Start Strona klubowa Kalendarz imprez Sklep Porsche Polska
Nazwa użytkownika Hasło Zapamiętaj mnie Zarejestruj

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]





Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 101 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5, 6  Następna strona
Autor Wiadomość
Offline
 Tytuł: Re: xxx
PostNapisane: 1.02.2015, 9:51 

Dołączył: 24.12.2013
Posty: 32
Duc748 napisał(a):
fajnie, że gada ludzkim głosem
gratuluję uporu w odzyskaniu auta
. Dzieki w sumie na tym forum widze ze bardziej ludzia zależy by zniechęci niz pogratulować i motywować do odbudowy . Ja nie zakładałem ze odbudowa ma byc tania kocham ta markę i chciałem uratować turbinę i to mna kierowało ;)


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 1.02.2015, 10:19 

Dołączył: 16.12.2010
Posty: 851
Lokalizacja: Radomsko
Nr klubowicza: 296
Fajnie ze masz zapał :) ,powodzenia w odbudowie




_________________

997.2 GT3 RS TP:1,41,5
944 S2 CUP JPS TP:1,44,7
Puchar PCP 2015


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł: Re: xxx
PostNapisane: 1.02.2015, 11:20 
Avatar użytkownika

Dołączył: 21.03.2010
Posty: 3699
Lokalizacja: Poznań
Nr klubowicza: 263
sinner911 napisał(a):
....w sumie na tym forum widze ze bardziej ludzia zależy by zniechęci niz pogratulować i motywować do odbudowy .

Nie przesadzaj i uogólniaj ;) mamy tu w prawdzie paru malkontentów, ale gwarantuję Ci , że większość trzymała kciuki za powodzenie a teraz za odbudowę.
W obronę co niektórych mogę powiedzieć, że chcieli Ci uzmysłowić nawał pracy i... kosztów, bo często ludzie się nastawiają na jakiś projekt a później.... robią to latami jeżeli w ogóle dotrą do finału.
JA Ci gratuluję i oby się powiodło.




_________________

Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 1.02.2015, 14:25 

Dołączył: 11.11.2011
Posty: 324
Ja nie mogę skończyć od 5 lat 911S z '69 roku :) była totalnie przebudowana :) ale nie żałuje ani jednej chwili czy złotówki w tym projekcie. I w tym roku skończę... Tez bym odbudował to 965 gdyby trafiło w moje ręce :)
Keep going:) uda sie na pewno!


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 1.02.2015, 21:07 

Dołączył: 24.12.2013
Posty: 32
Dzieki właśnie takich słów motywacji mi tu brakowało ;)


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 2.02.2015, 1:00 
Członek Zarządu PCP
Avatar użytkownika

Dołączył: 10.09.2009
Posty: 4968
Lokalizacja: Warszawa/Poznań
Nr klubowicza: 281
Z ciekawością będę śledził proces reanimacji tego auta :-)
Powodzenia!!!
Ps. Już zazdroszczę Ci tego momentu kiedy wsiądziesz do swojego odbudowanego 965...




_________________

jest: 356C '65, 912 '66, 914-6 '70, 996 Millennium '00, 126p S ’78, R129 500SL ’92

było: 914-4 ’73, 914-4 CanAm '74, 924 '79, 944 '84, 944S2 cabrio '90, 968 cabrio '92, 986S '00, 996.2 targa '03

Michał
IG: mr.mata912


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 2.02.2015, 9:34 
Członek Honorowy
Avatar użytkownika

Dołączył: 10.03.2007
Posty: 3887
Lokalizacja: Warszawa
Nr klubowicza: 029
W uzupełnieniu do mojego wpisu o "ćwiartce" wspomnę historię znajomego który kupił lekko uderzonego cabrio (964)..lekko to znaczy: prawy reflektor, prawy błotnik, zderzak - do wymiany, reszta - pokrywa silnika, prawy narożnik, do lekkiej naprawy. Zrobił, jeżdził.....chyba po roku dostał kamieniem w szybę. Pękniętą pojechał wymienić. Po wyjęciu pękniętej, zanim nową uzbroili w uszczelkę i przyłożyli....rama okna, podobno było słychać jak stęczała, się zwichrowała tak, że bez naprawy blacharskiej nie było mowy o wstawieniu nowej szyby. To teraz teoretycy i praktycy snujcie teorie o przyczynach...naprężeniach, skutkach wypadków, które drzemią w naprawianych autach....
To co napisałem absolutnie nie należy czytać jedynie z ironią. Jak wspomniałem...moje motoryzacyjne korzenie są...blacharskie i nie jestem przeciwnikiem...dobrej roboty :wink:




