |
|
Dołączył: 17.02.2022 Posty: 23
|
KJK napisał(a): fx45 napisał(a): Tam 500 KM , proszę spróbować ogarnąć 300 KM RWD z TC off , o mokrym nawet nie wspomnę . Takie czas się się porobiły , że ludzie chcą więcej więcej tylko kiedy magiczny guzik pozostaje w pozycji ON. Moc tak jak najbardziej ale da się to tylko na torze wykorzystać. To popatrz sobie jak jeździłem 850 konnym gt2 20 lat temu.. https://youtu.be/OTLPaO7pjGY?feature=sharedCześć Karol, kopę lat. A masz filmik z upalania pod Barbie Barem?
|
|
Góra |
|
KJK
|
Napisane: 30.10.2024, 21:09 |
|
Dołączył: 9.08.2021 Posty: 83
|
jmato napisał(a): KJK napisał(a): fx45 napisał(a): Tam 500 KM , proszę spróbować ogarnąć 300 KM RWD z TC off , o mokrym nawet nie wspomnę . Takie czas się się porobiły , że ludzie chcą więcej więcej tylko kiedy magiczny guzik pozostaje w pozycji ON. Moc tak jak najbardziej ale da się to tylko na torze wykorzystać. To popatrz sobie jak jeździłem 850 konnym gt2 20 lat temu.. https://youtu.be/OTLPaO7pjGY?feature=sharedCześć Karol, kopę lat. A masz filmik z upalania pod Barbie Barem? Nie mam
|
|
Góra |
|
Mata
|
Napisane: 30.10.2024, 21:33 |
|
Członek Zarządu PCP |
|
Dołączył: 10.09.2009 Posty: 5034 Lokalizacja: Warszawa/Poznań
Nr klubowicza: 281
|
KJK napisał(a): Pisales ze 300 koni to duzo w tylnym napedzie Ja tym gt2 jeździłem do niemiec w grudniu na letnich oponach. A w nowym gt2rs nie uzywam kontroli trakcji. Ale nie o tym mialo byc... @KJK
Zwracam się do Ciebie z prośbą o nie publikowanie na Forum Klubowym swoich "wyczynów" w formie zdjęć z licznikiem z prędkościami daleko wykraczającymi ponad bezpieczne, filmikami z upalania etc. Jako Porsche Club Poland nie popieramy tego typu zachowań, które oceniamy jako wysoko nieodpowiedzialne, niebezpieczne dla innych uczestników ruchu drogowego. Nie negujemy Twoich umiejętności jako kierowcy ale nie godzimy się na to by takimi "wyczynami" się tutaj chwalić, próbować zbierać splendor etc. Niezastosowanie się do mojej prośby (umieszczonej tutaj w imieniu Zarządu Klubu oraz Administarota tego forum) może skutkować usunięciem Ciebie z Forum.
Licząc na zrozumienie Pozdrawiam serdecznie Mata
_________________
jest: 356C '65, 912 '66, 914-6 '70, 996 Millennium '00, 126p S ’78, R129 500SL ’92
było: 914-4 ’73, 914-4 CanAm '74, 924 '79, 944 '84, 944S2 cabrio '90, 968 cabrio '92, 986S '00, 996.2 targa '03
Michał IG: mr.mata912
|
|
Góra |
|
anton290
|
Napisane: wczoraj, 0:56 |
|
Dołączył: 26.06.2023 Posty: 12
Nr klubowicza: 856
|
Odnosząc się do powyższych opinii, to w GT3, nie chodzi o bicie rekordów mocy. To nie jest auto do wyścigów na 1/4 mili. To jest precyzyjne narzędzie do jeżdżenia po torze. Tutaj chodzi o zachowanie równowagi między mocą, zawieszeniem, aerodynamiką. To auto ma genialny silnik wolnossący, który kręci się do 9000 obr., ma znakomite zawieszenie i wszystkie te dyfuzory, skrzydła etc, które dociskają je do asfaltu. Ta moc jest wystarczająca i idealnie współpracuje z samochodem na torze. Wielokrotnie miałem okazje jeżdzić po torach GT3 i GT3RS, więc wiem o czym mówię. W nowym modelu poprawiono skrzynię biegów, ma krótsze przełożenia i to pomoże jeszcze bardziej w jeżdzie torowej. To auto nigdy nie będzie biło rekordów mocy, do tego jest turbo s, czy gt2rs. Cieszę się, że nic nie popsuli w tym nowym modelu, że ma taki sam wspaniały silnik i bedzie na pewno doskonałe na torze.
