Start Strona klubowa Kalendarz imprez Sklep Porsche Polska
Nazwa użytkownika Hasło Zapamiętaj mnie Zarejestruj

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]





Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 25 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2
Autor Wiadomość
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 8.08.2008, 15:11 

Dołączył: 10.05.2007
Posty: 486
Hehe
Niom wg katalogu sa niewymienne, ale da sie je wymienic tak jak kolega Tom Wielicki opisal nie jest to juz trudne jak sie wyciagnie transwal z auta max godzina, dwie roboty :D
Pozdrawiam


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 12.08.2008, 1:17 

Dołączył: 19.05.2008
Posty: 66
lorek944 napisał(a):
Dzi¶ ma przyj¶æ paczka z transwa³em i jutro idzie pod auto


Moge zapytac ile za wal a ile za robote?


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 12.08.2008, 17:15 
Avatar użytkownika

Dołączył: 12.05.2007
Posty: 298
Lokalizacja: Darłowo
Ostrzeżenia: 1
Nr klubowicza: 806
Za wał dałem 400zł, wymiana jest niewiadomą, trzeba ściągać całe tylne zawieszenie by go wydostać. Byłem na warsztacie i mówili że nie mniej niż 400-500zł więc powstał pomysł robić samemu :?
A czasu mam nieiwele




_________________

Porsche 944 '84 - było, 996 c2 jest

http://www.kut-met.pl - wszystko do ogrodzeń
https://keylock.com.pl - elektroniczne zamki do apartamentów, biur , hoteli
https://greenapartment.pl


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 13.08.2008, 10:09 

Dołączył: 19.05.2008
Posty: 66
lorek944 napisał(a):
Za wa³ da³em 400z³,


400zl za nowy wal?
Normalnie stoja po $495 + core charge, a wiec dodatkowo wysylka starego walu do nich. Jak nie zrocisz to dodatkowo $215. Takie sa waronki w US, wiec zakladam ze w Europie bedzie drozej.

400 zl za wal to bardzo dobra cena, zakladajac ze jest nowy.
Niestety przy wyciaganie, rozbierasz tyl zawieszenia z jednej strony a z drugiej obudowe sprzegla. Dobry moment na sprawdzenie lozyska, docisku i tarcz (nie wiem czy masz dwie czy jedna?).

PS. Polecam albo kanal albo podnosnik, tak zebys mogl stanac pod rura. Lekka nie jest, skrzynia tez troche wazy. Sprawdz posiom oleju w skrzyni i czy jest szczelna. No i nie zapmnij podpiac przedkosciomierza sprowrotem. Dwa kabelki ktore ida gora tam gdzie masz kolo zapasowe.

Good luck i informuj nas jak postepy. :wink:


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 13.08.2008, 20:23 
Avatar użytkownika

Dołączył: 12.05.2007
Posty: 298
Lokalizacja: Darłowo
Ostrzeżenia: 1
Nr klubowicza: 806
WItam, te 400zł to za używkę w idealnym stanie, naszczęście obudowę sprzęgła nie trzeba rozbierać, jedynie rozrusznik trzeba odkręcić by dojść do śrub mocujących przednią część obudowy wału.
Skrzynia waży około 50kg, juz dwa razy wymieniałem i z tym nie ma problemu. Co do prędkościomierza to u mnie jest od lewego przedniego koła, więc nie zapomne o tych kabelkach :wink: , jedynie musze pamietać o kabelkach od czyjnika biegu wstecznego.
Sam nie wiem co robić, zlecać w warsztacie czy samemu się podejmować, wiedzę i umiejętności są tylko problem jest z czasem. Niestety nie mam dnia wolnego :? (prywatny interes)
Dzięki za dobre słowa
Pozdrawiam




_________________

Porsche 944 '84 - było, 996 c2 jest

http://www.kut-met.pl - wszystko do ogrodzeń
https://keylock.com.pl - elektroniczne zamki do apartamentów, biur , hoteli
https://greenapartment.pl


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 25 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]




Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Ostatnie posty forum PCP








Przyklejone




English information
Ostatnie posty publicznego forum