Autor |
Wiadomość |
Mata
|
Napisane: 20.10.2018, 18:39 |
|
Członek Zarządu PCP |
|
Dołączył: 10.09.2009 Posty: 5042 Lokalizacja: Warszawa/Poznań
Nr klubowicza: 281
|
Panowie i Panie W związku z "nową" 911'tką, która pojawiła się na moim horyzoncie sprzedam moją 996.2 Targa. Poniżej podstawowe informacje dotyczące auta a w załączeniu kilka zdjęć. Porsche 911 996.2 Targa (320KM z poprawionego silnika o pojemności 3,6l). Rzadka wersja typoszeregu 996. Wszystkich sztuk tej generacji wyprodukowano ok. 175.000 egzemplarzy. Targi z linii produkcyjnej z Zuffenhausen zeszło zaledwie 2.693 sztuki. Bardziej unikalnymi wersjami produkcyjnymi były jedynie obie wersje jubileuszowe (Millenium Edition oraz 40 Anniversary) oraz GT3 oraz GT2. Sprzedaję swoją Targę bo właśnie jedno z takich aut namierzyłem Cena - 99.600 pln (do negocjacji)Produkcja 09.2002 Sprzedaż 23.03.2003 (USA) I rejestracja w PL 11.04.2017 Kolor Midnight Blue Metalic z środkiem Savanna Beige Nr rej. PO9EU11 Przebieg 180.000 KM (w pełni udokumentowany, powoli acz systematycznie rośnie) Powłoka lakiernicza na całym aucie odświeżona (grubość 200mi, miejscami 140-150mi, prawy tylny narożnik wyjątek z szpachlą 500mi z bardzo małym miejscem - narożnik przy klapie silnika ponad 1.000mi) Przegląd rejestracyjny ważny do 12.03.2019 Ubezpieczenie OC ważne do 10.04.2019 Najważniejsze z wyposażenia: PSM, Tiptronic S, xenony fabryczne, klimatronic, tempomat, podgrzewane fotele, fotel kierowcy z pamięcią, wycieraczki z czujnikiem deszczu, podgrzewane lusterka, asferyczne lusterko wewnętrzne, 4xpoduszki, HiFi Becker + głośniki Harmann, szklany dach targa (oczywiście działający co wcale nie jest takie oczywiste wraz z roletą przeciwsłoneczną), skóra standard na fotelach przód, reszta skaj, felgi 18" Carrera, wycieraczka tylnej szyby. Wraz z autem wszystkie instrukcje obsługi, książka serwisowa (pusta), zestaw narzędzi, lewarek, kompresor etc. Wszystko oryginał zgodnie ze specyfikacją fabryczną. Historia auta: 1. USA: Jeden jedyny właściciel przez 11 lat i 2 miesiące, ostatni zaraportowany przebieg 107.430 mil, pełna historia serwisowa w Carfaxie który oczywiście posiadam i bez problemu prześlę na maila każdemu zainteresowanemu. 2. MB Motorsport Jasło: Import auta z tytułem Salvage z USA, naprawa mechaniczna, wymiana tylnego zderzaka na europejski, wymiana i uzupełnienie braków osprzętu silnika, wymiana łożyska IMS, nowe tarcze, nowe opony i sprzedaż do klienta indywidualnego od którego odkupiłem auto w zeszłym roku. 3. Mata - do dnia dzisiejszego: Pełen przegląd pozakupowy oraz usunięte usterki mechaniczne(nowa chłodnica oleju, nowy alternator z kołem pasowym, pióra wycieraczek, pompka spryskiwacza, filtry, oleje) w Bosch Auto Serwis Przemysław Bodych w Warszawie na ul. Wałbrzyskiej 2 (historia do wglądu w serwisie, brak błędów po podpięciu do kompa), dokończenie konwersji do specyfikacji europejskiej (żółte obrysówki wymienione na białe migacze, nowe cyferblaty liczników w km/h), nowy akumulator, wymiana uszkodzonych elementów wnętrza (panel klimatronika, podajnik na napoje, siłowniki maski oraz tylnej uchylanej szyby, włącznik świateł, kostka stacyjki, nowy mechanizm zamka drzwi kierowcy, nowe dywaniki podłogowe, nowe głośniki basowe przód, nowy zgodny modelem wzmacniacz Bose), założony komplet nowych cewek oraz świec, dorobiony kluczyk zapasowy (czeka na zakodowanie, usługa