Start Strona klubowa Kalendarz imprez Sklep Porsche Polska
Nazwa użytkownika Hasło Zapamiętaj mnie Zarejestruj

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]





Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 26 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2
Autor Wiadomość
Offline
PostNapisane: 29.10.2015, 15:41 

Dołączył: 18.03.2007
Posty: 1372
lotoss napisał(a):
Ja bym to forum podzielił na dwie grupy klientów-świadomych-zadowolonych i nieświadomych-niezadowolonych.Ci zadowoleni to są klienci PCP,kupują nowe samochody i co parę lat wymieniają je na następne nowe bo są świadomi że lada chwila zaczną się psuć .Oraz na nieświadomych którzy odkupują od tych z pierwszej grupy i po chwili są niezadowoleni z tego że zostawiają dziesiątki tysięcy na serwisie.


ROTFL

uśmiałem się jak bąk, po pachy... no to zaliczam się do tych nieświadomych co mimo POWSZECHEJ wiedzy o podłej jakości i nieudanych modelach tej marki w ostatnich latach, mimo wszystko odkupiłem używany, sprawdzony w serwisie egzemplarz...

co za NIEŚWIADOMY matoł ze mnie :banghead:

aha, w warsztacie (spec. w P) takich nieświadomych jest pełno. Dziwne. Co za ludzie.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 29.10.2015, 17:10 

Dołączył: 12.08.2010
Posty: 468
To już jest nas dwóch :banghead: tez kupiłem 4letnie :-)


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 29.10.2015, 17:13 

Dołączył: 18.09.2015
Posty: 395
adarek napisał(a):
To już jest nas dwóch :banghead: tez kupiłem 4letnie :-)


Ja 11-letnie :mrgreen:


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 29.10.2015, 20:02 

Dołączył: 17.06.2009
Posty: 1644
Odezwę się bo mam juz jakieś doświadczenie z Prosiakami, teraz jeżdzę czwartym od 2009 roku. Z poważnych rzeczy to awaria katalizatora w 5 letnim 996 i to wszystko odpukać.
Kolejne było 997.1 S które kupiłem 5 letnie i z przebiegiem 90 tys. Zrobiłem nim prawie 20 tys w dwa lata i nic, tylko serwisy. Olej dolewalwm tylko po track day w Poznaniu.
Potem był Box 987 2,7 i tez nuda - nic!
Teraz znow mam 997.1 S z przebiegiem 82 tys i póki co lux, nic sie nie dzieje. Oleju nic nie bierze, zrobiłem nim 3 tys i jest cool.
Także albo mam szczęście, albo nie jest tak źle jak piszecie.

Adam


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 29.10.2015, 22:15 
Avatar użytkownika

Dołączył: 21.03.2010
Posty: 3700
Lokalizacja: Poznań
Nr klubowicza: 263
Jeśli ja mogę dorzucić kamyczek do dyskusji bo to trochę jak wyższość Świąt B...
Mam ostatniego klasyka i hydraulika czyli tego nowszego i czy Porsche się psuje czy nie w DUŻEJ mierze bierze się od dbania o auto.
Wiatraki były udoskonalane od nastu lat i tam była bardzo toporna technika i chyba niezbyt wyżyłowane silniki i podzespoły. Dlatego maja już kultową trwałość i poza eksploatacją nic na szczęście nie muszę robić, za to nowsze niestety całkiem inne parametry silnika. Duże moce no i trwałość słabsza (kiedyś silnik w F1 starczał ledwo co na jeden wyścig). Nowe niestety także z chęci zysku trzeba to otwarcie powiedzieć oszczędzają na jakości gdzie mogą. Ładnie wyglądają modele 997 czy 991 ale z plastików szybko schodzi "chrom" a skóra jak z papieru, niestety widać tendencja jest w kierunku efektu WOW a nie super jakości. W modelu 996 (to ciekawostka) jakość jest jeszcze całkiem niezła bo chcieli stworzyć nowoczesne auto ale jeszcze nie kombinowali z maksymalnymi oszczędnościami na jakości (boxstery z tamtych lat były także chwalone za jakość i bezawaryjność a to 1/2 996 ;) )
Na podsuwanie .. lepiej już było jak ktoś ceni toporność i trwałość tylko wiatrak, jak ktoś przełknie pigułkę goryczy z jakością ale ma nowoczesne auto.




_________________

Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
PostNapisane: 29.10.2015, 22:57 

Dołączył: 18.09.2015
Posty: 395
DK napisał(a):
Jeśli ja mogę dorzucić kamyczek do dyskusji bo to trochę jak wyższość Świąt B...
Mam ostatniego klasyka i hydraulika czyli tego nowszego i czy Porsche się psuje czy nie w DUŻEJ mierze bierze się od dbania o auto.
Wiatraki były udoskonalane od nastu lat i tam była bardzo toporna technika i chyba niezbyt wyżyłowane silniki i podzespoły. Dlatego maja już kultową trwałość i poza eksploatacją nic na szczęście nie muszę robić, za to nowsze niestety całkiem inne parametry silnika. Duże moce no i trwałość słabsza (kiedyś silnik w F1 starczał ledwo co na jeden wyścig). Nowe niestety także z chęci zysku trzeba to otwarcie powiedzieć oszczędzają na jakości gdzie mogą. Ładnie wyglądają modele 997 czy 991 ale z plastików szybko schodzi "chrom" a skóra jak z papieru, niestety widać tendencja jest w kierunku efektu WOW a nie super jakości. W modelu 996 (to ciekawostka) jakość jest jeszcze całkiem niezła bo chcieli stworzyć nowoczesne auto ale jeszcze nie kombinowali z maksymalnymi oszczędnościami na jakości (boxstery z tamtych lat były także chwalone za jakość i bezawaryjność a to 1/2 996 ;) )
Na podsuwanie .. lepiej już było jak ktoś ceni toporność i trwałość tylko wiatrak, jak ktoś przełknie pigułkę goryczy z jakością ale ma nowoczesne auto.


Dlatego w przyszlym roku celuje w wiatraka :D


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 26 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]




Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Ostatnie posty forum PCP








Przyklejone




English information
Ostatnie posty publicznego forum