Start Strona klubowa Kalendarz imprez Sklep Porsche Polska
Nazwa użytkownika Hasło Zapamiętaj mnie Zarejestruj

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]





Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 1 ] 
Autor Wiadomość
Offline
PostNapisane: 9.02.2009, 3:01 

Dołączył: 24.01.2009
Posty: 28
Witajcie,

Powoli zaczynam dochodzić do ładu z moim nowym nabytkiem (944t po Gercie) Oznacza to, że zbliża się czas istotnej decyzji dot. sterowania silnikiem.
Obecne rozwiązanie to manualny kontroler PowerPerfect pozwalający na ręczne ustawianie mapy wtrysku za pomocą 4 pokręteł odpowiedzialnych za 4 kwarty zakresu obrotów. Nie miałem jeszcze okazji przekonać jakie są wady i zalety tego urządzenia, ale Gert bardzo mocno namawia mnie do wymiany go na piggybacka nowszej generacji. Jako przyczyny podaje a)awaryjność obecnego rozwiązania, b)trudności z obsłużeniem wyższego zakresu obrotów (nie badałem się jeszcze szerokopasmową sondą wiec nie potrafię sie odnieść).
Jego rekomendacja zmierza do zastosowania urządzenia dającego się wysterować na dwie mapy (0,9 i 1,3 bara). I tu moje pytanie, co byście polecili? Auto ma cały układ dolotowy (MAF) z Lindsay Racing, jeździ na seryjnych wtryskiwaczach (które wg mnie mogą być na granicy wydolności, pompa i regulator wymienione). Nie zamierzam szaleć z poszukiwaniem dodatkowych KM, chętnie natomiast powalczyłbym o łagodniejszy przebieg krzywej momentu:)

Każda rada mile widziana.

Pozdrawiam,

Tomek


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 1 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1 [ DST ]




Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
Ostatnie posty forum PCP








Przyklejone




English information
Ostatnie posty publicznego forum