|
Strona 1 z 1
|
[ Posty: 20 ] |
|
Autor |
Wiadomość |
HAJ$u
|
Napisane: 4.05.2013, 21:44 |
|
Dołączył: 28.07.2010 Posty: 246
|
|
Góra |
|
Duc748
|
Napisane: 4.05.2013, 22:48 |
|
Członek Zarządu PCP |
|
Dołączył: 8.03.2007 Posty: 2061
Nr klubowicza: 068
|
i duzo znajonych twarzy
jeden mial nie jezdzic
drugi mial sprzedac
a trzeci ... robic specjalizacje
dzieki za fotki
czekamy na relacje i opinie o ... tlumiku Jerzy !
_________________ Marcin ---------------- http://aidi.pl
|
|
Góra |
|
yoshi
|
Napisane: 4.05.2013, 23:04 |
|
Dołączył: 15.08.2007 Posty: 2915
|
wow ... ile ladnych aut ...
|
|
Góra |
|
BT
|
Napisane: 5.05.2013, 0:06 |
|
Klubowicz |
|
Dołączył: 11.01.2011 Posty: 3043 Lokalizacja: Warszawa
Nr klubowicza: 258
|
Dzieki za fotorelacje. Piekne auta!
_________________
Bartek
997.1 GT3 964 C2 958 3.0d 996 turbo X50 [był] 964 C4 [był]
|
|
Góra |
|
seb_jak
|
Napisane: 5.05.2013, 12:18 |
|
Dołączył: 4.09.2008 Posty: 96
|
|
Góra |
|
jurek968
|
Napisane: 5.05.2013, 21:50 |
|
Dołączył: 8.03.2007 Posty: 1327 Lokalizacja: My-ce
Nr klubowicza: 039
|
Duc748 napisał(a): i duzo znajonych twarzy jeden mial nie jezdzic drugi mial sprzedac a trzeci ... robic specjalizacje dzieki za fotki czekamy na relacje i opinie o ... tlumiku Jerzy !
No żałuj , bo choć pogoda nie dopisała do końca to organizacja bez pudła.
Mimo , że było ok 150 aut , okres kolejki może ze 40 minut , tyle aby w sam raz przeglądnąć wyniki i jazda...
Generalnie jak chcesz sie wbić w pierwszą 10 tkę to aktualnie musisz mieć 2 komplety opon i to dobrych..
Tym bardziej szacunek dla Pitersona , który przez pierwsze 2 przejazdy trzymał generalkę!Oj się działo , gdzby zresztą zbyt długo nie zwlekał ze zmianą wetów na slicki byłoby jeszcze lepiej.
Ja nie miałem specjalnie co zmieniać ...slicki rajdowe od początku do końca..mało być pogodnie...
Co do wydechu to jestem zadowlony , bezwzględnie powinieneś iść w takie kolektory , bo 2 zaworowce nawet lepiej powinny reagować.
No ale dłubiesz tego "Moteca" i liczysz pewnie gruszki na wierzbie
_________________
968 - out 912 996 - out
|
|
Góra |
|
pdmobil
|
Napisane: 5.05.2013, 22:50 |
|
Członek Honorowy |
|
Dołączył: 10.03.2007 Posty: 3921 Lokalizacja: Warszawa
Nr klubowicza: 029
|
Istotnie, to co wyróżnia ten cykl, to świetna atmosfera zawodów ! W jakże zróżnicowanym gronie. Nawet to co niektórym się nie bardzo podoba, czyli udział kilku maszyn i kierowców aktualnie startujących w GSMP, daje fajne obserwacje. Na tym tle rzeczywiście "życiowe" przejazdy Pitersona, wjeżdżanie się Cichego w turbinę - no i też wyniki !, równa i szybka jazda Jurka pokazują jak wysoki poziom umiejętności mamy w Klubie. Kilka innych Porsche doświadczało nowych wrażeń i nauki....a opony? Tak, to pierwszy z dodatków do kierowcy przy dość wyrównanym sprzęcie.
Kolejne fajne zawody, w których się roiło od Porsche.