już opłacona w Porschepa), nowa chłodnica oraz osuszacz i nabicie klimatyzacji, polerowanie oraz zabezpieczenie powłoki lakierniczej, ustawienie zbieżności, nowe wahacze dolne lewa i prawa strona z przodu oraz wiele innych drobiazgów, których już nie pamiętam. Od momentu zakupu we wszystkie powyższe prace zainwestowane 20.000 pln. Silnik i skrzynia suche jak pieprz, nie ma grama oleju pod autem. Do zrobienia pozostaje (jeżeli nie przesiądę się na nowe auto to na pewno przez zimę będę spokojnie je eliminował): detailing wnętrza (obszycie fotela kierowcy lub wymiana na inną używkę - rekomendowane drugie rozwiązanie by nie odchodzić od oryginału i polakierowanie plastików), regeneracja rozrusznika który potrafi za mocno zakręcić, poprawienie felgi bo są miejscami poobcierane, przesmarowanie mechanizmu dachu krytox'em. Auto może nie jest igła ale jako letni rodzinny daily driver (jedyna 911'tka z dwoma bagażnikami) spisuje się idealnie. Zdecydowanie nietuzinkowa rzadko spotykana wersja w bardzo fajnej konfiguracji kolorystycznej. Wymaga jednak jeszcze dopieszczenia przez kogoś kto lubi pobawić się w takie rzeczy. Oczywiście do przekazania pełna dokumentacja do auta którą posiadam oraz specyfikacja wszystkich napraw i wymienionych / uzupełnionych części. Dla tych, którzy nie widzieli w tym roku mojego auta na żadnej z imprez 911'tka do obejrzenia w Warszawie. Jeżeli ktoś jest zainteresowany proszę o informację na priv. Kontakt telefoniczny przez cały tydzień w godzinach 9.00-22.00 (tel. 600 zero61 zero47). Pozdrawiam serdecznie Mata
Nie masz wystarczających uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego postu.
_________________
jest: 356C '65, 912 '66, 914-6 '70, 996 Millennium '00, 126p S ’78, R129 500SL ’92
było: 914-4 ’73, 914-4 CanAm '74, 924 '79, 944 '84, 944S2 cabrio '90, 968 cabrio '92, 986S '00, 996.2 targa '03
Michał IG: mr.mata912
|
|
Góra |
|
Daro
|
Napisane: 20.10.2018, 22:41 |
|
Dołączył: 21.03.2010 Posty: 3734 Lokalizacja: Poznań
Nr klubowicza: 263
|
No to się długo nią nie nacieszyłeś , to chociaż zdradź w jaki model celujesz?
_________________
|
|
Góra |
|
BUDZIK
|
Napisane: 20.10.2018, 22:47 |
|
Dołączył: 12.01.2016 Posty: 308
Nr klubowicza: 465
|
Ja wiem! Ale nie powiem...
|
|
Góra |
|
Mata
|
Napisane: 20.10.2018, 22:48 |
|
Członek Zarządu PCP |
|
Dołączył: 10.09.2009 Posty: 5042 Lokalizacja: Warszawa/Poznań
Nr klubowicza: 281
|
Daro. napisał(a): No to się długo nią nie nacieszyłeś , to chociaż zdradź w jaki model celujesz? Niestety nie jest to jeszcze GT3 ani GT2... Nie jest to nawet 996.2 40 Anniversary Edition... Jest to za to skromne 996.1 Carrera 4 w manualu ale za to Millenium Edition. Jedna z 911 sztuk
_________________
jest: 356C '65, 912 '66, 914-6 '70, 996 Millennium '00, 126p S ’78, R129 500SL ’92
było: 914-4 ’73, 914-4 CanAm '74, 924 '79, 944 '84, 944S2 cabrio '90, 968 cabrio '92, 986S '00, 996.2 targa '03
Michał IG: mr.mata912
|
|
Góra |
|
Mata
|
Napisane: 30.10.2018, 1:54 |
|
Członek Zarządu PCP |
|
Dołączył: 10.09.2009 Posty: 5042 Lokalizacja: Warszawa/Poznań
Nr klubowicza: 281
|
Mały update ogłoszenia Nowa cena dla klubowiczów / forumowiczów za auto tak jak stoi to 89.996 pln (ca. 21.000 €)Jak auto nie sprzeda się w tej chwili to poczeka sobie spokojnie do wiosny. Między czasie usunięte zostaną zdiagnozowane drobne usterki i cena wróci do poziomu pierwotnego...
