Start Strona klubowa Kalendarz imprez Sklep Porsche Polska
Nazwa użytkownika Hasło Zapamiętaj mnie Zarejestruj

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]





Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 6 ] 
Autor Wiadomość
Offline
 Tytuł: syf na korku
PostNapisane: 18.11.2012, 19:47 

Dołączył: 18.03.2007
Posty: 1369
Witajcie,
pytanie do bardziej doświadczonych w eksploatacji 997

Po 7 tys od wymiany oleju mała dolewka tzn. Wskażnik pokazuje 1 kreskę nad min. dolewam więc 100ml ale po odkręceniu korka na nim zółto-brązowy syf - maź, niewiele ale kurczaki co to jest ???
auto kompletnie nie katowane...

Z tego wszystkiego zacząłem sie przyglądać opakowaniu po oleju - Mobil1 0W-40 czy to aby nie podròbka...kupione w hurtowni.

pozdr, jacek


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 18.11.2012, 19:57 

Dołączył: 22.06.2009
Posty: 826
A może to skroplona para wodna wymieszana z olejem która cząsto osadza sie na korku wlewu oleju przy użytkowaniu auta na krótkich odcinkach ?


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 18.11.2012, 20:08 
Avatar użytkownika

Dołączył: 3.03.2009
Posty: 2258
Lokalizacja: Piotrków Tryb
Nr klubowicza: 288
Jak go ostatnio nie pogoniłeś a kręciłeś się tylko koło komina to normalne
W przeciwnym razie :cry:




_________________

-http://classic911.pl


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 18.11.2012, 20:46 

Dołączył: 18.03.2007
Posty: 1369
chris napisał(a):
Jak go ostatnio nie pogoniłeś a kręciłeś się tylko koło komina to normalne
W przeciwnym razie :cry:


Co znaczy ... :cry: ???

Płynu nie ubywa...


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 18.11.2012, 20:56 

Dołączył: 29.08.2011
Posty: 519
Az polecialem do garazu sprawdzic jak to wyglada u mnie. Prosiaka uzytkuje na krotkich odcinkach wiec tez jest podatny na odkladanie sie emulsji .
Po wymianie oleju zrobilem 3000km , korek jest czysty bez sladu emulsji.
Mysle Jacku, ze jak tego osadu nie ma duzo, to generalnie problemu nie ma.
Najlepiej wyczysc korek , pojezdzij troche i zobacz czy pojawi sie znowu. Jezeli jest problem z przedostawaniem sie plynu z ukladu chlodzenia to osad wroci bardzo szybko i w sporej ilosci, jezeli nie to mozesz spac spokojnie.

Co do oleju Mobil1 0w40 to jest to moze moja subiektywna opinia, ale cos z nim jest nie tak od pewnego czasu.
Przy ostatniej wymianie zalalem Millers'a 5w40 zamiast Mobila i silnik brzmi zupelnie inaczej. Nie umiem tego dokladnie opisac, ale na mobilu silnik pracowal bardziej tepo i bylo slychac wiecej roznych szumow i szmerow.
Teraz chodzi bardzej miekko i basowo ( zwlaszcza na wolnych obrotach tak fajnie teraz basowo mruczy ) :) ...... ale to oczywiscie poza tematem.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 18.11.2012, 23:24 

Dołączył: 15.09.2011
Posty: 111
Tez tak miałem w 996, smalec pod korkiem, pamiętam że sie przestraszyłem, tez był zalany mobil1. Wyczysciłem dokładnie korek i dłuugo nie widziałem juz tego smalcu... Podobno to się zdarza i niczego złego nie oznacza (pod warunkiem ze nie ubywa płynu chłodniczego)


Góra
 Zobacz profil YIM  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 6 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]




Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Ostatnie posty forum PCP








Przyklejone




English information
Ostatnie posty publicznego forum