Nie masz wystarczających uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego postu.
_________________
były: 911 - T'73, S'77, SC'81, turbo look'84, targa'88, Boxster - 98 ------------------ 996 - 01
|
|
Góra |
|
piterson
|
Napisane: 6.05.2013, 0:39 |
|
Dołączył: 8.03.2007 Posty: 1582 Lokalizacja: Kraków
Nr klubowicza: 078
|
Znów Kielce w deszczu - każdy kto jeździł ten wie z czym to się je... Lodowisko.
Bez dobrych opon nie ma szans na wynik. Treningi pojechałem na stareńkich R888 i było jak zawsze czyli @#$%. Na zawodach założyliśmy WET'y (używane Bridgestone w bardzo skromnym rozmiarze 180/580 R15) i po raz pierwszy w życiu dało się po mokrych Kielcach przejechać. Ba, nawet po pierwszych próbach stała się rzecz niesłychana bo okazało się że Cichy (tym razem w turbinie Mikołaja) jest kilka sekund za mną... Ale niestety (niemożliwe że to piszę) tor zaczął przesychać i szybkie auta zaczęły pokazywać na co je stać. Cichy założył Federale i wykręcił najlepszy czas dnia (ex aequo z bardzo szybką Lancia Delta jadącą w grupie aut seryjnych!) i złoił mnie ostatecznie o... 0,2 sek. Niestety zawiniła zła strategia zespołu - o jedną próbę za późno założyliśmy slicki.
Tak jak Jurek napisał docenić trzeba profesjonalizm obsługi - próby szły bardzo sprawnie i pomimo złej pogody oraz 144 zgłoszonych aut udało się przeprowadzić 6 prób! No ale ciągle brakuje lasu...
Pdmobil w tym sezonie dociążył auto i zmienił klasę (z usportowionych na seryjne) ale nadal jest w wysokiej formie. Choć niestety musiał uznać wyższość "młodej krwi" - przedzielił na podium juniora i seniora w znanej nam dobrze zielonej 930 (markar).
Na sam koniec standardowo filmik:
http://www.youtube.com/watch?v=wT0oIbgEGyY
jurek968 napisał(a): No ale dłubiesz tego "Moteca" i liczysz pewnie gruszki na wierzbie
Brzmi jak wyzwanie. Chyba trzeba będzie rozstrzygnąć ten pojedynek.
_________________
Piotrek 944 '86 3.0 wydmucha 996.2 C4 cabrio '02 997 TT '06 Cayenne Diesel S '14 Macan GTS '16
ex: 944 S2 '89
|
|
Góra |
|
pdmobil
|
Napisane: 6.05.2013, 10:20 |
|
Członek Honorowy |
|
Dołączył: 10.03.2007 Posty: 3921 Lokalizacja: Warszawa
Nr klubowicza: 029
|
Tak, samochód dorósł już do grupy Oldtimer Classic i musiałem go dostosować do regulaminu. Zniknęły wszelkie "restylingi" na RS, co dodało mu...prawie 120kg. Najbardziej odczuwalna jest zmiana wydechu i to nie ze względu na + 18kg, a na parametry silnika Nawet do normalnej kierownicy musiałem się trochę przyzwyczaić. Również opony. Moje zainteresowanie tą zabawą nie jest aż takie,żeby wydawać ok.5000 za kpl, więc do znanych i lubianych Uniroyali Rainsport dokupiłem kpl. Yokohama Neova - takie niby semi-slicki (1600.