Start Strona klubowa Kalendarz imprez Sklep Porsche Polska
Nazwa użytkownika Hasło Zapamiętaj mnie Zarejestruj

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]





Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 57 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3
Autor Wiadomość
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 31.03.2015, 11:50 

Dołączył: 8.04.2014
Posty: 40
a do wersji Turbo nadaje się Lpg? przebiegi powyżej 15tyśkm/rok


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 31.03.2015, 12:05 

Dołączył: 25.12.2011
Posty: 235
Odpowiednio dobierając instalację, Turbo może z powodzeniem jeździć na LPG.

Ja bym rozważył instalację wtrysku fazy ciekłej.

Znajdź najlepszy warsztat, który montuje LPG w promieniu 200 km od Twojego miejsca zamieszkania i nie żałuj kasy na montaż.

Czasem warto pojechać na montaż nawet 500 km. Potem Twój czas i pieniądze zwrócą się szybciej. Bo jak dasz auto do kogoś, kto się będzie na nim uczyć, to Ciebie obciążą koszty tej nauki.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 31.03.2015, 12:40 
Członek Zarządu PCP
Avatar użytkownika

Dołączył: 12.03.2008
Posty: 9164
Lokalizacja: Gdynia/Warszawa
Nr klubowicza: 189
Słyszałem, że w Mławie jest jeden z najlepszych magików od LPG.




_________________

Witek
będzie: chyba 718
było: 964 '91, 944 '85, 924 '85, 996 '02, 997S '09

http://www.komunikado.pl agencja public relations


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 31.03.2015, 12:56 

Dołączył: 21.10.2012
Posty: 583
nokia62 napisał(a):
a do wersji Turbo nadaje się Lpg? przebiegi powyżej 15tyśkm/rok



Jak najbardziej, zależy jak długo chcesz trzymać auto.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 31.03.2015, 13:07 

Dołączył: 25.12.2011
Posty: 235
wit007 napisał(a):
Słyszałem, że w Mławie jest jeden z najlepszych magików od LPG.


Wiesz. LPG to nie jest czarna magia (pewnie dla wielu "specjalistów" jest), ale to kwestia rzetelnej wiedzy i doświadczenia.

Na forum LPG jest kilka warsztatów, które znają się na rzeczy. Łatwo je wychwycić. Polecam lekturę tam, a nie tu. Bo to nie jest miejsce na reklamę.

Fakty są takie, że każdy silnik bez wtrysku bezpośredniego da się skutecznie zagazować.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 4.04.2015, 14:08 

Dołączył: 21.03.2015
Posty: 8
Ja mam gaz do wtr.bezpośredniego i nie narzekam. spalanie... no niewiele się zaoszczędzi. 10-20gazu +6-10benz. a normalnie 13.5-16 benz. wiec porownywalnie


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 4.04.2015, 15:40 

Dołączył: 1.04.2015
Posty: 53
Gdzie robia gaz do wtrysku bezposredniego i jakie sa koszty?
Jakiego samochodu dotyczy powyzszy post i jak nalezy czytac porownywanie spalania bo nie bardzo rozumiem?


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 4.04.2015, 21:24 

Dołączył: 24.11.2012
Posty: 249
k.kalecinski napisał(a):
Ja mam gaz do wtr.bezpośredniego i nie narzekam. spalanie... no niewiele się zaoszczędzi. 10-20gazu +6-10benz. a normalnie 13.5-16 benz. wiec porownywalnie


Mógł bym prosić o czytelniejszy opis?

Jaki silnik, ile, czego i gdzie "pali"?

Interpunkcja i duże litery na początkach zdań też pomagają w zrozumieniu tekstu.

8)


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 5.04.2015, 12:22 

Dołączył: 21.03.2015
Posty: 8
Cayenne 07-10r 3.6V6 benz. Gaz generacji 6 do wtr.bezpośredniego. Nie jedziesz tylko na gazie bo zawsze dopala benzyną. W moim przypadku śr.spalanie to 10gazu+6benzyny.przy lekkiej jeździe z mista do miasta. Na samej benzynie średnia przy lekkiej jeździe 13.5. Koszt takiej instalacji jest wysoki od 6.6k do 10k. Ja robiłem w wodzisławiu.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 6.04.2015, 9:45 

Dołączył: 24.11.2012
Posty: 249
Od razu lepiej.

