Start Strona klubowa Kalendarz imprez Sklep Porsche Polska
Nazwa użytkownika Hasło Zapamiętaj mnie Zarejestruj

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]





Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 7 ] 
Autor Wiadomość
Offline
PostNapisane: 22.07.2013, 4:30 

Dołączył: 5.04.2011
Posty: 21
Witam wszystkich,

ostatnio znowu bardziej sie do kupna 997 przylozylem (a mialo byc cos kompletnie innego :D ) i tak nie raz widze "idealna" 997, dokadnie taka jaka ja bym chcial miec, ale jest jako carrera 2 :(

Akurat mi tak na carrera 4 nie zalezy, ale jednak bardzo bym chcial miec wersje S, a najlepiej 997 carrera S FL.

Pytanie teraz, co jak bym kupil preFL Carrere i chcial zmienic na silnik z S (pre FL albo najlepiej FL)

Czy sa jakies problemy ktory mogly by zaklocic zamianie na inny silnik i czy byly by to duze problemy? :)


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 22.07.2013, 21:31 

Dołączył: 27.05.2009
Posty: 845
wydaje mi sie, ze jak dolozysz te kilkadziesiat tysiecy, ktore cie wyjdzie podmiana silnika to wyjdzie w sumie tyle co poliftowe S... Chyba ze masz na oku cos z padnietym silnikiem.. z tego co widzialem w USA wkladaja 3.8 nawet do Caymana wiec pewnie w 997 bedzie duzo prosciej a juz na pewno wykonalnie.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 23.07.2013, 4:01 

Dołączył: 5.04.2011
Posty: 21
wlasnie sie zastanawiam ile by mnie to kosztowalo, silniki kostuja ~30k do tego praca - moj silnik. Napisze to niektorych ktorzy sprzedaja takie silniki, moze oni beda mi powiedziec ile to okolo by kosztowalo.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 23.07.2013, 8:43 

Dołączył: 11.12.2011
Posty: 761
Oni Ci napewno powiedzą, jak większość z nich nie ma pojęcia co i do czego sprzedaje :wink:


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 23.07.2013, 12:36 

Dołączył: 16.12.2011
Posty: 825
też bym raczej nie szedł w tym kierunku. Bo ludzi którzy poprawnie wykonają taki przeszczep nie ma za wielu, a ci którzy potrafią to dobrze zrobić, wystawią za usługę cenę adekwatną do potrzebnej do tego wiedzy.
Chyba, że kupisz 911 z zepsutym silnikiem za dobrą cenę, to wtedy może się to kalkulować ewentualnie.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 23.07.2013, 13:57 

Dołączył: 4.12.2007
Posty: 2505
Szczerze ci napisze:
Bez sensu!

Różnica pomiędzy modelami - S - bez S, naped na tyl albo na 4- to nie tylko moc silnika ale hamulce, wydech, skrzynia biegów, zawieszenie, karoseria, elektronika...

Co ma ci dać sama zmiana silnika?
Koszty?
A jak sie rozpedzisz to czym wyhamujesz? Jak skrecisz? Etc.

Sprzedaj ten który ci nie pasuje i kup sobie to co będzie ci sie podobać.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 23.07.2013, 16:13 

Dołączył: 5.04.2011
Posty: 21
Jasmin napisał(a):
Szczerze ci napisze:
Bez sensu!

Różnica pomiędzy modelami - S - bez S, naped na tyl albo na 4- to nie tylko moc silnika ale hamulce, wydech, skrzynia biegów, zawieszenie, karoseria, elektronika...

Co ma ci dać sama zmiana silnika?
Koszty?
A jak sie rozpedzisz to czym wyhamujesz? Jak skrecisz? Etc.

Sprzedaj ten który ci nie pasuje i kup sobie to co będzie ci sie podobać.


I dokladnie takie cos chcialem (tzn tak szczerze nie chcialem :P )uslyszec, bo wlasnie tego sie martwilem, dobra, to easy, nawet nie chce

Nie myslalem ze przy 30KM roznicy beda inne hamulce, ale w takim wypadktu, to zmiana bez zmiany hamulcow itp. na S nie ma sensu. Temat zamkniety :thumbup:


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 7 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]




Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Ostatnie posty forum PCP








Przyklejone




English information
Ostatnie posty publicznego forum