Start Strona klubowa Kalendarz imprez Sklep Porsche Polska
Nazwa użytkownika Hasło Zapamiętaj mnie Zarejestruj

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]





Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 19 ] 
Autor Wiadomość
Offline
 Tytuł: 928 z Brodnicy
PostNapisane: 27.08.2009, 20:21 

Dołączył: 2.08.2009
Posty: 31
Witajcie. Dziś przejeżdżając przez Brodnicę zauważyłem kątem oka Porsche 928. Stało za siatką z numerem telefonu na szybach. Po kilku godzinach wróciłem na "miejsce zbrodni" z aparatem, i cyknąłem kilka zdjęć. Od sąsiada wiem tylko tyle, że samochód stoi tu od ponad pół roku. Z zewnątrz wygląda całkiem przyzwoicie, lakier wydaje się być w porządku. Ogólnie widać, że samochód faktycznie trochę tam stoi.

Jutro rano, gdy otworzą bramy (firma) a ja będę mógł wejść za siatkę, przejadę się tam i obejrzę wnętrze - oczywiście z aparatem. Może dowiem się coś więcej, np. ile za niego chce właściciel :) Ostatecznie przedzwonię i też się dowiem. Niżej dołączam kilka zdjęć - co na nich widzicie poza tym, co zdążyłem napisać?


Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 28.08.2009, 10:55 

Dołączył: 2.08.2009
Posty: 31
Tak jak mówiłem, dziś rano wybrałem się do Brodnicy ponownie. Dowiedziałem się, że jest to 928 S 4.7 V8 z 1986 roku. Lakier jest chyba oryginalny, ale nie jest doskonały. Widać, że często właściciel chciał niskim kosztem naprawić powstałe problemy. Wg mnie samochód był walony przynajmniej w trzech różnych miejscach. Ogólnie z zewnątrz wygląda na dużo roboty.

Cena: 18 500 zł - powiedział mi właściciel.

Jak na samochód w takim stanie, to dużo za dużo.

Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 28.08.2009, 11:19 

Dołączył: 16.03.2007
Posty: 2795
ehh ale ten manual ...


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 28.08.2009, 11:49 
Avatar użytkownika

Dołączył: 8.07.2007
Posty: 5185
Lokalizacja: Rawa Mazowiecka/Warszawa
Nr klubowicza: 193
No właśnie, manual! :D
Dziwne że jeszcze nikt z "gildii 928" się nie wypowiedział, Panowie
co sądzicie o tym aucie? :)




_________________

924 '83 LM8U - Tor Poznań 2:04,992


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 28.08.2009, 13:20 

Dołączył: 2.08.2009
Posty: 31
Spojrzałem na allegro na 928, nie spodziewałem się, że stoją tak wysoko. W każdym razie ta 928 jest bardzo zapuszczona. Ideał dla kogoś, kto ma dużo czasu i pieniędzy. Tarcze całe zardzewiałe, wewnątrz głośniki wywalone na wierzchu, 3/4 uszczelek do wymiany. Jeśli ktoś lubi majsterkować i stopniowo krok po kroku doprowadzać go do użyteczności, może się potargować :)

Co do tego, że jest walnięty. Klapa maski nie jest równo spasowana. U góry po lewej stronie jest za wąsko. To samo po prawej stronie na dole przy łączeniu progu i drzwi. No i to, co widzicie na ostatnich zdjęciach.

PS. Nigdy nie widziałem takiego wskaźnika spalania na 100km! Ciekawe, jak to działa w praktyce :)


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 28.08.2009, 14:53 
Avatar użytkownika

Dołączył: 8.07.2007
Posty: 5185
Lokalizacja: Rawa Mazowiecka/Warszawa
Nr klubowicza: 193
W praktyce 928 pali ile tylko da radę :lol: Tak rzadko są wypuszczane
na ulicę, że starają się wypalić ile się da ;) :D




_________________

924 '83 LM8U - Tor Poznań 2:04,992


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 28.08.2009, 21:11 

Dołączył: 16.10.2007
Posty: 181
a do tego cena podana + opłaty rejestracyjne ,dzwoniłem i pytałem,trochę przesadzona cena moim skromnym zdaniem


