Start Strona klubowa Kalendarz imprez Sklep Porsche Polska
Nazwa użytkownika Hasło Zapamiętaj mnie Zarejestruj

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]





Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 8 ] 
Autor Wiadomość
Offline
PostNapisane: 12.08.2008, 20:31 

Dołączył: 17.07.2008
Posty: 21
powoli kończę wymianę sprzęgła, następny w kolejce przed Poznaniem jest rozrząd.
Podobnie jak sprzęgło będę robił sam no i po raz pierwszy, więc proszę o wskazówki. W haynesie nie jest to opisane zbyt dokładnie.
Macie jakieś materiały, może strony z opisem jak to dokładnie zrobić?

z góry dzięki


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 12.08.2008, 23:14 

Dołączył: 1.03.2008
Posty: 1391
Sprawa w miare prosta. Silnik na zero reszte ustawiasz tylko na znaki (jest rolka regulujaca po lewej stronie patrzac od przodu) i nie pomyl sie z balansami chociaz jak tylko wymianiasz pasek to proscizna i ciezko cos pomylic. Sprawdz rolki i napnij z wyczuciem. Reszta to zwykle "krecenie srobek".


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 13.08.2008, 6:43 
Administrator
Avatar użytkownika

Dołączył: 27.02.2007
Posty: 85
Instrukcję masz w nanualu fabrycznym do 944. Szukaj w przyklejonych.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 13.08.2008, 9:37 

Dołączył: 16.03.2007
Posty: 2773
ponoć jest tak, że różne publikacje różnie pokazują - chodzi chyba o ustawienie rolki balansu...

ja samodzielnie bym się za to nie zabierał... :roll:


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 13.08.2008, 22:30 

Dołączył: 17.07.2008
Posty: 21
niestety mam też do zmiany pasek balansu, więc chyba nie będzie łatwo.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 13.08.2008, 23:15 

Dołączył: 21.04.2007
Posty: 74
bedzie prosto. dokladniejszy schemat w pet do 968 bo w 944 malo co jest
ps
aby zmienic rozrzad trzeba zdjac balans


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 14.08.2008, 14:07 
Avatar użytkownika

Dołączył: 13.08.2007
Posty: 507
Lokalizacja: Radom
Nr klubowicza: 151
Igor napisał(a):
ja samodzielnie bym się za to nie zabierał... :roll:


Jeżeli jesteś amatorem, to lepiej oddaj auto w ręce mechanika.

Poza tym polecam przy okazji sprawdzenie uszczelniacza wałka rozrządu, wymianę pompy wody oraz termostatu (koniecznie oryginał, zamienniki otwierają się za późno). :wink:




_________________

pozdrawiam,
Jakub

IN: MACAN S, 996 C4S
out: Porsche 944 2,5


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 14.08.2008, 15:49 

Dołączył: 16.03.2007
Posty: 2773
jimmy napisał(a):
Igor napisał(a):
ja samodzielnie bym się za to nie zabierał... :roll:


Jeżeli jesteś amatorem, to lepiej oddaj auto w ręce mechanika.


ja bym powiedział inaczej - nawet super profesjonaliście nie oddam. po prostu chodzi o kogoś zaufanego, kto się tym już zajmował...


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 8 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]




Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Ostatnie posty forum PCP








Przyklejone




English information
Ostatnie posty publicznego forum