Start Strona klubowa Kalendarz imprez Sklep Porsche Polska
Nazwa użytkownika Hasło Zapamiętaj mnie Zarejestruj

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]





Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 62 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4  Następna strona
Autor Wiadomość
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 15.02.2008, 2:10 

Dołączył: 30.03.2007
Posty: 2300
prawie wszystkie polskie "firmy tuningowe" to się chyba nadają do wpinania boxów do diesli co i ja bym zrobił :)


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 15.02.2008, 9:20 

Dołączył: 25.03.2007
Posty: 253
spons napisał(a):
Jak juz to zrobisz i wynik bedzie nie taki jak trzeba, wgraj seryjny program i jeszcze raz przejedz na hamownie i porownaj wynik, nie znam sie na tjuninku porsche ale wydech w aucie wolnossacym to nie takie hop. Moim skromnym zdaniem program jest lipny, widzialem co vtech potrafi i osobiscie auta bym w ich rece nie oddal.



wgrywali mi seryjny program i auto bylo slabsze, przynajmniej wedlug ich hamowni :?


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 15.02.2008, 10:25 

Dołączył: 4.12.2007
Posty: 2505
Daj sobie spokój z tymi hamowniami.
Nabijają cię w kompleksy i wyciągają pieniądze.
Zmierz sobie czas od 0 do 100, weź dziewczynę na przejażdżkę, pobaw się trochę samochodem.
Jak ci się będzie podobało to znaczy że wszystko w porządku.

Ale jak już musisz jechać na hamownię, to zadzwoń do Porsche w Niemczech i dowiedz się jaki i gdzie to można porządnie sprawdzić.
Chyba, że jest mnóstwo osób w Polsce, które potrzebują testów na hamowniach, to wtedy z kumplem uruchomimy i będziemy testować że hoho!


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 15.02.2008, 10:37 
Administrator

Dołączył: 5.03.2007
Posty: 1151
Oj, chyba czas na nowe auto :lol:


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 15.02.2008, 19:30 

Dołączył: 11.02.2008
Posty: 7
Marion napisał(a):
prawie wszystkie polskie "firmy tuningowe" to się chyba nadają do wpinania boxów do diesli co i ja bym zrobił :)


Prawie robi wielka roznice :wink:

Klaudiusz, moze poprostu powiedzeli ze wgrali serie zeby nie bylo wpadki :wink:

Na twoim miejscu zmienilbym tunera, odzalowal to 1800zl i spal spokojnie :)


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 15.02.2008, 21:04 

Dołączył: 15.03.2007
Posty: 3076
wydech tez trzeba bylo kupic bezposrednio u gemballa zeby wykluczyc ....


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 15.02.2008, 22:19 

Dołączył: 30.03.2007
Posty: 2300
no bo po "oryginalności" kosmetyków z aukcji to można mieć wątpliwości czy to nie jest czasem produkt czekoladopodobny :shock:


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 16.02.2008, 10:11 

Dołączył: 25.03.2007
Posty: 253
porscheee napisał(a):
wydech tez trzeba bylo kupic bezposrednio u gemballa zeby wykluczyc ....




wiem wiem ale prawde piszac nie wiedzialem jak tam sie zamawia u niego z internetu, a wydech z ebaya tez ma certifikat, numer wybity na wydechu itp.....czyzby podróba? :?


