Start Strona klubowa Kalendarz imprez Sklep Porsche Polska
Nazwa użytkownika Hasło Zapamiętaj mnie Zarejestruj

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]





Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 27 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona
Autor Wiadomość
Offline
PostNapisane: 11.11.2015, 20:43 

Dołączył: 28.02.2015
Posty: 269
Budżet do 250 tys.zł.
Który wybrać? Interesują mnie różnice techniczne.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 11.11.2015, 21:28 

Dołączył: 12.08.2010
Posty: 468
Największa różnica to chyba skrzynia PDK o niebo lepsza i szybsza od tiptronicka. Ja nie mam turbo a pomimo to jak w trybie sport+ zmienia biegi to miło kopie po kręgosłupie :D .


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 12.11.2015, 8:23 

Dołączył: 30.01.2014
Posty: 342
Dodatkowo PDK to 7 biegów vs 5 w Tipie.
Kiedyś szukając Turbo 997.1 chyba głównie przez skrzynię PDK zdecydowałem się na polfit 4S - z racji budgetu naturalnie bo 997'2 Turbo było by idealną opcją dla mnie


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 12.11.2015, 14:32 

Dołączył: 16.12.2010
Posty: 851
Lokalizacja: Radomsko
Nr klubowicza: 296
Obawiam sie ze może trochę braknąć na 997.2 ale bez zastanawiania sie tylko PDK jest moc




_________________

997.2 GT3 RS TP:1,41,5
944 S2 CUP JPS TP:1,44,7
Puchar PCP 2015


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 12.11.2015, 23:17 

Dołączył: 18.12.2014
Posty: 490
Dołóż parę złotych i bierz PDK, różnica jest kolosalna.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 13.11.2015, 0:12 

Dołączył: 28.02.2015
Posty: 269
Sonda, o ile pamiętam ostatnią cenę Twojej, to niewiele mogłoby zabraknąć.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 13.11.2015, 10:03 

Dołączył: 16.12.2010
Posty: 851
Lokalizacja: Radomsko
Nr klubowicza: 296
To była mega okazja :D




_________________

997.2 GT3 RS TP:1,41,5
944 S2 CUP JPS TP:1,44,7
Puchar PCP 2015


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 15.11.2015, 22:54 

Dołączył: 28.02.2015
Posty: 269
"W 2009 roku samochód poddano modernizacji, co się zmieniło? Przede wszystkim: reflektory, tylne lampy, przedni zderzak, a oprócz modyfikacji stylizacyjnych przeprojektowano zawieszenie, wzmocniono silniki, a automatyczną przekładnię Tiptronic S zastąpiono dwusprzęgłową PDK."
Co zmieniono w zawieszeniu ?


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 16.11.2015, 5:19 
Avatar użytkownika

Dołączył: 11.05.2015
Posty: 343
Lokalizacja: GDYNIA
Nr klubowicza: 442
W zawieszeniu (internet):

- Sprezyny zostaly zmienione na sztywniejsze
- modul kontrolny PASM
- górne wahacze
- Tylna belka poprzeczna zeby skorygowac problemy geometrii
- Tylne amortyzatory
- co za tym idzie ustawienie zawiasu jest nieco inne

P.S. Jesli znajdziesz 997.2 Turbo w tej kwocie bedziesz mial nielada szczescie. Dobry i zadbany 997.1 z tiptroniciem ceniony bedzie napewno powyzej 250k
Nistetey te "okazja" najczesciej oznaczaja pokolizyjne/pomalowane auto (kwestia bedzie jak gruba kolizja to naprawde byla)




_________________

eXpL@S!V
In: 718 Cayman GT4RS
In: Macan FL [95BAA1]
Out: 911 S PDK [997.2] TP 1:51:672
Out: 911 4GTS PDK [991.1] TP 1:49:642


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 16.11.2015, 21:54 

Dołączył: 14.08.2015
Posty: 46
explosiv napisał(a):
W zawieszeniu (internet):

- Sprezyny zostaly zmienione na sztywniejsze
- modul kontrolny PASM
- górne wahacze
- Tylna belka poprzeczna zeby skorygowac problemy geometrii
- Tylne amortyzatory
- co za tym idzie ustawienie zawiasu jest nieco inne

P.S. Jesli znajdziesz 997.2 Turbo w tej kwocie bedziesz mial nielada szczescie. Dobry i zadbany 997.1 z tiptroniciem ceniony bedzie napewno powyzej 250k
Nistetey te "okazja" najczesciej oznaczaja pokolizyjne/pomalowane auto (kwestia bedzie jak gruba kolizja to naprawde byla)


Z tym powyżej 250k za 997.1 T to lekka przesada. W kwocie 230-250k można znaleźć zadbane i sprawdzone egzemplarze. Powyżej 250k ( do maks 300k) już bym poszukiwał 997.2 T. Więcej poprostu nie opłaca się dać za to auto, poczekamy rok i ceny 991 Turbo zaczną powoli zbliżać się zbliżać do kwoty 500k. Jeśli ktoś jest skłonny dać więcej niż 250k za 997.1 T to naprawdę podziw.. :shock:


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 17.11.2015, 3:25 
Avatar użytkownika

Dołączył: 11.05.2015
Posty: 343
Lokalizacja: GDYNIA
Nr klubowicza: 442
Coco tu nie chodzi o to ile kupujacy chce dac (to jest rzecza oczywista ze jak najmniej)......
Piszac moja opinie myslalem o autach z rocznika 2007/2008 przebiegiem >100k
z polaskiego salonu, bezypadkowym itd....
napewno w tej cenie znajdzie sie 997.1 turbo z mniejszymi wymaganiami




_________________

eXpL@S!V
In: 718 Cayman GT4RS
In: Macan FL [95BAA1]
Out: 911 S PDK [997.2] TP 1:51:672
Out: 911 4GTS PDK [991.1] TP 1:49:642


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 28.05.2016, 21:50 

Dołączył: 28.02.2015
Posty: 269
Nie znalazłem 997.2 turbo w cenie do 300 tys.zł.
Warto zainteresować się w zamian 991S PDK w tych pieniądzach ?