_________________
jest: 356C '65, 912 '66, 914-6 '70, 996 Millennium '00, 126p S ’78, R129 500SL ’92
było: 914-4 ’73, 914-4 CanAm '74, 924 '79, 944 '84, 944S2 cabrio '90, 968 cabrio '92, 986S '00, 996.2 targa '03
Michał IG: mr.mata912
|
|
Góra |
|
Mata
|
Napisane: 8.11.2018, 19:16 |
|
Członek Zarządu PCP |
|
Dołączył: 10.09.2009 Posty: 5042 Lokalizacja: Warszawa/Poznań
Nr klubowicza: 281
|
Dołączam jeszcze zdjęcia dokumentów od auta: manuale, książka serwisowa, faktury na zakup części etc.
Nie masz wystarczających uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego postu.
_________________
jest: 356C '65, 912 '66, 914-6 '70, 996 Millennium '00, 126p S ’78, R129 500SL ’92
było: 914-4 ’73, 914-4 CanAm '74, 924 '79, 944 '84, 944S2 cabrio '90, 968 cabrio '92, 986S '00, 996.2 targa '03
Michał IG: mr.mata912
|
|
Góra |
|
turbina
|
Napisane: 12.11.2018, 22:38 |
|
Dołączył: 12.11.2018 Posty: 12
|
Czy sprzedający nie ma przypadkiem możliwości wystawienia faktury VAT? - skoro tego nie napisał,to pewnie nie, ale zawsze warto dopytać.
|
|
Góra |
|
Mata
|
Napisane: 14.11.2018, 2:07 |
|
Członek Zarządu PCP |
|
Dołączył: 10.09.2009 Posty: 5042 Lokalizacja: Warszawa/Poznań
Nr klubowicza: 281
|
Niestety nie Sprzedaż na klasyczną umowę cywilno prawną...
_________________
jest: 356C '65, 912 '66, 914-6 '70, 996 Millennium '00, 126p S ’78, R129 500SL ’92
było: 914-4 ’73, 914-4 CanAm '74, 924 '79, 944 '84, 944S2 cabrio '90, 968 cabrio '92, 986S '00, 996.2 targa '03
Michał IG: mr.mata912
|
|
Góra |
|
Mata
|
Napisane: 21.11.2018, 18:00 |
|
Członek Zarządu PCP |
|
Dołączył: 10.09.2009 Posty: 5042 Lokalizacja: Warszawa/Poznań
Nr klubowicza: 281
|
Do końca tygodnia istnieje jeszcze dodatkowa możliwość negocjacji ceny jeżeli ktoś byłby gotowy zapłacić i odebrać auto w przyszłym tygodniu... Promocyjna szansa stania się posiadaczem jednej z niewielu 911(996) Targa dostępnych nie tylko w Polsce ale i w całej Europie. Zapraszam do kontaktu
_________________
jest: 356C '65, 912 '66, 914-6 '70, 996 Millennium '00, 126p S ’78, R129 500SL ’92
było: 914-4 ’73, 914-4 CanAm '74, 924 '79, 944 '84, 944S2 cabrio '90, 968 cabrio '92, 986S '00, 996.2 targa '03
Michał IG: mr.mata912
|
|
Góra |
|
Mata
|
Napisane: 28.11.2018, 21:40 |
|
Członek Zarządu PCP |
|
Dołączył: 10.09.2009 Posty: 5042 Lokalizacja: Warszawa/Poznań
Nr klubowicza: 281
|
Jako, że nikt na razie nie skusił się na auto a nie lubię jak stoję w miejscu i nic się nie dzieje to informuję, że: - auto ma nowe wahacze dolne z przodu, - wymieniona na nową została kostka stacyjki i wszystko z tym elementem jest już w porządku, - nowy oryginalny wzmacniacz Bose został już zainstalowany i zestaw muzyczny z nowymi głośnikami z przodu już z powrotem gra W przyszłym tygodniu jak pozwoli pogoda zakodowany zostanie drugi kluczyk od pojazdu. Cena na auto nadal jeszcze pozostaje promocyjna... I przy okazji jeszcze kilka zdjęć w świetle dziennym bo może te garażowe są jakieś mało zachęcające i koloru właściwie nie pokazują?