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 16.02.2008, 12:59 

Dołączył: 15.03.2007
Posty: 3076
tak podejrzewam jezeli to jest wina wydechu ,hmm certyfikaty połowa markowej odziezy a moze 99% :lol: na ebay ma certyfikat i nigdy nie lezała obok orginału


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 16.02.2008, 19:53 

Dołączył: 25.03.2007
Posty: 253
zobacze jaki bedzie wykres jak go zloze we wtorek i pojade jeszcze raz na hamownie


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 22.02.2008, 1:47 

Dołączył: 25.03.2007
Posty: 253
:? i juz wszystko jasne.... na wydechu Gemballa ( oryginalnym) po juz wszystkich pomiarach jakie tylko mozna zrobic w Porschaku mam prawie tyle samo mocy co bez Gemballi po chipie, w sumie to faktycznie nic nie zmienia wymiana koncowego wydechu oprocz wydania kasy i glosnego ,,gadania'' :D
czyli czyli 176kW ( oryginalnie 168kW ) i 267 Nm ( oryginalnie 260 Nm)

:? ale co sie najedzilem po roznych hamowniach ...to moje :lol:


Nie masz wystarczających uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego postu.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 22.02.2008, 11:11 
Avatar użytkownika

Dołączył: 8.03.2007
Posty: 3354
Lokalizacja: sercem i ciałem - poznań
Nr klubowicza: 075
jak ładnie gada to ok o to też chodzi...wygląda zaje...fajnie podkreślając agresywny wygląd boxstera czyli wszystko jak ma być ..na jakim paliwie hamowano auto ??




_________________

Classic Porsche 911/964 Carrera 2


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 22.02.2008, 11:25 

Dołączył: 16.03.2007
Posty: 2773
ehh... a jak nie widać różnicy, to po co przepłacać.... :roll:


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 22.02.2008, 11:34 

Dołączył: 25.03.2007
Posty: 253
rychu napisał(a):
jak ładnie gada to ok o to też chodzi...wygląda zaje...fajnie podkreślając agresywny wygląd boxstera czyli wszystko jak ma być ..na jakim paliwie hamowano auto ??


na shell V power racing


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 22.02.2008, 11:37 

Dołączył: 30.03.2007
Posty: 2300
na ETS-ie pewnie miałby dopiero power, tylko pewno przez chwilkę :lol:


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 22.02.2008, 14:29 
Avatar użytkownika

Dołączył: 8.03.2007
Posty: 3354
Lokalizacja: sercem i ciałem - poznań
Nr klubowicza: 075
Igor napisał(a):
ehh... a jak nie widać różnicy, to po co przepłacać.... :roll:
...tak tak polski proszek też pierze...pollena :lol:..a nauka też kosztuje, teraz będziesz mógł coś powiedzieć o gembali... :lol: :lol:że mocny w gębie...




_________________

Classic Porsche 911/964 Carrera 2


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 22.02.2008, 19:22 

Dołączył: 8.03.2007
Posty: 1327
Lokalizacja: My-ce
Nr klubowicza: 039
Czyli miałem rację :) , różnica między fabrycznym i Gembalą praktycznie w granicy błędu.Kilka procent to daje suma ,kolektor+sportowy kat + cały cat back (czyli tłumiki).....




_________________

968 - out
912
996 - out


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 22.02.2008, 19:31 

Dołączył: 16.03.2007
Posty: 2773
następnym razem sugeruję Dansk - zresztą - brzmienie będziecie mogli ze Spaunem porównać na najbliższym zlocie :)


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 22.02.2008, 20:32 

Dołączył: 30.03.2007
Posty: 2300
następnym razem sugeruję nie majstrować :)


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 22.02.2008, 22:09 
Avatar użytkownika

Dołączył: 8.03.2007
Posty: 3354
Lokalizacja: sercem i ciałem - poznań
Nr klubowicza: 075
ja proponowałem techart, bo mam ale dobrze wiedzieć jak jest z Gębalą...ale tak naprawdę to te tłumiki są po to aby nie stłumić mocy podrasowanego auta bo wtedy oryginalny przeszkadza , no i mają bardzo ładne basowe brzmienie...dolot, kolektor tak jak mówi Jurek...w połączeniu z wydechem to dopiero coś ! zależy też od auta... :!:




_________________

Classic Porsche 911/964 Carrera 2


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 62 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]




Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Ostatnie posty forum PCP








Przyklejone




English information
Ostatnie posty publicznego forum