Start Strona klubowa Kalendarz imprez Sklep Porsche Polska
Nazwa użytkownika Hasło Zapamiętaj mnie Zarejestruj

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]





Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 15 ] 
Autor Wiadomość
Offline
PostNapisane: 16.03.2011, 0:52 
Avatar użytkownika

Dołączył: 31.05.2010
Posty: 147
Lokalizacja: Warszawa
Nr klubowicza: 269
Jakie Zaciski występowały w 944 turbo chodzi o kolor z tego co sie orientuje to czerwone. A może rownierz w kolorze czarnym? Czy to ze różnią sie kolorem jest ważne chodzi o kwestie techniczne. Czy poprostu to ze sa 4 tloczkowe jest priorytetem




_________________

356 B T5 61'
911 (901) 65' VIN 302111
911 (Carrera 3.2) Cab. 83'
911 (964)Carrera 4 89'
911 (993)4S 96'
911 (996)4S Cab. 04'
911 (996)40Th anniversary
911 (991)50Th anniversary
911 R
Audi/Porsche RS2
GT4 RS na horyzoncie :)


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 16.03.2011, 8:41 

Dołączył: 8.03.2007
Posty: 1300
Zaciski w 44turbo i turboS byly czarne. Kolor czerwony swiadczy o inwencji poprzednich wlascicieli. W obu wersjach byly zaciski 4 tloczkowe tylko jedne do tarczy 298mm a drugie do 304. rozne sa rowniez grubosci tarczy 28 i 32mm


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 16.03.2011, 10:21 
Avatar użytkownika

Dołączył: 31.05.2010
Posty: 147
Lokalizacja: Warszawa
Nr klubowicza: 269
A jest różnica przy zastosowaniu tych Zaciskow i tarcz 304 mm




_________________

356 B T5 61'
911 (901) 65' VIN 302111
911 (Carrera 3.2) Cab. 83'
911 (964)Carrera 4 89'
911 (993)4S 96'
911 (996)4S Cab. 04'
911 (996)40Th anniversary
911 (991)50Th anniversary
911 R
Audi/Porsche RS2
GT4 RS na horyzoncie :)


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 16.03.2011, 15:05 

Dołączył: 9.03.2007
Posty: 58
Inny sposob montazu zacisku do zwrotnicy.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 2.04.2013, 20:11 

Dołączył: 2.04.2013
Posty: 5
Witam Panowie,

Kupiłem zaciski czterotłoczkowe od Porsche 944 firmy Brembo.
Po wyciągnięciu tłoczków z obu zacisków okazało się że tłoki mają inną średnicę.
Tłoczek 1: 30x32 mm
Tłoczek 2: 40x32 mm

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Zaciski wizualnie są takie same - mocowania do zwrotnic pasują odległości też są takie same. Bardziej mnie martwi jak dokupić zestawy uszczelek mając inne średnice tłoków w każdym zacisku.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 2.04.2013, 21:41 

Dołączył: 17.04.2011
Posty: 305
Witaj finch

W "późniejszych" zaciskach jest dokładnie jak opisałeś a więc wszystko jest tak jak być powinno.
Brake repair KIT można zamówić w ASO bez problemu.
Jednak znacząco tańsze są w US

Np tu:
http://www.paragon-products.com/Brembo- ... s-late.htm


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 2.04.2013, 21:47 

Dołączył: 2.04.2013
Posty: 5
To mnie trochę pocieszyłeś.
Bardziej martwi mnie to że zaciski mają przyjść na jedną oś i nie za bardzo mi się widzi żeby chciały dobrze współdziałać.

Mam pytanie do Ciebie czy można gdzieś okupić tłoki 40mm i czy korpusy zacisków mają nanoszoną jakąś warstwę w gniazdach(jak chrom w żeliwnych zaciskach) czy jest to gołe alu?


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 2.04.2013, 21:55 

Dołączył: 17.04.2011
Posty: 305
Nie wiem czy mówimy o tym samym

Każdy zacisk na przedniej osi ma 2 pary tłoczków

2 x 36mm
2 x 40mm

Na tylnej osi 28 i 30mm

to jeden z najlepiej hamujących seryjnych zestawów hamulcowych swojej epoki więc daję rade.

Zaciski są Alu i niestety kołnierze tłoczków oraz przestrzeń pod blaszkami ograniczającymi ruch klocka w zacisku korodują poprzez utlenienie Alu i na to niewiele można poradzić.
Realny stan da się częśto ocenić dopiero po demontażu tych blaszek (lepiej od razu zaopatrzyć się w nowe bo próba odkręcenia tych śrub potrafi zepsuć humor najwet cierpliwej osobie)

BTW w linku który Ci podałem są również tłoki jeśli spojrzysz uważnie.