|
|
Góra |
|
KJK
|
Napisane: wczoraj, 18:06 |
|
Dołączył: 9.08.2021 Posty: 83
|
Mata napisał(a): KJK napisał(a): Pisales ze 300 koni to duzo w tylnym napedzie Ja tym gt2 jeździłem do niemiec w grudniu na letnich oponach. A w nowym gt2rs nie uzywam kontroli trakcji. Ale nie o tym mialo byc... @KJK
Zwracam się do Ciebie z prośbą o nie publikowanie na Forum Klubowym swoich "wyczynów" w formie zdjęć z licznikiem z prędkościami daleko wykraczającymi ponad bezpieczne, filmikami z upalania etc. Jako Porsche Club Poland nie popieramy tego typu zachowań, które oceniamy jako wysoko nieodpowiedzialne, niebezpieczne dla innych uczestników ruchu drogowego. Nie negujemy Twoich umiejętności jako kierowcy ale nie godzimy się na to by takimi "wyczynami" się tutaj chwalić, próbować zbierać splendor etc. Niezastosowanie się do mojej prośby (umieszczonej tutaj w imieniu Zarządu Klubu oraz Administarota tego forum) może skutkować usunięciem Ciebie z Forum.
Licząc na zrozumienie Pozdrawiam serdecznie MataJasne, ale predkosci rozwijam w miejscach do tego przeznaczonych takich jak niemieckie autostrady. Moze jako zarząd clubu porsche powinniscie wystąpić do producenta aby ograniczyl predkosc maksymalna tych aut skoro oceniacie to jako wysoko nieodpowiedzialne, niebezpieczne dla innych uczestników ruchu drogowego? Ja w przeciwieństwie do wielu z Was uzywam tych aut zgodnie z ich przeznaczeniem, od zawsze czyli od 2002 roku gdy kupiłem pierwsze porsche 996 gt2. I ja sie nie chwale, bo chwalić to moglbym sie z wielu innych powodow ale Wam tego oszczedze Prezentuje Wam jedynie mozliwosci tych aut bo takowe możecie jedynie ogladac w prospektach. Zycze mielego wieczoru
|
|
Góra |
|
KJK
|
Napisane: wczoraj, 18:38 |
|
Dołączył: 9.08.2021 Posty: 83
|
anton290 napisał(a): Odnosząc się do powyższych opinii, to w GT3, nie chodzi o bicie rekordów mocy. To nie jest auto do wyścigów na 1/4 mili. To jest precyzyjne narzędzie do jeżdżenia po torze. Tutaj chodzi o zachowanie równowagi między mocą, zawieszeniem, aerodynamiką. To auto ma genialny silnik wolnossący, który kręci się do 9000 obr., ma znakomite zawieszenie i wszystkie te dyfuzory, skrzydła etc, które dociskają je do asfaltu. Ta moc jest wystarczająca i idealnie współpracuje z samochodem na torze. Wielokrotnie miałem okazje jeżdzić po torach GT3 i GT3RS, więc wiem o czym mówię. W nowym modelu poprawiono skrzynię biegów, ma krótsze przełożenia i to pomoże jeszcze bardziej w jeżdzie torowej. To auto nigdy nie będzie biło rekordów mocy, do tego jest turbo s, czy gt2rs. Cieszę się, że nic nie popsuli w tym nowym modelu, że ma taki sam wspaniały silnik i bedzie na pewno doskonałe na torze. Ja wiem do czego sluzy takie auto, mam 3szt RS'ow i uwierz mi ze moc jest bardzo potrzebna na torze. Tak jak napisalem te 500 koni z 4 litrow dzis to regres skoro tyle samo bylo w 2009 roku. Amen
|
|
Góra |
|
JayKay
|
Napisane: wczoraj, 19:20 |
|
Dołączył: 31.05.2019 Posty: 448
Nr klubowicza: 797
|
KJK napisał(a): anton290 napisał(a): Odnosząc się do powyższych opinii, to w GT3, nie chodzi o bicie rekordów mocy. To nie jest auto do wyścigów na 1/4 mili. To jest precyzyjne narzędzie do jeżdżenia po torze. Tutaj chodzi o zachowanie równowagi między mocą, zawieszeniem, aerodynamiką. To auto ma genialny silnik wolnossący, który kręci się do 9000 obr., ma znakomite zawieszenie i wszystkie te dyfuzory, skrzydła etc, które dociskają je do asfaltu. Ta moc jest wystarczająca i idealnie współpracuje z samochodem na torze. Wielokrotnie miałem okazje jeżdzić po torach GT3 i GT3RS, więc wiem o czym mówię. W nowym modelu poprawiono skrzynię biegów, ma krótsze przełożenia i to pomoże jeszcze bardziej w jeżdzie torowej. To auto nigdy nie będzie biło rekordów mocy, do tego jest turbo s, czy gt2rs. Cieszę się, że nic nie popsuli w tym nowym modelu, że ma taki sam wspaniały silnik i bedzie na pewno doskonałe na torze. Ja wiem do czego sluzy takie auto, mam 3szt RS'ow i uwierz mi ze moc jest bardzo potrzebna na torze. Tak jak napisalem te 500 koni z 4 litrow dzis to regres skoro tyle samo bylo w 2009 roku. Amen W 2011 roku nie 2009, w najbardziej limitowanym modelu na zakończenie Mezgera, spełniającym mniej restrykcyjne normy emisji oraz te chore pomiary spalania i procentowo sporo więcej ważącym od obecnego. Nie wiem czy to taki znowu regres czy bardzo dużo więzów narzuconych odgórnie na silnik n/a