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 28.08.2009, 21:19 

Dołączył: 8.03.2007
Posty: 1196
Witam,

hm ciekawe jaki silnik na k-jetronicu czy L-jetronicu, ale jeśli 310KM to L- jetronic... ... a może tam jest silnik 5.0 32V? :) i big blocki? :)

Spalanie w granicach 12-30 litrów to norma przy silnikach 4,7


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 31.08.2009, 8:52 

Dołączył: 27.04.2007
Posty: 173
każdy mechaniczny drobiazg w tym samochodzie może skończyć się finansową katastrofą a sądząc po traktowaniu go na zewnątrz i wewnątrz może nie być wesoło; mimo wszystko wg mnie wart jest obejrzenia


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 1.09.2009, 8:21 

Dołączył: 28.08.2007
Posty: 522
najlepszy jest ten wkręt przy zderzaku na ostatnim zdjęciu :P

nie chce mi sie dzwonic i zawracac kolesiowi dupy, porsz... : jaka cena ? ile ci powiedzial ?

auto wygląda na niezle zaniedbane, a z autopsji wiem, że czesci do 928 są bardzo drogie i jak ktoś kiedyś słusznie powiedział, że utrzymanie 928 jest droższe niż utrzymanie 911 ;)


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 1.09.2009, 10:43 

Dołączył: 15.08.2007
Posty: 187
18.500zł


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 1.09.2009, 11:10 

Dołączył: 28.08.2007
Posty: 522
przegięcie :)


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 1.09.2009, 11:13 
Klubowicz

Dołączył: 15.08.2007
Posty: 2915
niestety w porownaniu do cen 928 w polsce to moze i przegiecie ale prawda jest taka ze 911-tki w takim stanie chodza za 2 razy wieksze pieniadze ...


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 1.09.2009, 18:34 

Dołączył: 16.10.2007
Posty: 181
ale 911 to 911......baaajka :)
ale może wreszcie sie doczekam :)


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 1.09.2009, 23:40 

Dołączył: 9.03.2007
Posty: 256
Tak na poczatek w 1986 roku nie bylo montowanych silnikow 4.7L tylko 5L (89G).
VIN zaczynal sie od 92G84

Ciekawostka > nie ma sunroof'a czy szyberdach'u, czyli ma wiecej miejsca dla wysokich nad glowa.
Cos opadniety korek wlewu paliwa... itp
Auto wyglada jak wyglada. Ciekawe jak jezdzi...
Mozna sie niezle wkopac. Polubic lub znienawidziec.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 1.09.2009, 23:58 

Dołączył: 10.04.2008
Posty: 1899
Jak dla mnie śmierdzi złomem na odległośc. :x
Nawet 10k. to za dużo.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 2.09.2009, 7:40 

Dołączył: 28.08.2007
Posty: 522
911Bart: true, true

Drugie tyle minimum trzeba przeznaczyc na doprowadzenie tego gniota do stanu użytkowalności.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 2.09.2009, 13:07 

Dołączył: 27.04.2007
Posty: 173
[quote="928alpi"]Tak na poczatek w 1986 roku nie bylo montowanych silnikow 4.7L tylko 5L (89G).
VIN zaczynal sie od 92G84

wersja europejska w 1986 miała w ofercie silnik 4.7 (np. mój M28/22) a że można się wkopać to prawda; nie naprawisz tego druciarstwem;


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 2.09.2009, 21:29 

Dołączył: 8.03.2007
Posty: 1196
Witajcie,


silniki 5.0l czyli m28/45 lub inne ( rok, skrzynia) weszły w 1986r w kodzie "G" tak jak piszecie ale od numeru 1000 w Vinie.

Miałem 928S z 86r w kodzie "G" nr ser. 1162 a nadwozie jeszcze tkzw stare.

A to 928 tutaj raczej zmęczone życie... :)


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 19 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]




Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Ostatnie posty forum PCP








Przyklejone




English information
Ostatnie posty publicznego forum