Nie masz wystarczających uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego postu.
_________________
jest: 356C '65, 912 '66, 914-6 '70, 996 Millennium '00, 126p S ’78, R129 500SL ’92
było: 914-4 ’73, 914-4 CanAm '74, 924 '79, 944 '84, 944S2 cabrio '90, 968 cabrio '92, 986S '00, 996.2 targa '03
Michał IG: mr.mata912
|
|
Góra |
|
simprez
|
Napisane: 28.11.2018, 22:40 |
|
Dołączył: 1.08.2007 Posty: 2931
|
Czemu wymieniałeś kostkę stacyjki? Bo czytałem kiedyś, że właśnie przez felerna kostkę czasem może uciekać prąd na postoju. Też tak miałeś? Kostkę już mam na zapas, ale nie chcę rozbierać u siebie jeśli nie jest to konieczne
|
|
Góra |
|
piterson
|
Napisane: 28.11.2018, 23:08 |
|
Dołączył: 8.03.2007 Posty: 1583 Lokalizacja: Kraków
Nr klubowicza: 078
|
simprez napisał(a): Kostkę już mam na zapas, ale nie chcę rozbierać u siebie jeśli nie jest to konieczne Michał wymienia kostkę w 20 minut Kostki bardzo często padają w 996 - u mnie najpierw zaczęła ciężko pracować, w pewnym momencie coś w niej strzeliło, przestała odbijać i i był problem z wyciągnięciem kluczyka.
_________________
Piotrek 944 '86 3.0 wydmucha 996.2 C4 cabrio '02 997 TT '06 Cayenne Diesel S '14 Macan GTS '16
ex: 944 S2 '89
|
|
Góra |
|
Mata
|
Napisane: 28.11.2018, 23:15 |
|
Członek Zarządu PCP |
|
Dołączył: 10.09.2009 Posty: 5042 Lokalizacja: Warszawa/Poznań
Nr klubowicza: 281
|
Podjechałem do Porschepana by skonfigurować wzmacniacz z radiem (finalnie okazało się, że wzmacniacz sam się zestroił pod radio) i poprosiłem Michała by przyjrzał się mojej stacyjce. Objawy, które były wcześniej: potrafił zblokować się kluczyk, czasem nie załączała się blokada kierownicy, problem z wyjęciem kluczyka, potrafiły nie załączyć się dmuchawa i włącznik świateł - trzeba było delikatnie cofnąć kluczyk by się załączyły, raz nawet kluczyk po włożeniu mogłem przekręcić bez żadnego oporu rak jakbyś kręcił nim w pustce. Diagnoza Michała - konieczna natychmiastowa wymiana kostki by uniknąć sytuacji, że któregoś pięknego razu kluczyk po prostu zblokuje się w stacyjce... Podobno jest to standardowa usterka w 996 i 986, nic nadzwyczajnego... Kostki u Michała są w stałej dostępności, na stocku, dostępne od ręki
_________________
jest: 356C '65, 912 '66, 914-6 '70, 996 Millennium '00, 126p S ’78, R129 500SL ’92
było: 914-4 ’73, 914-4 CanAm '74, 924 '79, 944 '84, 944S2 cabrio '90, 968 cabrio '92, 986S '00, 996.2 targa '03
Michał IG: mr.mata912
|
|
Góra |
|
Mata
|
Napisane: 29.11.2018, 20:12 |
|
Członek Zarządu PCP |
|
Dołączył: 10.09.2009 Posty: 5042 Lokalizacja: Warszawa/Poznań
Nr klubowicza: 281
|
Jakby ktoś był zainteresowany Targą to od dziś auto jest w ofercie firmy Prestige Cars Piotr Raspopin i jest dostępne do oględzin w Warszawie przy ul. Ordona 2 (Ordona - Miasteczko Samochodowe). Benefity dla kupującego: - faktura VAT marża (brak konieczności opłacenia 2% podatku PCC), - możliwość wylizingowania lub uzyskania kredytu, - 2-letnia rękojmia, - możliwość wykupienia dodatkowej gwarancji. Cena ofertowa to nadal 89.996 pln. Jeżeli ktoś od nas z forum byłby zainteresowany to przed oględzinami niech koniecznie da znać na priv. Podeślę wtedy bezpośredni kontakt do opiekuna auta tak by było wiadomo, że nie jesteś klientem z ulicy...
