Start Strona klubowa Kalendarz imprez Sklep Porsche Polska
Username Password Log me on automatically each visit Register

All times are UTC + 1 hour [ DST ]





Post new topic Reply to topic  [ 4 posts ] 
Author Message
Offline
PostPosted: 26.10.2020, 17:59 

Joined: 1.04.2019
Posts: 3
Dzień dobry!

Zwracam się do Was, szanowni Forumowicze, z prośbą o doradztwo.
Chodzi mi po głowie taki konkretnie egzemplarz Cayenne Turbo: https://www.otomoto.pl/oferta/porsche-c ... CYOhb.html

Chcę zacząć swoją przygodę z wieprzowinką, a takiego Cayenna widziałbym na dożywociu w kolekcji / do delikatnej zabawy w terenie.
Słyszałem o problemach z tymi silnikami i magistralami wodnymi - ten egzemplarz wydaje się mieć te problemy rozwiązane. Zależy mi na dobrym egzemplarzu, wolę żeby stał u mnie, niż u mechanika :D
Podobno wersje poliftowe są "lepsze", ale mi podoba się właśnie 955, serce nie wybiera...

Jestem z Lublina, rozważałem wysłanie kogoś z Autotesto na inspekcję, ale może lepiej będzie pojechać nim do mechanika. Myślę tutaj konkretnie o Xauto Jacek Stachyra (może znacie?).

Jestem ciekawy jakie macie opinie i przemyślenia.

Zapraszam do dyskusji :D

A może jest tutaj ktoś z Lubelskiego i miałby czas i ochotę wdrożyć nowicjusza w tajniki hodowli trzody chlewnej? :lol:

Pozdrowienia!

P.S. Wybaczcie, jeżeli post umieściłem w złej kategorii...ale chyba dobrze wybrałem.


Top
 Profile  
Reply with quote  
Offline
PostPosted: 26.10.2020, 19:41 
User avatar

Joined: 8.07.2007
Posts: 4385
Location: Rawa Mazowiecka/Warszawa
Club number: 193
Ja bym sprawdzał w tej kolejności:
1. wypadkowość (potencjalna)
2. stan gładzi cylindrów (w Turbo dość często są ok, ale
to nie jest reguła)
3. stan ogólny auta (czyli co z rzeczy eksploatacyjnych
trzeba zrobić. Takich jak zawieszenie, hamulce, serwisy
olejowe - silnik, napędy, skrzynia).
4. stan szczególny (czyli co z wyposażenia działa i jak
działa - na przykład przecieki z podszybia do środka auta).

Jeżeli nie będą Cię odstraszać ewentualnie znalezione po kolei
problemy - kupować i cieszyć się jazdą :D Powodzenia :)




_________________

924 '83 LM8U - Tor Poznań 2:04,992

QBAK - nowe części (i akcesoria) do Porsche


Top
 Profile  
Reply with quote  
Offline
PostPosted: 26.10.2020, 19:48 

Joined: 1.04.2019
Posts: 3
Hej Qbak! Dzięki za odpowiedź!
1. Prawdopodobnie bezwypadkowy, ale jeszcze będę sprawdzał.
2. Silnik zatulejowany, tuleje żeliwne, prawie 2,5 roku temu, 7000 km temu. To chyba dobrze?!
3. Zawieszenie nie robione, ale działa. Serwisy olejowe zrobię dla świętego spokoju.
4. Sprawdzę dokładnie u mechanika/inspektora?!

Byle nie jazdą do mechanika :D


Top
 Profile  
Reply with quote  
Offline
PostPosted: 26.10.2020, 21:13 
User avatar

Joined: 8.07.2007
Posts: 4385
Location: Rawa Mazowiecka/Warszawa
Club number: 193
Jeżeli 2,5 roku od remontu - to dobrze, jak coś miało wyjść po remoncie,
to już teoretycznie powinno się pojawić. Trochę mały przebieg od tego
czasu.

Te szczegóły z wyposażenia możesz samemu sprawdzić. Typowe usterki
najlepiej zauważy serwis który takie auta często ogląda.




_________________

924 '83 LM8U - Tor Poznań 2:04,992

QBAK - nowe części (i akcesoria) do Porsche


Top
 Profile  
Reply with quote  
Display posts from previous:  Sort by  
Post new topic Reply to topic  [ 4 posts ] 

All times are UTC + 1 hour [ DST ]




You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot post attachments in this forum

Jump to:  
Ostatnie posty forum PCP








Przyklejone




English information
Ostatnie posty publicznego forum