|
Strona 1 z 1
|
[ Posty: 19 ] |
|
Autor |
Wiadomość |
kumar
|
Napisane: 27.08.2009, 20:21 |
|
Dołączył: 2.08.2009 Posty: 31
|
|
Góra |
|
kumar
|
Napisane: 28.08.2009, 10:55 |
|
Dołączył: 2.08.2009 Posty: 31
|
Tak jak mówiłem, dziś rano wybrałem się do Brodnicy ponownie. Dowiedziałem się, że jest to 928 S 4.7 V8 z 1986 roku. Lakier jest chyba oryginalny, ale nie jest doskonały. Widać, że często właściciel chciał niskim kosztem naprawić powstałe problemy. Wg mnie samochód był walony przynajmniej w trzech różnych miejscach. Ogólnie z zewnątrz wygląda na dużo roboty.
Cena: 18 500 zł - powiedział mi właściciel.
Jak na samochód w takim stanie, to dużo za dużo.
|
|
Góra |
|
Igor
|
Napisane: 28.08.2009, 11:19 |
|
Dołączył: 16.03.2007 Posty: 2795
|
|
Góra |
|
Qbak
|
Napisane: 28.08.2009, 11:49 |
|
Dołączył: 8.07.2007 Posty: 5185 Lokalizacja: Rawa Mazowiecka/Warszawa
Nr klubowicza: 193
|
No właśnie, manual!
Dziwne że jeszcze nikt z "gildii 928" się nie wypowiedział, Panowie
co sądzicie o tym aucie?
_________________ 924 '83 LM8U - Tor Poznań 2:04,992
|
|
Góra |
|
kumar
|
Napisane: 28.08.2009, 13:20 |
|
Dołączył: 2.08.2009 Posty: 31
|
Spojrzałem na allegro na 928, nie spodziewałem się, że stoją tak wysoko. W każdym razie ta 928 jest bardzo zapuszczona. Ideał dla kogoś, kto ma dużo czasu i pieniędzy. Tarcze całe zardzewiałe, wewnątrz głośniki wywalone na wierzchu, 3/4 uszczelek do wymiany. Jeśli ktoś lubi majsterkować i stopniowo krok po kroku doprowadzać go do użyteczności, może się potargować
Co do tego, że jest walnięty. Klapa maski nie jest równo spasowana. U góry po lewej stronie jest za wąsko. To samo po prawej stronie na dole przy łączeniu progu i drzwi. No i to, co widzicie na ostatnich zdjęciach.
PS. Nigdy nie widziałem takiego wskaźnika spalania na 100km! Ciekawe, jak to działa w praktyce
|
|
Góra |
|
Qbak
|
Napisane: 28.08.2009, 14:53 |
|
Dołączył: 8.07.2007 Posty: 5185 Lokalizacja: Rawa Mazowiecka/Warszawa
Nr klubowicza: 193
|
W praktyce 928 pali ile tylko da radę Tak rzadko są wypuszczane
na ulicę, że starają się wypalić ile się da
_________________ 924 '83 LM8U - Tor Poznań 2:04,992
|
|
Góra |
|
porsz
|
Napisane: 28.08.2009, 21:11 |
|
Dołączył: 16.10.2007 Posty: 181
|
a do tego cena podana + opłaty rejestracyjne ,dzwoniłem i pytałem,trochę przesadzona cena moim skromnym zdaniem
|
|
Góra |
|
Długi
|
Napisane: 28.08.2009, 21:19 |
|
Dołączył: 8.03.2007 Posty: 1196
|
Witam,
hm ciekawe jaki silnik na k-jetronicu czy L-jetronicu, ale jeśli 310KM to L- jetronic... ... a może tam jest silnik 5.0 32V? i big blocki?