_________________

były: 911 - T'73, S'77, SC'81, turbo look'84,
targa'88,
Boxster - 98
------------------
996 - 01


Góra
 Zobacz profil YIM  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 2.02.2015, 22:29 

Dołączył: 8.03.2007
Posty: 1327
Lokalizacja: My-ce
Nr klubowicza: 039
kacper napisał(a):
https://www.youtube.com/watch?v=hASoadr8SgY&feature=youtu.be


https://www.youtube.com/watch?v=cuqXF9e ... e=youtu.be


Co nie znaczy ,że silnika nie powinno się poddać rewizji.
Szczególnie ,że to auto za . 200 tys
Wilgoć mogła zrobić swoje, a i sprężyny zaworowe lekko nie miały.




_________________

968 - out
912
996 - out


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 2.02.2015, 22:37 

Dołączył: 19.03.2007
Posty: 1122
Zrobimy rewizję osobistą i rentgena.
Założenie było takie sprawdzić czy silnik żyje.
Przecież to początek długiej drogi ożywienia tego auta.
Ja tam popieram brnięcie do celu a nie wytykanie co się źle zrobiło.
Ogólnie to mam zły dzień i mogę być pyskaty.
Pozdrawiam.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 2.02.2015, 23:21 
Członek Honorowy
Avatar użytkownika

Dołączył: 10.03.2007
Posty: 3887
Lokalizacja: Warszawa
Nr klubowicza: 029
kacper napisał(a):
Ogólnie to mam zły dzień i mogę być pyskaty.
Pozdrawiam.

Wiesz, ja też miałem zły dzień.....więc przypadkiem starszemu nie pyskuj....ja 40 lat w branży się obracam więc slang znam i potrafię odwinąć.... :wink:
Ja absolutnie nie mam Kacperku nic przeciwko..ani odbudowie cennych aut, ani fajnym projektom, ....ale, że mam zły czas to trochę się czepiam....np. handlarzyków, którzy mniemając, że wszystkie rozumy zjedli i wszyscy dookoła to idioci, kity wciskają.....rzygać się chce ! Ostatni taki przykład miałem w sobotę......nerwy mi puściły....wyprosiłem z warsztatu....są do cholery jakieś granice...czegoś co już jest coraz mniej znane..jak..wychowanie ! Dlatego sprzedając samochód Niemcowi....czułem się komfortowo ! Reszta, jak powiedziałem...niech będzie przyzwoicie robiona i już. Kiedyś farbę chlorokauczukową się zagęszczało talkiem, bo nie było żadnych Novoli i Beckerów, a wychodziły cymesiki..teraz podłużnice pomazane mastyką do bólu, jeszcze miękkie pod lakierem.....byle kit wcisnąć i sprzedać. Dlaczego takie oszustwa nie są karane ???




_________________

były: 911 - T'73, S'77, SC'81, turbo look'84,
targa'88,
Boxster - 98
------------------
996 - 01


Góra
 Zobacz profil YIM  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 2.02.2015, 23:23 

Dołączył: 19.03.2007
Posty: 1122
ja wszystko rozumiem Piotrze i szanuję Twoją osobę, Twoją wiedzę i doświadczenie (nie raz dzwoniłem z pytaniem i prośbą o poradę) na całej że tak powiem linii :)

ale czasem już nie mogę :)

a oszustwa powinny być karane i to dotkliwie może wtedy by się skończyły

a dzień mam serio słaby
pierścień strzelił przy składaniu - mój błąd i nie uwaga
i błotnik jeden do ponownego malowania - nie wiadomo czym malowali to auto lat temu gdzieś tam i się pochlało i dupa ....


