Na początku zaznaczę, że nic z tego nie mam, jestem tylko klientem, który trafił pierwszy raz w to miejsce w październiku zeszłego roku, korzystałem z usług tego miejsca 3 razy i myślałem, że tak geometrię idealnie ustawiają tylko na YouTube jak ktoś robi video o gemetrii. Precyzja i podejście do klienta zasługują na rekomendację, jestem zachwycony.
Tło:
Mam złe doświadczenia z serwisami ustawiającymi geometrię, korzystałem z około 10 bezpośrednio albo pośrednio(serwis zlecał jako podwykonawcy), wymienię tylko te które są poważane, a okazały się lipą.
Dobrucki (944) - 3 z rzędu razy niesprawdzone luzy, mimo że za każdym razem kąty w prawym przodzie się rozjeżdżały w moim poprzednim 944, kierownica krzywo, auto ściąga, Pan serwisant niekomunikatywny, wręcz opryskliwy, okazało się w serwisie na Bartyckiej, że cała kolumna lata. Poprawiono to w PorschePana, ustawiłem geometrię w zakładzie TipTop na Bartyckiej, ogarnęli. To nienajgorsze miejsce w 2018/2019 roku, sprawdzają luzy, dociążają auto, starają się, ale nie wiem kto tam teraz pracuje.
Radońska Grodzisk (Audi S4): 2 razy ok(raz po wymianie opon na PS4S, drugi raz po stłuczce), za trzecim razem po wymianie drążków kierowniczych auto ściąga na tyle, że na autostradzie aż niepewnie jechać szybciej niż 140, kiera krzywo, bezpodstawne nielogiczne zrzucanie winy na opony, darcie się na klienta, rzucanie słuchawką, pojechałem do Nadarzyna, wszystko ustawione pięknie, jeździ do dziś.
MM Motors(944 S2): Najnowsza historia z zeszłego tygodnia. Po podwyższeniu zawieszenia do seryjnych wartości. Prawe tylne koło ustawione zbieżnie, lewe tylne koło ustawione rozbieżnie, auto ściąga w prawo, no bo jak inaczej, jak je tylne koła tak wypychają
, kiera krzywo ordynarnie. Auto miało tam pojechać na poprawkę, ale po rozmowie telefonicznej czułem pismo nosem, od razu sugerowanie problemu z oponami(mniej niż 1000km przebiegu PS4, geo już była na nich ustawiana), takie traktowanie klienta z góry że się nie zna, nie wchodziłem w dyskusję, bo nie miało to sensu. Jadę zatem to poprawić do Nadarzyna, co się okazuje?
Lewy tył: śruba pochylenia niedokręcona, prawy tył: śruba pochylenia i zbieżności niedokręcona , no granda.Wczoraj(944 S2): Pojechałem
https://www.facebook.com/Geometria-k%C3 ... 238438915/ poprawić sytuację(tu też Audi poprawiałem),
żadne moje auto nigdy się tak nie prowadziło, ono jeździ tak równo że jedyny sposób w jaki mogę to wytumaczyć to ten film, jak tym jadę to czuję się jak Morty
, to jest nierealne:
https://youtu.be/o8ym0HBvpFA?t=19Trwało to godzinę, ale patrzcie na ten ideał, nie że musiałem o niego prosić, po prostu serwisant sam z siebie to tak ogarnął. To co zasługuje jeszcze na docenienie, to że serwisant nauczył się regulacji tylnego zawieszenia w 944 jak podjechałem w zeszłym roku(identyko reguluje się w Carrera 3.2) i był tematem faktycznie zaintereseowany, bo wcześniej w 944 nie ustawiał. Nie jak w wielu miejscach pewnie by było, że przyjechałem z problemem. W pewnym serwisie co ustawia geometrię w Łomiankach(niektórzy z Was mogli miec tam ustawiane, nie chodzi o 911Garage, bo oni przynajmniej kilka lat temu nie ustawiali) usłyszałem kiedyś że "tu pochylenia tyłu się nie ustawia"
. A w Nadarzynie zanim przyjechałem przestudiował dokumentację, budowę tylnego zawieszenia. Ale to pewnie wynika też z tego, że naprawiają powypadkowe auta egzotyczne dla klientów i są przyzwyczajeni do różnych rozwiązań. To jest tył podczas ustawiania, auto jest ustawione na zero różnicy lewa prawa.
Jakby ktoś kiedyś skorzystał, to możecie powiedzieć, że gość od czerwonego 944 S2 polecił.
Taka tylko notka na koniec, spotkałem się z reklamowaniem serwisu od geo, również u dobrych mechaników: "mają Huntera". Ososbiście uważam, że jest to bez znaczenia, znacznie większe znaczenie ma kto ustawia, choćby ustawiał na maszynie z lat 90-tych.