Start Strona klubowa Kalendarz imprez Sklep Porsche Polska
Nazwa użytkownika Hasło Zapamiętaj mnie Zarejestruj

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]





Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 4 ] 
Autor Wiadomość
Offline
PostNapisane: 26.10.2020, 17:59 

Dołączył: 1.04.2019
Posty: 3
Dzień dobry!

Zwracam się do Was, szanowni Forumowicze, z prośbą o doradztwo.
Chodzi mi po głowie taki konkretnie egzemplarz Cayenne Turbo: https://www.otomoto.pl/oferta/porsche-c ... CYOhb.html

Chcę zacząć swoją przygodę z wieprzowinką, a takiego Cayenna widziałbym na dożywociu w kolekcji / do delikatnej zabawy w terenie.
Słyszałem o problemach z tymi silnikami i magistralami wodnymi - ten egzemplarz wydaje się mieć te problemy rozwiązane. Zależy mi na dobrym egzemplarzu, wolę żeby stał u mnie, niż u mechanika :D
Podobno wersje poliftowe są "lepsze", ale mi podoba się właśnie 955, serce nie wybiera...

Jestem z Lublina, rozważałem wysłanie kogoś z Autotesto na inspekcję, ale może lepiej będzie pojechać nim do mechanika. Myślę tutaj konkretnie o Xauto Jacek Stachyra (może znacie?).

Jestem ciekawy jakie macie opinie i przemyślenia.

Zapraszam do dyskusji :D

A może jest tutaj ktoś z Lubelskiego i miałby czas i ochotę wdrożyć nowicjusza w tajniki hodowli trzody chlewnej? :lol:

Pozdrowienia!

P.S. Wybaczcie, jeżeli post umieściłem w złej kategorii...ale chyba dobrze wybrałem.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 26.10.2020, 19:41 
Avatar użytkownika

Dołączył: 8.07.2007
Posty: 5185
Lokalizacja: Rawa Mazowiecka/Warszawa
Nr klubowicza: 193
Ja bym sprawdzał w tej kolejności:
1. wypadkowość (potencjalna)
2. stan gładzi cylindrów (w Turbo dość często są ok, ale
to nie jest reguła)
3. stan ogólny auta (czyli co z rzeczy eksploatacyjnych
trzeba zrobić. Takich jak zawieszenie, hamulce, serwisy
olejowe - silnik, napędy, skrzynia).
4. stan szczególny (czyli co z wyposażenia działa i jak
działa - na przykład przecieki z podszybia do środka auta).

Jeżeli nie będą Cię odstraszać ewentualnie znalezione po kolei
problemy - kupować i cieszyć się jazdą :D Powodzenia :)




_________________

924 '83 LM8U - Tor Poznań 2:04,992


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 26.10.2020, 19:48 

Dołączył: 1.04.2019
Posty: 3
Hej Qbak! Dzięki za odpowiedź!
1. Prawdopodobnie bezwypadkowy, ale jeszcze będę sprawdzał.
2. Silnik zatulejowany, tuleje żeliwne, prawie 2,5 roku temu, 7000 km temu. To chyba dobrze?!
3. Zawieszenie nie robione, ale działa. Serwisy olejowe zrobię dla świętego spokoju.
4. Sprawdzę dokładnie u mechanika/inspektora?!

Byle nie jazdą do mechanika :D


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 26.10.2020, 21:13 
Avatar użytkownika

Dołączył: 8.07.2007
Posty: 5185
Lokalizacja: Rawa Mazowiecka/Warszawa
Nr klubowicza: 193
Jeżeli 2,5 roku od remontu - to dobrze, jak coś miało wyjść po remoncie,
to już teoretycznie powinno się pojawić. Trochę mały przebieg od tego
czasu.

Te szczegóły z wyposażenia możesz samemu sprawdzić. Typowe usterki
najlepiej zauważy serwis który takie auta często ogląda.




_________________

924 '83 LM8U - Tor Poznań 2:04,992


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 4 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]




Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Ostatnie posty forum PCP








Przyklejone




English information
Ostatnie posty publicznego forum