Start Strona klubowa Kalendarz imprez Sklep Porsche Polska
Nazwa użytkownika Hasło Zapamiętaj mnie Zarejestruj

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]





Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 7 ] 
Autor Wiadomość
Offline
PostNapisane: 26.07.2007, 11:41 

Dołączył: 12.03.2007
Posty: 178
Mam wrażenie, że z upływem czasu przyleganie targi się pogorszyło. Wzrósł hałas tworzony przez opływające powietrze, a brzegi targi i tył odstają nieco ponad resztę dachu. Mieliście taki problem? Już raz smarowałem uszczelki wazeliną techniczną, gdyż słychac było ich skrzypienie podczas otwieranie i zamykania. Spróbować posmarować raz jeszcze? Może jakimś innym środkiem? Myślałem nad takim wyregulowaniem mechanizmu otwierającego, by targa była lekko dociskana. Stwierdziłem jednak, że owe plastikowe kółka zębate, o których juz kiedyś pisałem, nie są stworzone do przenoszenia takich sił...


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 26.07.2007, 12:05 
Avatar użytkownika

Dołączył: 8.03.2007
Posty: 3354
Lokalizacja: sercem i ciałem - poznań
Nr klubowicza: 075
najlepszy jest silkon w spray"u nie, rozpuszcza uszczelek i stają się bardziej elastyczne




_________________

Classic Porsche 911/964 Carrera 2


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 26.07.2007, 13:04 

Dołączył: 12.03.2007
Posty: 178
Dzięki. Spróbuję tego.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 26.07.2007, 13:35 

Dołączył: 18.03.2007
Posty: 1372
Witaj,
Jaki to model ?
W mojej (911 - 964) wystarczyło poprawić elementy w które wchodzi pałąk po rozłożeniu - tak żeby ciaśniej pasowały.
Nietety wiem że z czasem czeka mnie wymiana uszczelek.

pozdraiwam, jacek


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 26.07.2007, 14:06 
Avatar użytkownika

Dołączył: 12.05.2007
Posty: 300
Lokalizacja: Darłowo
Ostrzeżenia: 1
Nr klubowicza: 806
Jak zdejmiesz podsufitkę z targi to zobaczysz śruby regulacyjne biegnące w poprzek dachu, coś w rodzaju szprych w rowerze :wink:
Z boku jest wkręt którym można regulować naciąg co wpływa na większe lub mniejsze uwypuklenie targi by lepiej dopasować do dachu.

Na zdjęciu pod nr 1 są te naciągi o których mowa a pod nr 2 wkręty regulacyjne

Spróbuj pokręcić wkrętami może uda się dopasować targę do reszty

Pozdrawiam


Nie masz wystarczających uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego postu.




_________________

Porsche 944 '84 - było, 996 c2 jest


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 26.07.2007, 19:56 

Dołączył: 12.03.2007
Posty: 178
Dzięki za odzew 8)
Model 944 S2. Nie pisałem tego, bo mam w stopce :wink: Lorek, o to właśnie chodziło! Nie miałem pojęcia, że jest możliwość regulacji wypukłości targi. Teraz wszystko jest jasne i wydaje sie proste :)


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 30.07.2007, 18:51 

Dołączył: 12.03.2007
Posty: 178
Wydawało sie proste. Niestety u mnie nie ma tych śrub regulacyjnych :?


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 7 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]




Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Ostatnie posty forum PCP








Przyklejone




English information
Ostatnie posty publicznego forum