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 2.02.2015, 23:37 
Członek Honorowy
Avatar użytkownika

Dołączył: 10.03.2007
Posty: 3887
Lokalizacja: Warszawa
Nr klubowicza: 029
Ale czego nie możesz..że trzeba poprawić...bo chyba nie tego, że mnie skręca? I będzie skręcało, jak czytam, że oficjalna strona PCP jest miejscem handlu "ćwiartkami" ....Toż może lepiej po cichutku kupić np. u Van Zweedena, a może w Teile będą mieli....po co głośno i na Forum...przecież, jak za parę lat ktoś spyta, czy coś wiemy o takim to, a takim 965, to od razu znajdą się ci, co przypomną "a..to ten, co kiedyś "ćwiartki" miał wstawiane..... nie fajny pomysł.
I popraw Kacperku sobie dzień...ja poprawiłem "Perłą" bo to firma, którą poznałem dzięki Klubowi (Stachowi :lol: ), wygrałem nawet w 2008r. taki rajd "Perłowy" ...był kiedyś, wspaniała impreza, i Perłę dożywotnio polubiłem...no chyba, że nerki mi wysiądą....to popraw sobie na dobranoc, korzystając z tego, że masz świetną markę i się wciąż rozwijasz ! Twoje problemy to nie sa problemy, wierz mi. Polecam piwko, albo brandy....




_________________

były: 911 - T'73, S'77, SC'81, turbo look'84,
targa'88,
Boxster - 98
------------------
996 - 01


Góra
 Zobacz profil YIM  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 2.02.2015, 23:40 

Dołączył: 19.03.2007
Posty: 1122
nie że cię skręca nie bierz tego do siebie
dziękuję wole JD


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 3.02.2015, 10:12 
Avatar użytkownika

Dołączył: 3.03.2009
Posty: 2257
Lokalizacja: Piotrków Tryb
Nr klubowicza: 288
Podsumowując dotychczasowe topiki uważam
Można wymienić 1/4 czy przód utrzymując pełną wartość pojazdu pod warunkiem że zostanie to wykonane poprawnie przez DOBRY warsztat /skoro można przebudowywać pojazdy torowe narażone na znacznie większe obciążenia/
Nie rozumiem jak można wydać 100k na dopieszczenie auta po 80k km .Moje 965 miało niecałe 80k km i praktycznie wymagało detailingu.Motor i skrzynia jest sucha, uszczelki OK.zawieszenie jak z fabryki, lakier na całości około 200 /auto z USA czysty carfax i faktury od początku potwierdzające przebieg.Jeżeli została wydana taka kwota tzn ,że jednak to była kaszana a nie laleczka i przebieg musiał być znacznie większy.Mam co nieco pojęcia o kosztach bo na dzień dzisiejszy jestem na etapie przywracaniu 3-ciej szt do oryginału i mocno posunięty do przodu projekt STR.Najważniejsze jest żeby to robili ludzie ,którzy mają o tym pojęcie a pełnią szczęścia są mechanicy zakochani w tej marce.Mam szczęście ,że na takich trafiłem /Kacper ,Zbych/
Przeznaczenie krakowskiej 965 na dawcę było by wielkim błędem .Jestem przekonany że po zakończeniu napraw auto da Tomkowi wiele radości i będzie służyło przez wiele lat a przy okazji pozna go od podszewki.Oczywiście pod warunkiem ,że nie będzie szedł na skróty i oszczędzał.
TOMEK TRZYMAM KCIUKI !!!!!




_________________

-http://classic911.pl


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 3.02.2015, 18:41 

Dołączył: 24.12.2013
Posty: 32
Hymm czytajac ten watek mam wrazenie ze zostałem zakwalifikowany z klucza do bandy oszustów którzy napewno napisza w ogłoszeniu nie bity !!
Ja wiem co chce zrobic i ze ma byc to zrobione dobrze i nie na odwal sie !!
Nie jestem oszustem i nie bede malował kitem samochodu by cos podbarwic !! Auto ma fajna Historia - i bedzie miało jeszcze lepsza :)

Dzieki wszystkim którzy szczerze kibicuja !!