Spalanie w granicach 12-30 litrów to norma przy silnikach 4,7
|
|
Góra |
|
andywarhol
|
Napisane: 31.08.2009, 8:52 |
|
Dołączył: 27.04.2007 Posty: 173
|
każdy mechaniczny drobiazg w tym samochodzie może skończyć się finansową katastrofą a sądząc po traktowaniu go na zewnątrz i wewnątrz może nie być wesoło; mimo wszystko wg mnie wart jest obejrzenia
|
|
Góra |
|
drwal
|
Napisane: 1.09.2009, 8:21 |
|
Dołączył: 28.08.2007 Posty: 522
|
najlepszy jest ten wkręt przy zderzaku na ostatnim zdjęciu
nie chce mi sie dzwonic i zawracac kolesiowi dupy, porsz... : jaka cena ? ile ci powiedzial ?
auto wygląda na niezle zaniedbane, a z autopsji wiem, że czesci do 928 są bardzo drogie i jak ktoś kiedyś słusznie powiedział, że utrzymanie 928 jest droższe niż utrzymanie 911
|
|
Góra |
|
adam1992
|
Napisane: 1.09.2009, 10:43 |
|
Dołączył: 15.08.2007 Posty: 187
|
|
Góra |
|
drwal
|
Napisane: 1.09.2009, 11:10 |
|
Dołączył: 28.08.2007 Posty: 522
|
przegięcie
|
|
Góra |
|
yoshi
|
Napisane: 1.09.2009, 11:13 |
|
Dołączył: 15.08.2007 Posty: 2915
|
niestety w porownaniu do cen 928 w polsce to moze i przegiecie ale prawda jest taka ze 911-tki w takim stanie chodza za 2 razy wieksze pieniadze ...
|
|
Góra |
|
porsz
|
Napisane: 1.09.2009, 18:34 |
|
Dołączył: 16.10.2007 Posty: 181
|
ale 911 to 911......baaajka
ale może wreszcie sie doczekam
|
|
Góra |
|
928alpi
|
Napisane: 1.09.2009, 23:40 |
|
Dołączył: 9.03.2007 Posty: 256
|
Tak na poczatek w 1986 roku nie bylo montowanych silnikow 4.7L tylko 5L (89G).
VIN zaczynal sie od 92G84
Ciekawostka > nie ma sunroof'a czy szyberdach'u, czyli ma wiecej miejsca dla wysokich nad glowa.
Cos opadniety korek wlewu paliwa... itp
Auto wyglada jak wyglada. Ciekawe jak jezdzi...
Mozna sie niezle wkopac. Polubic lub znienawidziec.
|
|
Góra |
|
911Bart
|
Napisane: 1.09.2009, 23:58 |
|
Dołączył: 10.04.2008 Posty: 1899
|
Jak dla mnie śmierdzi złomem na odległośc.
Nawet 10k. to za dużo.
|
|
Góra |
|
drwal
|
Napisane: 2.09.2009, 7:40 |
|
Dołączył: 28.08.2007 Posty: 522
|
911Bart: true, true
Drugie tyle minimum trzeba przeznaczyc na doprowadzenie tego gniota do stanu użytkowalności.
|
|
Góra |
|
andywarhol
|
Napisane: 2.09.2009, 13:07 |
|
Dołączył: 27.04.2007 Posty: 173
|
[quote="928alpi"]Tak na poczatek w 1986 roku nie bylo montowanych silnikow 4.7L tylko 5L (89G).
VIN zaczynal sie od 92G84
wersja europejska w 1986 miała w ofercie silnik 4.7 (np. mój M28/22) a że można się wkopać to prawda; nie naprawisz tego druciarstwem;
|
|
Góra |
|
Długi
|
Napisane: 2.09.2009, 21:29 |
|
Dołączył: 8.03.2007 Posty: 1196
|
Witajcie,
silniki 5.0l czyli m28/45 lub inne ( rok, skrzynia) weszły w 1986r w kodzie "G" tak jak piszecie ale od numeru 1000 w Vinie.
Miałem 928S z 86r w kodzie "G" nr ser. 1162 a nadwozie jeszcze tkzw stare.
A to 928 tutaj raczej zmęczone życie...
|
|
Góra |
|
|
Strona 1 z 1
|
[ Posty: 19 ] |
|
|
Nie możesz rozpoczynać nowych wątków Nie możesz odpowiadać w wątkach Nie możesz edytować swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz dodawać załączników
|
|
Ostatnie posty forum PCP
Przyklejone
English information
Ostatnie posty publicznego forum
|