_________________
jest: 356C '65, 912 '66, 914-6 '70, 996 Millennium '00, 126p S ’78, R129 500SL ’92
było: 914-4 ’73, 914-4 CanAm '74, 924 '79, 944 '84, 944S2 cabrio '90, 968 cabrio '92, 986S '00, 996.2 targa '03
Michał IG: mr.mata912
|
|
Góra |
|
wit007
|
Napisane: 29.11.2018, 20:34 |
|
Członek Zarządu PCP |
|
Dołączył: 12.03.2008 Posty: 9172 Lokalizacja: Gdynia/Warszawa
Nr klubowicza: 189
|
Leasing bez pełnego VAT? Raczej nie bardzo. Pomijam wiek
_________________ Witek będzie: chyba 718 było: 964 '91, 944 '85, 924 '85, 996 '02, 997S '09 http://www.komunikado.pl agencja public relations
|
|
Góra |
|
Johnny
|
Napisane: 29.11.2018, 20:45 |
|
Dołączył: 27.12.2017 Posty: 717 Lokalizacja: Szczecin
Nr klubowicza: 712
|
wit007 napisał(a): Leasing bez pełnego VAT? Raczej nie bardzo. Pomijam wiek Leasing VAT Marża: http://www.leason.pl/faktura-vat-marza- ... ng-wybrac/Wiek? Np. Legends Duda Cars leasinguje swoje youngtimery
Nie masz wystarczających uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego postu.
_________________
981 Boxster GTS
|
|
Góra |
|
wit007
|
Napisane: 29.11.2018, 21:15 |
|
Członek Zarządu PCP |
|
Dołączył: 12.03.2008 Posty: 9172 Lokalizacja: Gdynia/Warszawa
Nr klubowicza: 189
|
No proszę - człowiek uczy się całe życie Aczkolwiek warunki tego leasingu nie wyglądają na specjalnie korzystne
_________________ Witek będzie: chyba 718 było: 964 '91, 944 '85, 924 '85, 996 '02, 997S '09 http://www.komunikado.pl agencja public relations
|
|
Góra |
|
mata70
|
Napisane: 29.11.2018, 21:41 |
|
Dołączył: 7.10.2016 Posty: 781 Lokalizacja: Poznań
Nr klubowicza: 490
|
W DE rynek oldtimer/youngtimer rozwinął się w dużej mierze dzięki leasingowi. U nas chyba Duda jako pierwszy przeciera szlaki. Dobrze to wróży, dzięki temu mocno może rozwinąć się rynek na takie auta w PL
|
|
Góra |
|
Johnny
|
Napisane: 30.11.2018, 19:11 |
|
Dołączył: 27.12.2017 Posty: 717 Lokalizacja: Szczecin
Nr klubowicza: 712
|
Fajnie jakby jakis polski salon Porsche sprowadzal z USA/Japonii starsze modele Porsche jak to robi Duda Cars, jeszcze mozliwosc leasingu - bajka. Panowie z klubu powiniscie podsunac ten projekt Porsche Polska Tak, wiem ze jest Kimbex ale jednak salon to salon
_________________
981 Boxster GTS
|
|
Góra |
|
berni500
|
Napisane: 30.11.2018, 19:38 |
|
Dołączył: 4.12.2016 Posty: 1581
Nr klubowicza: 582
|
Nierealne i wszyscy by narzekali że za drogo . Ale z tym leasingiem to pomysł przedni!
_________________
www.classic911.pl www.pasjaporsche.pl
|
|
Góra |
|
|
Nie możesz rozpoczynać nowych wątków Nie możesz odpowiadać w wątkach Nie możesz edytować swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz dodawać załączników
|
|
Ostatnie posty forum PCP
Przyklejone
English information
Ostatnie posty publicznego forum
|