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 3.02.2015, 19:31 

Dołączył: 16.12.2010
Posty: 851
Lokalizacja: Radomsko
Nr klubowicza: 296
Dużo ludzi miało chrapkę na to auto i chyba zwykła zazdrość przez nich przemawia.
Jeżeli podjąłeś sie tego wyzwania to nie patrz na nich ,wiadomo koszty bedą i tego nieunikniesz, :wink: ,ale warto !!!




_________________

997.2 GT3 RS TP:1,41,5
944 S2 CUP JPS TP:1,44,7
Puchar PCP 2015


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 3.02.2015, 19:45 
Członek Zarządu PCP
Avatar użytkownika

Dołączył: 12.03.2008
Posty: 9164
Lokalizacja: Gdynia/Warszawa
Nr klubowicza: 189
sinner911 napisał(a):
Hymm czytajac ten watek mam wrazenie ze zostałem zakwalifikowany z klucza do bandy oszustów którzy napewno napisza w ogłoszeniu nie bity !!
Ja wiem co chce zrobic i ze ma byc to zrobione dobrze i nie na odwal sie !!
Nie jestem oszustem i nie bede malował kitem samochodu by cos podbarwic !! Auto ma fajna Historia - i bedzie miało jeszcze lepsza :)

Dzieki wszystkim którzy szczerze kibicuja !!


Odnoszę wrażenie że to Ty jesteś najbardziej przewrażliwiony z uczestników dyskusji. Ale niezależnie od tego cieszę się, że auto trafiło w dobre ręce i wróci na drogi. Powodzenia!




_________________

Witek
będzie: chyba 718
było: 964 '91, 944 '85, 924 '85, 996 '02, 997S '09

http://www.komunikado.pl agencja public relations


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 3.02.2015, 20:27 

Dołączył: 8.03.2007
Posty: 1327
Lokalizacja: My-ce
Nr klubowicza: 039
kacper napisał(a):
Zrobimy rewizję osobistą i rentgena.
Założenie było takie sprawdzić czy silnik żyje.
Przecież to początek długiej drogi ożywienia tego auta.
Ja tam popieram brnięcie do celu a nie wytykanie co się źle zrobiło.
Ogólnie to mam zły dzień i mogę być pyskaty.
Pozdrawiam.


Było w dobrej wierze napisane.
Auto kilka lat temu oglądała osoba , do której mam pełne zaufanie.
Najlepszy specjalista którego znam.
Może dlatego ,że nie idzie na skróty ale nawet bym rzekł zbyt długą drogą ,często wyboistą , ale efekty są w postaci sprzedawanych aut na rynek niemiecki.( nawet Monako- właśnie 965)
Mówił też inne rzeczy które pewnie są oczywistością dla niektórych a dla mnie nie były.,
Z uwagi na wrażliwośc to czytających nigdy ich nie napisałem i nie napiszę.
Nigdy też nie czyniłem podchodów do owego auta.
Pozdrawiam




_________________

968 - out
912
996 - out


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 3.02.2015, 21:52 

Dołączył: 30.10.2008
Posty: 1066
Jurek968 - też trochę mnie chłopaki zaskoczyli odpalaniem tego auta po latach stania. Ja na 99% nie nabrałbym odwagi, żeby kręcić tym silnikiem. Jedyny sens, jaki przychodzi mi do głowy to sprawdzenie, czy ECU jest ok.

Na szczęście silnik zagadał, nic się nie urwało, a do tego jest jeszcze większa motywacja, żeby ogarnąć ten projekt - czego serdecznie życzę właścicielowi!

(A Kacprowi - jak najmniej takich klientów, jak ja :) )


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 3.02.2015, 23:35 

Dołączył: 19.03.2007
Posty: 1122
Kto nie ryzykuje nie pije szampana :).

Nie ma sensu pisać jak to było odpalane. Bo po co. :)

Udało się już kolejny raz uruchomić auto po latach stania a po powodzi też się trafiało.
Ale nie moge pisać co i gdzie i kiedy. Tajemnica.
Jedno nawet do Niemiec pojechało i chyba jeździ nadal.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 101 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5, 6  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]




Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Ostatnie posty forum PCP








Przyklejone




English information
Ostatnie posty publicznego forum









cron