|
|
Góra |
|
KJK
|
Napisane: wczoraj, 19:57 |
|
Dołączył: 9.08.2021 Posty: 83
|
JayKay napisał(a): KJK napisał(a): anton290 napisał(a): Odnosząc się do powyższych opinii, to w GT3, nie chodzi o bicie rekordów mocy. To nie jest auto do wyścigów na 1/4 mili. To jest precyzyjne narzędzie do jeżdżenia po torze. Tutaj chodzi o zachowanie równowagi między mocą, zawieszeniem, aerodynamiką. To auto ma genialny silnik wolnossący, który kręci się do 9000 obr., ma znakomite zawieszenie i wszystkie te dyfuzory, skrzydła etc, które dociskają je do asfaltu. Ta moc jest wystarczająca i idealnie współpracuje z samochodem na torze. Wielokrotnie miałem okazje jeżdzić po torach GT3 i GT3RS, więc wiem o czym mówię. W nowym modelu poprawiono skrzynię biegów, ma krótsze przełożenia i to pomoże jeszcze bardziej w jeżdzie torowej. To auto nigdy nie będzie biło rekordów mocy, do tego jest turbo s, czy gt2rs. Cieszę się, że nic nie popsuli w tym nowym modelu, że ma taki sam wspaniały silnik i bedzie na pewno doskonałe na torze. Ja wiem do czego sluzy takie auto, mam 3szt RS'ow i uwierz mi ze moc jest bardzo potrzebna na torze. Tak jak napisalem te 500 koni z 4 litrow dzis to regres skoro tyle samo bylo w 2009 roku. Amen W 2011 roku nie 2009, w najbardziej limitowanym modelu na zakończenie Mezgera, spełniającym mniej restrykcyjne normy emisji oraz te chore pomiary spalania i procentowo sporo więcej ważącym od obecnego. Nie wiem czy to taki znowu regres czy bardzo dużo więzów narzuconych odgórnie na silnik n/a Fakt w 2011. Wiec minelo 13 lat a to jest cala wieczności jesli chodzi o postep technologiczny. A tak to wlasciciele 992 GT3RS narzekaja że auto staje na prostych...
|
|
Góra |
|
anton290
|
Napisane: dzisiaj, 1:21 |
|
Dołączył: 26.06.2023 Posty: 12
Nr klubowicza: 856
|
KJK napisał(a): anton290 napisał(a): Odnosząc się do powyższych opinii, to w GT3, nie chodzi o bicie rekordów mocy. To nie jest auto do wyścigów na 1/4 mili. To jest precyzyjne narzędzie do jeżdżenia po torze. Tutaj chodzi o zachowanie równowagi między mocą, zawieszeniem, aerodynamiką. To auto ma genialny silnik wolnossący, który kręci się do 9000 obr., ma znakomite zawieszenie i wszystkie te dyfuzory, skrzydła etc, które dociskają je do asfaltu. Ta moc jest wystarczająca i idealnie współpracuje z samochodem na torze. Wielokrotnie miałem okazje jeżdzić po torach GT3 i GT3RS, więc wiem o czym mówię. W nowym modelu poprawiono skrzynię biegów, ma krótsze przełożenia i to pomoże jeszcze bardziej w jeżdzie torowej. To auto nigdy nie będzie biło rekordów mocy, do tego jest turbo s, czy gt2rs. Cieszę się, że nic nie popsuli w tym nowym modelu, że ma taki sam wspaniały silnik i bedzie na pewno doskonałe na torze. Ja wiem do czego sluzy takie auto, mam 3szt RS'ow i uwierz mi ze moc jest bardzo potrzebna na torze. Tak jak napisalem te 500 koni z 4 litrow dzis to regres skoro tyle samo bylo w 2009 roku. Amen Chyba jednak nie wiesz, wydaje ci się, że służy do przyciskania gazu na prostej i pokazywania licznika. A chwalić to się lubisz ...
|
|
Góra |
|
|
Strona 1 z 1
|
[ Posty: 20 ] |
|
|
Nie możesz rozpoczynać nowych wątków Nie możesz odpowiadać w wątkach Nie możesz edytować swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz dodawać załączników
|
|
Ostatnie posty forum PCP
Przyklejone
English information
Ostatnie posty publicznego forum
|