Dzięki.

Czyli szału nie ma.

8)


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 6.04.2015, 12:42 

Dołączył: 30.06.2014
Posty: 3
mateusz_dk napisał(a):
Moje zdanie jest takie ze to lekka obraza dla marki, chyba kupując Porsche trzeba liczyć sie z wyższymi kosztami utrzymania i brać to pod uwagę przed kupnem (?). No ale kto co woli :)


Ja np. tutaj żadnej obrazy dla marki nie widzę: 530-konny Dodge Charger na LPG - obalamy mity, a wymierne korzyści są. Chciałbym też zauważyć, że po Polsce jeździe 500 konny prosiak z LPG.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 7.04.2015, 0:09 

Dołączył: 11.05.2014
Posty: 1930
Czyli zakładanie LPG na wtrysk bezpośredni to sztuka dla sztuki..


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 7.04.2015, 0:16 

Dołączył: 11.05.2014
Posty: 1930
Czyli zakładanie LPG na wtrysk bezpośredni to sztuka dla sztuki..


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 7.04.2015, 9:26 

Dołączył: 8.04.2014
Posty: 40
k.kalecinski napisał(a):
Cayenne 07-10r 3.6V6 benz. Gaz generacji 6 do wtr.bezpośredniego. Nie jedziesz tylko na gazie bo zawsze dopala benzyną. W moim przypadku śr.spalanie to 10gazu+6benzyny.przy lekkiej jeździe z mista do miasta. Na samej benzynie średnia przy lekkiej jeździe 13.5. Koszt takiej instalacji jest wysoki od 6.6k do 10k. Ja robiłem w wodzisławiu.


trochę dużo tej beny wciąga a może jakaś regulacja jeszcze lub lepszy soft?
widać już oszczędności?
cena za lpg też nie mała, ciężko podjąć decyzję w sprawie fsi-lpg
może lepiej jeździć starszym mpi ...


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 8.04.2015, 18:16 

Dołączył: 21.03.2015
Posty: 8
Z tego co się orientowałem to jest możliwa regulacja sterownika wtedy będzie brał 4litry pb ale za to wtryski dostaną po dupie więc wolałem to tak zostawić.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 16.04.2015, 12:12 

Dołączył: 17.03.2015
Posty: 27
Jestem ciekaw jak ten samochód znosi wzrost spalania na gazie. Wraz ze wzrostem ciśnienia przy takim przeskoku z 400 na 500 ? Musi nieźle piszczeć od ciśnienia w środku, . . normalnie kosmos :) Jestem ciekaw czy ja mogę sobie podpicować gaz. Ale to tylko spalanie zwiększają. No pewnie przegiąłem z tym co napisałem ale coś pewnie w tym jest.
Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek

Jestem ciekaw ile koleś wywalił kasy na tą instalkę wraz z regulacją. Pewnie z 14 spokojnie poszło do silnika. Muszę podjechać do energy gaz, może mi też pomogą coś zrobić. Aby podpicować silnik, tylko nie wiem czy wtedy ten gaz będzie nadal mi się opłacał. Jask spalanie wzrośnie :)


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 17.04.2015, 11:33 

Dołączył: 5.01.2015
Posty: 114
Czy warto zakładać? Hm... a czy warto wydawać na wachę 600 zł/msc czy może 1200 zł/msc ?
Osobiście przejechałem na LPG 220 tys. km - tyle że audi A6 2.4 quattro według mojej karkulacji zaoszczędziłem ponad 45 tyś. złotych przez 7 lat. Dodam że silnik "nie pękł" sondy lambda nie klękły... Poleciał jeden katalizator, gdzie w zasadzie nie wiem czy to na pewno była przyczyna po stronie gazu (tak domniemam). Samochód jeździ do dzisiaj i ma się dobrze...ostatnio miałem nawet klienta na niego ale szkoda było go sprzedawać, jest naprawdę dobrze utrzymany...Jedynie bym się zastanowił przy instalacji LPG przy silniku z wtryskiem bezpośrednim. Jeżeli LPG to wg mnie tylko silnik wolnossący, turbina w niczym nie przeszkadza.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 57 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]




Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Ostatnie posty forum PCP








Przyklejone




English information
Ostatnie posty publicznego forum