-). Daleko im jednak do Toyo r888 na suchym, a nawet R1R. O mokrym to już w ogóle nie ma co mówić. Treningi piątkowe po prawie suchym torze to było poznawanie możliwości Neovy. Wydawało się ok. Jednak po nocnej ulewie, po przejazdach zapoznawczych, do gry wróciły Uniroyalki. I było dobrze. Po pierwszym obiecującym przejeżdzie, w drugim, no cóż....przy drzewku tył nie utrzymał i skończyło się bąkiem na trawie....wrrr. Dalej schło więc wróciłem do Neovy. I było dobrze z tym, że z kolei....po trzecim biegu skrzynia została na trójce i dopiero w parku, po dłuższych mocowaniach udało się wyrwać, ale biegów nie było. Lewarek stanął dęba i figa. (bez podtekstów proszę, sytuacja była poważna) Po gmeraniu coś odpuściło, ale biegi nie wchodziły całkiem ok, a skrzynia coraz bardziej rzęziła. Przed dostatnim wyścigiem ruszałem trzymając jedynkę, żeby nie wybiło. Z czasów jestem zadowolony, wszak były kilka sekund lepsze niż w teamie Markarów, ale za mało żeby zrekompensować współczynnik za wiek....pięknego turbo Szykuje się więc kolejny trudny sezon, tym bardziej, że na długich eliminacjach takich jak Debrzno czy Biała turbinka będzie miała się gdzie rozkręcić. W dodatku Markar Junior nie ma stracha !!! ( z czego Senior wcale jakby się nie martwi )
Moja droga do domu, na kołach, to był koszmar. Przy ok.80km/h skrzynia rzęziła najciszej, ale i tak przez ponad dwie godziny czułem się jak u dentysty, który wolnoobrotowym kamieniem by mi zęby szlifował....znacie to uczucie ?
..a teraz skrzynka do remontu, żeby nudno nie było.
_________________
były: 911 - T'73, S'77, SC'81, turbo look'84, targa'88, Boxster - 98 ------------------ 996 - 01
|
|
Góra |
|
porscheee
|
Napisane: 6.05.2013, 19:31 |
|
Dołączył: 15.03.2007 Posty: 3157
|
masz skrzynie ta od 88 czy 87 g50 czy jeszcze ta stara .... jakies wzocninia , patenty ??
|
|
Góra |
|
Duc748
|
Napisane: 6.05.2013, 21:05 |
|
Członek Zarządu PCP |
|
Dołączył: 8.03.2007 Posty: 2061
Nr klubowicza: 068
|
wspolczuje Piotrowi
ruch u mnie raczej kosmetyczny nie liczac na mega PS'y
_________________ Marcin ---------------- http://aidi.pl
|
|
Góra |
|
BT
|
Napisane: 6.05.2013, 21:54 |
|
Klubowicz |
|
Dołączył: 11.01.2011 Posty: 3043 Lokalizacja: Warszawa
Nr klubowicza: 258
|
Piotrze, trzymam kciuki za szybki powrót turbo looka do pełnej sprawności.
_________________
Bartek
997.1 GT3 964 C2 958 3.0d 996 turbo X50 [był] 964 C4 [był]
|
|
Góra |
|
pdmobil
|
Napisane: 6.05.2013, 22:02 |
|
Członek Honorowy |
|
Dołączył: 10.03.2007 Posty: 3921 Lokalizacja: Warszawa
Nr klubowicza: 029
|
porscheee napisał(a): masz skrzynie ta od 88 czy 87 g50 czy jeszcze ta stara .... jakies wzocninia , patenty ??
Zgodna z modelem zwykła 915. Ze szperą płytkową.
Wiele razy robiona, więc spoko...akurat awarie skrzyni są dla mnie najmniej kłopotliwe, ale zawsze to trochę czasu, pracy i kasy. Dobrze, że nie rozpadła się w trakcie zawodów, bo wtedy byłbym bardzo zły
_________________
były: 911 - T'73, S'77, SC'81, turbo look'84, targa'88, Boxster - 98 ------------------ 996 - 01
|
|
Góra |
|
porscheee
|
Napisane: 6.05.2013, 22:09 |
|
Dołączył: 15.03.2007 Posty: 3157
|
one miały szpere w opcji czy dodałeś od nowszej ?? Wałki czy tez zębatki kupujesz w aso ? Rozumiem ze nie możesz sobie zapodaj od nowszego modelu byłby spokoj na "zawsze" no i jakas precyzja a nie szukanie drążkiem
|
|
Góra |
|
pdmobil
|
Napisane: 6.05.2013, 22:26 |
|
Członek Honorowy |
|
Dołączył: 10.03.2007 Posty: 3921 Lokalizacja: Warszawa
Nr klubowicza: 029
|
Szperę miały w opcji.