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 28.05.2016, 22:17 

Dołączył: 30.01.2014
Posty: 342
Dobre 991S PDK do 300tys uważam na dziś za niewykonalne...

Godne uwagi auta same sie sprzedają a takie co długo wiszą to nie z racji nieatrakcyjnego koloru czy braku PSE


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 28.05.2016, 22:41 

Dołączył: 16.07.2011
Posty: 186
Paweł50 napisał(a):
Nie znalazłem 997.2 turbo w cenie do 300 tys.zł.
Warto zainteresować się w zamian 991S PDK w tych pieniądzach ?

997.2 Turbo do 300 tys. to byłaby bardzo duża okazja. Tych aut powstało tylko ok 5 tys szt (coupe i cabrio) i w mojej ocenie przez najbliższy czas w zasadzie utrzymają obecną cenę, tzn. nie sądzę, żeby staniały więcej niż 10%. Jeżeli natomiast zainteresowanie klasycznymi Porsche utrzyma się na obecnym poziomie, to sądzę, że w perspektywie średnio i długo-terminowej, te auta mają spory potencjał wzrostowy. Oczywiście dotyczy to głównie najlepszych egzemplarzy - mały przebieg, bezwypadkowość itd. Dlatego też i obecnie można kupić "okazję" za mniej niż 300 tys. Tyle, że niemal zawsze za okazyjną ceną kryje się jej prawdziwy powód, czyli klasyka - rozbitek z USA, zajeżdżony "trup" z Włoch lub Francji lub zaniżona akcyza aut z DE. Na rynku aut używanych - nie tylko w PL - nie ma "cudów". Prawdziwe okazje sprzedają się z rąk do rąk, beż żadnych ogłoszeń, pośredników itd. Zazwyczaj przyczyną takiej sprzedaży jest pilna potrzeba gotówki, i wtedy nie ma czasu na cały "ceremoniał" sprzedaży, a trzeba szybko "upłynnić" auto. Dostęp do wiedzy na temat takich transakcji mają jednak nieliczni + trzeba mieć natychmiastowe źródło finansowania, tj. cash z dnia na dzień.
Odnośnie zaś do zakupu za 300 tys - rekomenduję 997 turbo mkI. Moim zdaniem mamy ostatni moment, żeby za te pieniądze kupić sensowne auta, bo niedługo nie będzie już dobrych samochodów za tą kasę. A co do 991 S - takie auto można kupić zawsze i niemal od ręki. Już niedługo zaczną się oferty poleasingowe samochodów z polskiego rynku (salon PL, pierwszy właściciel itd.), a ceny spadną poniżej 300 tys. Wybiegam zarazem nieco w przyszłość, ponieważ teraz za 300 tys można kupic tylko zwykłą 991, a sensowne S-ki kosztują ok 400 tys.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 28.05.2016, 23:58 
Avatar użytkownika

Dołączył: 21.03.2010
Posty: 3699
Lokalizacja: Poznań
Nr klubowicza: 263
Bardzo wnikliwe i realne uwagi kolegi odnośnie rynku. Za 300 k są z małym przebiegiem i dobrą historią 996 turbo a co dopiero 997. Zwykłe Carrery niestety nie trzymają długo dobrej wartości.




_________________

Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 29.05.2016, 2:00 

Dołączył: 15.03.2007
Posty: 3076
Zależy do czego ma być auto jeżeli tylko frajda to może być z pdk ale jeżeli inwestycyjnie na dłużej to tylko mk1 czytaj silnik ...


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 29.05.2016, 9:56 

Dołączył: 4.12.2007
Posty: 2505
porscheee napisał(a):
Zależy do czego ma być auto jeżeli tylko frajda to może być z pdk ale jeżeli inwestycyjnie na dłużej to tylko mk1 czytaj silnik ...


To ciekawe podejście.
Chodzi ci o blok z Mezger vs 3,8 DFI?

Nie widziałem nigdzie uwag na temat trwałości 3,8 TT. Zatem skoro jeszcze nikt nie narzeka to chyba jest całkiem OK?
Możesz rozwinąć temat troszkę?


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 29.05.2016, 10:27 
Avatar użytkownika

Dołączył: 3.03.2009
Posty: 2258
Lokalizacja: Piotrków Tryb
Nr klubowicza: 288
Dla mnie oczywiście tylko PDK + 3,8 wolnossące 430 kucy daje większą frajdę niż 997 tt 1 /normalna jazda / To jest tylko 0,1 s do 100 wolniejsze.Z kolei moja córka stwierdziła ,że największy fun to 930 cabrio w manualu .




_________________

-http://classic911.pl


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 14.10.2016, 17:11 

Dołączył: 23.08.2016
Posty: 6
chetnie kupię 997.2 turbo s Za polski salon od 2010 dam 100 tyś. ojro


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 14.10.2016, 21:15 

Dołączył: 18.12.2014
Posty: 490
ferkel76 napisał(a):
chetnie kupię 997.2 turbo s Za polski salon od 2010 dam 100 tyś. ojro


A ja takie mam :wink:


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 27 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]




Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Ostatnie posty forum PCP








Przyklejone




English information
Ostatnie posty publicznego forum