Powodzenia


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 2.04.2013, 22:07 

Dołączył: 2.04.2013
Posty: 5
Ja mam dwa zaciski
Jeden ma 4 tłoczki 40mm, natomiast drugi ma na pewno dwa tłoczki 30mm a średnicy dwóch pozostałych nie znam - nie jest jak mówisz

Pytam się czy gniazda są napylane bo zastanawiam się czy nie kupić 4 tłoczków 40mm i nie oddać zacisku z mniejszymi tłokami do rozwiercenia pod tłoki 40 mm żeby mieć komplet takich samych.

Co do tej strony z "hameryki" to już patrzyłem ale nie mają tam tłoków 40mm :wink:


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 2.04.2013, 22:11 

Dołączył: 17.04.2011
Posty: 305
Caliper Piston Repair Kit; 40mm

Na ten zestaw składają się 2 uszczelki + tłoczek

Być może koledzy mnie poprawią ale wygląda na to że masz jeden zacisk z tylnej osi + drugi "kombinowany"
Słaby ze mnie ekspert od hamulców ale nawet jako lamer bym takiego misz-masz nie założył na jedną oś.

Taniej wyjdzie kupić używaną parę zacisków w przyzwoitym stanie


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 2.04.2013, 22:21 

Dołączył: 2.04.2013
Posty: 5
Mi się też wydaje że jeden jest z przedniej a drugi tylnej osi. Na YT jest film jak helmut naprawia hamulce w Porsche 944 i po tym co tam widać sądzę że ja mam właśnie taki mieszany zestaw.

Jest jeszcze inna metoda. Tłoczki 40x32 mm były wkładane do Opli Senatorów, jeżeli gniazda w zaciskach nie są niczym pokryte to można spróbować je rozwiercić pod tłoczek.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 2.04.2013, 22:42 
Avatar użytkownika

Dołączył: 8.07.2007
Posty: 5082
Lokalizacja: Rawa Mazowiecka/Warszawa
Nr klubowicza: 193
Wygląda na kombinacje. Ja też bym nie zakładał. Piterson lub Simprez
pewnie by trafnie rozwiązali tą zagadkę. Może któreś masz z pierwszego
turbo, kolejna z S2 lub nowszych turbo.

Ja bym pomyślał na sprzedażą jednego zacisku i zakupie nowego pasującego.
Ludzie różne projekty robią, może komuś się jeden zacisk przy renowacji
rozpadnie to kupi. Rozwiercanie to kiepski pomysł, bo potem zawsze będzie
coś inaczej niż zostało zaprojektowane. Oczywiście pewnie będzie jeździć,
ale szkoda skoro może się udać załatwić. :)




_________________

924 '83 LM8U - Tor Poznań 2:04,992


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 2.04.2013, 23:16 
Avatar użytkownika

Dołączył: 8.03.2007
Posty: 1567
Lokalizacja: Kraków
Nr klubowicza: 078
Qbak napisał(a):
Wygląda na kombinacje. Ja też bym nie zakładał. Piterson lub Simprez
pewnie by trafnie rozwiązali tą zagadkę. Może któreś masz z pierwszego
turbo, kolejna z S2 lub nowszych turbo.

Ja bym pomyślał na sprzedażą jednego zacisku i zakupie nowego pasującego.


8)

PRZÓD:
944 turbo 1986 - tłoczki 38 i 36mm
944 turbo (bez M030) + 944S2 - tłoczki 40 i 36 mm (tarcza 298x28mm)
944 turbo M030 (turboS) - tłoczki 44 i 36mm (większy zacisk z większą tarczą 304x32mm)

TYŁ
944 turbo + S2 tłoczki 30 + 28 mm (tarcza 299x24mm)

4 tłoczki 40 mm to jakaś mocna kombinacja - fabrycznie tak nie było
Drugi zacisk z 30 to raczej na pewno tył.




_________________

Piotrek
944 '86 3.0 wydmucha
996.2 C4 cabrio '02
997 TT '06
Cayenne Diesel S '14
Macan GTS '16

ex: 944 S2 '89


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 3.04.2013, 8:38 

Dołączył: 2.04.2013
Posty: 5
Czyli tak jak i ja myślałem że jeden t przód a drugi to tył. Może wiecie kto miałby na sprzedaż przedni zacisk z tłoczkami 40 i 36 mm??


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Offline
 Tytuł:
PostNapisane: 3.04.2013, 14:49 

Dołączył: 12.01.2009
Posty: 24
Ostatnio w aso kupowałem komplet do zacisków przód w mojej s2 i koszt jest niekoniecznie wyższy niż w us:

92835191910 - 97 zł 40mm (z tłoczkiem) x2

95135191910 – 82 zł 36mm (z tłoczkiem) x2

na jeden zacisk oczywiście.

pozdr

s


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 15 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]




Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Ostatnie posty forum PCP








Przyklejone




English information
Ostatnie posty publicznego forum