Łożyska, przesuwki, synchronizatory i drobiazgi kupuję w ASO.
Grube rzeczy, jak przełożenia....jeszcze nie zniszczyłem, ale jak by co....mam trochę, choć z pierwszym biegiem...hm....to może być kłopot.
Nie mam kłopotów z wybieraniem biegów. Mam lekką rękę, operuję precyzyjnie i delikatnie
_________________
były: 911 - T'73, S'77, SC'81, turbo look'84, targa'88, Boxster - 98 ------------------ 996 - 01
|
|
Góra |
|
piterson
|
Napisane: 6.05.2013, 22:33 |
|
Dołączył: 8.03.2007 Posty: 1582 Lokalizacja: Kraków
Nr klubowicza: 078
|
pdmobil napisał(a): Mam lekką rękę, operuję precyzyjnie i delikatnie
Idealna reklama "chirurgii jednego dnia"
Trzymam kciuki aby do Szydłowca auto było w 100% sprawne!
_________________
Piotrek 944 '86 3.0 wydmucha 996.2 C4 cabrio '02 997 TT '06 Cayenne Diesel S '14 Macan GTS '16
ex: 944 S2 '89
|
|
Góra |
|
Qbak
|
Napisane: 6.05.2013, 22:35 |
|
Dołączył: 8.07.2007 Posty: 5179 Lokalizacja: Rawa Mazowiecka/Warszawa
Nr klubowicza: 193
|
Tak przy okazji, szperę w opcji miały nawet 924, także w tamtych latach
każe Porsche mogło wyjechać zaszperowane z fabryki
Kilka (no dobra sporo) moich amatorskich zdjęć:
https://picasaweb.google.com/lordbqbak/ ... N_r0bDKwwE
Jeżeli ktoś chciałby jakieś w wysokiej rozdzielczości proszę o prywatną
wiadomość i podanie w niej maila
_________________ 924 '83 LM8U - Tor Poznań 2:04,992
|
|
Góra |
|
Duc748
|
Napisane: 7.05.2013, 6:50 |
|
Członek Zarządu PCP |
|
Dołączył: 8.03.2007 Posty: 2061
Nr klubowicza: 068
|
piterson napisał(a): pdmobil napisał(a): Mam lekką rękę, operuję precyzyjnie i delikatnie Idealna reklama "chirurgii jednego dnia"
Panie a u Pana to ze znieczuleniem czy bez ??
_________________ Marcin ---------------- http://aidi.pl
|
|
Góra |
|
pdmobil
|
Napisane: 7.05.2013, 9:11 |
|
Członek Honorowy |
|
Dołączył: 10.03.2007 Posty: 3921 Lokalizacja: Warszawa
Nr klubowicza: 029
|
piterson napisał(a): pdmobil napisał(a): Mam lekką rękę, operuję precyzyjnie i delikatnie Idealna reklama "chirurgii jednego dnia" Trzymam kciuki aby do Szydłowca auto było w 100% sprawne!
Auto bedzie, sam sobie zrobię, ale czy moje oko, po styku z delikatną łapką...chirurga jednego dnia. ???
Dajmy spokój
_________________
były: 911 - T'73, S'77, SC'81, turbo look'84, targa'88, Boxster - 98 ------------------ 996 - 01
|
|
Góra |
|
RSman
|
Napisane: 26.05.2013, 12:15 |
|
Dołączył: 26.05.2013 Posty: 1
|
No i jak tam sytuacja, wiadomo już co padło w skrzyni??
|
|
Góra |
|
|
Strona 1 z 1
|
[ Posty: 20 ] |
|
|
Nie możesz rozpoczynać nowych wątków Nie możesz odpowiadać w wątkach Nie możesz edytować swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz dodawać załączników
|
|
Ostatnie posty forum PCP
Przyklejone
English information
Ostatnie posty publicznego forum
|